XXIX


Witam Was cieplutko po świątecznym ferworze, który swoją drogą trwał zdecydowanie zbyt krótko. Muszę przyznać, że nie były to udane święta, pokuszę się nawet o stwierdzenie, że jedne z gorszych. Cóż, bywa, ale nie po to tutaj jestem, by zanudzać Was bezsensownymi opowieściami o moim życiu codziennym. Co do tematów notek-głosy były podzielone, postanowiłam więc zrealizować każdy punkt po kolei. Tak więc dzisiaj czeka na Was dawka inspiracji muzycznych, oto przed Wami utwory, które ostatnimi czasy goszczą najczęściej w mych głośnikach.

1.  The Bravery ~ Believe



2. The naked and famous ~ Young Blood



3. Lana Del Rey ~ Born to die



4. Bat for lashes ~ Sleep alone



5. Florence and the machine ~ Girl with one eye



6. Anya Marina ~ Whatever you like



7. First aid kit ~ Ghost town



Byłabym również wdzięczna, jeśli podrzucicie mi kilka Waszych tytułów :) Jak widać mój gust muzyczny nie jest ukierunkowany na jeden, konkretny gatunek. Aczkolwiek nie przepadam za utworami szybkimi i "wesołymi", jeśli mogę użyć takiego określenia.

Spodoba Ci się również

14 komentarze

  1. fajne piosenki i ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co dobre szybko się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham Glee.
    ogólnie oglądam najczęściej 90210, Misfits, Zaklinacz Dusz, Chirurdzy, Degrassi: Nowe Pokolenie, Nieoczekiwana szansa, House, Medium, Modern Family i na obecną chwilę chyba tyle. :)
    Oprócz tego w telewizji jak coś leci.
    Resztę dopiero od stycznia jak będą nowe odcinki. :)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza, pierwsza piosenka! <3
    reszta średnio wpasowuje się w moje klimaty ale przyznam, że nie wszystko przesłuchałam do końca, bo i szybkość mojego Internetu na to nie pozwala... ;)
    Nie martw się, u mnie święta też tak sobie. Jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje święta tak samo jak Twoje nie były udane :/ Cóż, trudno ;) Masz naprawdę fajny gust muzyczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda i naprawdę bardzo mi przykro, że Święta nie należały do udanych. Zdarza się, ale mam nadzieję, że nie będziesz trwała w tym smutku zbyt długo. Uśmiechnij się i pomyśl, że następne na pewno będą lepsze. *:
    Jestem bardzo zaskoczona, bo tak naprawdę wszystkie piosenki bardzo mi się podobały. Są bardzo bardzo w moim stylu. Może podrzucę kilka i tobie się spodobają niektóre. Również generalnie gustuję w spokojniejszych i tych powiedzmy, że "smutniejszych" piosenkach. (:

    > Angus & Julia Stone - Big Jet Plane
    > Rosi Golan - Come Around
    > Switchfoot - Dare You To Move
    > Stacy Clark - All Time Low
    > Metric - Gold Guns Girls

    OdpowiedzUsuń
  7. ` 6 piosenka jest boska . ; DD
    ` gdzie można znaleźć takie fajne szablony na bloga ? ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nie tylko moje święta trwały zbyt krótko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe utwory! :D Ja ostatnio też jestem zasłuchana w "Born to die" Lany del Rey :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, nie znam żadnej z tych piosenek... Choć też gustuję w bardzo zróżnicowanej muzyce (;

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje Święta... co tu dużo gadać. Porażka. Nawet bez opłatka... Co do piosenek- ostatnio jakoś zaczęłam słuchać Led Zeppelin. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje ^^
    genialne zdjęcia
    +nie umiem odłączyć się od born to die :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tych utworow :< podobaja mi sie zdjecia ;). a co do pytania to koturny kupilam za ok. 130 zł albo wiecej, nie pamietam bo to bylo dawno i nie wiem jak sprzedawca sie nazywał :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na razie przesłuchałam jedynie pozycje o numerach 2, 3, 4 (o 5. nie wspominam, bo to jedna z moich ulubionych piosenek ;)). Masz zdecydowanie bardzo ciekawy gust muzyczny. O większości z tych zespołów w ogóle nie słyszałam, albo melodię słyszałam tylko przelotnie.

    Czego słucham? Florence + The Machine, Linkin Park, 30 Seconds To Mars, Taylor Swift ft. The Civil Wars "Safe and Sound", Adele, Coldplay i w sumie - co tam się jeszcze nawinie.

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe