XXIII

No i już po testach. Jeśli chodzi o przedmioty humanistyczne-myślałam, że będzie gorzej, więc jestem pozytywnie zaskoczona. Natomiast fizyka, geografia i matematyka...lepiej nie mówić, koszmar. A do tych właściwych egzaminów coraz bliżej...Cóż, nie pozostaje mi nic innego jak poświęcać więcej czasu na naukę. Nawet jeśli bardzo tego nie chcę.
Ok, przechodzę do tej części notki, na którą wszyscy czekają...wyniki rozdawajki.Która teoretycznie nie powinna się odbyć, bo zgłosiło się mniej niż 20 osób, ale skoro już ją zorganizowałam, niech Wasze komentarze nie pójdą na marne. :)
A poszczęściło się osobie, która posiada następujący adres e-mail:

Zwyciężczynię proszę o zgłoszenie się na mój mail: useimagination13@gmail.com ze swoimi danymi do wysyłki prezentu :3

Nareszcie będę mogła powrócić do normalnego cyklu notek, już jutro spodziewajcie się czegoś nowego!

xoxo,
N

Spodoba Ci się również

11 komentarze

  1. a u mnie odwrotnie. lepiej mi poszła matma niż polski :p
    gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. może wyniki testu będą dobre :) ja jak byłam w gimnazjum też się bałam, a całkiem ładne miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, te testy... Ja nie pisałam, bo za stara jestem, ale wszystkim, jak pytałam, poszły dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie wiadomo czy będzie tak tragicznie. Często się tak wydaje po testach z przedmiotów ścisłych, a później okazuje się, że poszło nawet ok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed samym egzaminem najlepiej się nie uczyć, bo może się wszystko pomylić. Kiedyś tak zrobiłam i się nieźle na tym przejechałam. Niemniej jednak, życzę szczęścia na tych egzaminach, coby wyniki były satysfakcjonujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. no wlasnie glowne egzaminy sa najwazniejsze i mam nadzieje, ze bardrdzo dobrze Ci pojda, chociaz jeszcze sporo czasu ;) pozdrawiam i gratuluje zwyciezczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie oddali dzisiaj język (37.40) i matmę (20/29). Boję się co to będzie z przyrodniczymi i polskim, chociaż humanistyczna część mi poszła nawet całkiem. (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czeka mnie w tym roku szkolnym egzamin : o Ta nowa formuła mnie przeraża -,- Fajny blog, dodaję i zapraszam do siebie : 3

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.mojeciasto.pl/ciasto,1314,pierniczki.html robiłam zgodnie z tym :D tylko nie piecz 15 min bo się przypalą :x 10 wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zaczynam się przyzwyczajać do mojego wyglądu.
    Czy te ciasteczka trzyma się najpierw przez jakiś czas w zamrażarce/lodówce? Bo mam wrażenie, że moja mama robiła kiedyś podobne, ale nie jestem pewna czy to te. :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe