XXVIII





A Wam chciałam życzyć po prostu - wszystkiego, co najlepsze. Duuużo, dużo szczęścia. Samoakceptacji, byście pozostały sobą bez względu na wszystko, nie zważały na opinie innych i robiły to, co kochacie, nawet jeśli nie do końca Wam wychodzi. Samorealizacji. Spełnienia marzeń, lecz nie koniecznie wszystkich, bo życie bez nich nie byłoby nic warte. Wymarzonych prezentów pod choinką, ale przede wszystkim magicznie spędzonego czasu w gronie najbliższych, bo przecież o to tutaj chodzi. No i smacznego! :3
//Zapraszam do czytania poprzednich notek :>

MAGICZNYCH ŚWIĄT!

Spodoba Ci się również

17 komentarze

  1. Dziękuję i nawzajem :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chuck :P


    Spełnienia marzeń i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj- naj- najlepszego ♥ Chyba wszystko, czego chciałabym Ci życzyć, przeczytałaś w specjalnym poście u mnie na blogu, a poza tym piszę o godzinie, w której 24.12 praktycznie minął. Ale i tak jeszcze raz Wesołych Świąt! (by nam się te życzenia w końcu przejadły!)

    OdpowiedzUsuń
  4. SHINNEN OMEDETO! ♥
    będzie mi miło jak do mnie wpadniesz :D
    pozdrawiam! Poppy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję i nawzajem wesołych!:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć już po Wigilii, to życzę ci wesołej reszty świąt, mam nadzieję, że prezenty spod choinki się podobały i były tymi wymarzonymi i udanego Sylwestra! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki i nawzajem - Wesołych Świąt!
    Chuck <3 Oglądałaś 10 odcinek?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę w nadchodzącym roku jak najwięcej uśmiechu na twarzy, a łez tylko tych ze szczęścia ^^ dziękuję.
    3maj się kochana =* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gitarę, telefon, duże słuchawki, grę na xboxa "Dance Central 2", ciuchy, słodycze, książkę "100 idei, które zmieniły modę". Boże, zawsze mi głupio, gdy mówię komuś, co dostałam. Nie wiem dlaczego... A Ty co znalazłaś pod choinką?

    Ja w sumie, kiedy byłam mała, wierzyłam w Mikołaja. Z czasem po prostu się domyśliłam, że może i on istnieje, ale prezentów nie podkłada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie umiem składać życzeń więc powiem tylko: wesołych świąt i spełnienia najskrytszych marzeń. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG, Chuck <3 Chciałabym go dostać pod choinkę :D Tylko wersję bardziej podobną do mojego ideału. Charakter może być identyczny :D

    Wesołych :)

    musicmeetsilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ed Westwick!:D Ubóóóstwiam go, choć najbardziej kocham go jako Chuck Bass, ten charakter i spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. :D fajny obrazek, też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, obrazki na początku notki :D Tobie również życzę wesołych świąt (być może odrobinę spóźnione, ale święta jeszcze trochę trwają ^^), a na pewno aby kolejny rok był lepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe