XXII


No i doczekaliście się! Pierwsze rozdanie na moim blogu właśnie następuje, o :3

Zasady rozdawajko-wygrywajki:
1. Zostań obserwatorem mojego bloga - 1 los
2. Napisz o rozdaniu na swoim blogu - 1 los
3. Napisz, czego oczekujesz po moich notkach, o czym najbardziej lubisz czytać na tym blogu, co Ci się podoba, a co chciałabyś/chciałbyś zmienić. - 1 los
Prócz tego potrzebuję również Waszego maila, więc proszę o zawarcie go w zgłoszeniu :)

Mini-konkurs ten trwać będzie do końca tygodnia, a dokładniej, losowanie przeprowadzę w piątek o 15.00, do wieczora tego samego dnia postaram się umieścić notkę z wynikami :)

A teraz najważniejsze-nagrody :>

Mała, srebrna kosmetyczka, granatowy cień pigment Vipera, kolczyki-kokardki i książka "Wyznania Hollywoodzkiej gwiazdy". Wszystko jest oczywiście nowe, oprócz książki, która była raz czytana. Myślę, że jak na pierwsze rozdanie nagroda jest w porządku. Muszę jeszcze dodać, że rozdanie odbędzie się tylko wtedy, gdy liczba zgłoszeń będzie większa niż 20.
Ok, hope you enjoy! ♥

xoxo,
N

Spodoba Ci się również

43 komentarze

  1. ciekawe rozdanie:)
    trzymam kciuki za wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogłam się doczekać oczywiście zgłaszam się!
    sieniek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie umiem :D
    już nie pamiętam, ale wpisałam w google ' dodatki na blogu ' i gdzieś tam wyszperałam. ty też spróbuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloga już obserwuję, postaram się napisać coś o rozdaniu pod swoja następną notką, czyli najprawdopodobniej jutro ;)
    Co do notek na Twoim blogu to bardzo lubię czytać przepisy, chociaż sama w życiu nie byłabym w stanie nic z nich przyrządzić (jestem kuchennym beztalenciem), ale lubię też Twoje zdjęcia, bo naprawdę świetnie fotografujesz! A jako że jestem molem książkowym z wielką radością czytam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak obserwujesz mnie. :) Mnie także marzą się białe meble są fantastyczne!
    ~~~~~
    Obserwuję jako Emka .
    kofinkowa@gmail.com
    Notka : http://rosaelle.blogspot.com/2011/12/good-day.html

    Na Twoim blogu znalazłam wszystko, czego oczekuję. Podoba mi się, że piszesz o wszystkim, że blog nie jest tylko o jednej tematyce. Poza tym cenię również oryginalność notek i zarazem wyglądu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż nie wierzę, że zgłaszam się jako pierwsza :)
    Punkt pierwszy na całe szczęście spełniam niemal od początku :)
    Co do punktu drugiego już się za niego zabieram. A co do ostatniego to podoba mi się tak jak jest - wszystkiego po trochu, przez to nigdy nie wiem co u Ciebie zastanę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział,
    obserwuję jako Agathka
    mail: agma276@interia.pl
    Lubię blogi gdzie znajduje się wszystko, fajnie by było gdybyś zdradziła nam kawałek swojego życia, czyli coś w postaci pamiętnika, lubię również stylizację :) Ostatnio nawet inspiracje podeszły mi do gustu. Pomysłów jest masa, wszystko zależy od Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako skazana2
    skazana@amorki.pl
    w Twoim blogu podoba mi się kolorystyka i ułożenie strony ;) mam wątpliwosci co do nagłówka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie musisz się wybrać! :D Też miałam daleko: 4 godziny pociągiem ale było warto :)Pozdrawiam i gratuluję tylu obserwatorów :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zastanawia Cię może, czy da się jakoś dodać tego Facebooka i pocztę tam na górze? ^^
    Bo ja tak szukam wszędzie i nic nie mogę znaleźć, a przydałoby się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie Blair, a ty? :>

    OdpowiedzUsuń
  12. obs. jako kAmaa.
    kama.11101996@wp.pl
    W twoim blogu podoba mi się , żę nie piszesz tylko o jednym temacie , lubię blogi o różnej tematyce . Możesz częściej wspominać o swoim życiu codziennym i dodawać więcej swoich zdjęć .;)
    a info o rozdaniu dodałam tutaj : http://scottismylife.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem obserwatorką i napisąłam o rozdaniu :)
    klaudia.sierzega@gmail.com Czego się spodziewam? Oryginalności. Abyś pisała o tym jaka jesteś i o tym co sama lubisz, nie kopiowała innych blogów czy serwisów internetowych, ale zawsze była sobą- takie blogi najchętniej się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest wschód słońca (czytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszy mnie to, że czytasz. Po prostu kom był nie w temacie, a osttanio nie moge sobie poradzić z tym, że choc pisze notki na 3 zdania ludzie i tak ich nie czytają :(

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie sprawy 'rodzinne' mnie doprowadzają do szału, a u Cb...?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo postawiłam się po stronie pewnej osoby co niektórym się to nie podoba. Wyraziłam, również moje zdanie które jest najszczerszą prawdą, ale oni tego nie potrafią zrozumieć ... To tak w mego uogólnieniu i skrócie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog . Dołączyłam do obserwowatorów i liczę na rewanż . Akurat jak weszłam to też się zgłoszę : Obserwuję jako : karina kopka . Notkę masz w stronach na moim blogu . e-mail: karina-kopka@wp.pl . W twoim blogu podoba mi się oryginalność , widać , że lubisz pisać i robisz to bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział w twoim konkursie.

    1. Zostałam obserwatorką.
    2. Napisałam post o twoim konkursie - http://bklaudia13.blogspot.com/2011/12/jar-of-hearts.html
    3. Często wpadam na twojego bloga. Najbardziej lubię posty o twoim prywatnym życiu. Taki wpisy według mnie czyta się najfajniej. Szczerze, to nic bym tutaj nie zmieniła. Podoba mi się twoja niezależność. To twoja przestrzeń więc pisz co ci leży na sercu! ;-)
    4. Mój mail - klaudia335@onet.eu

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy konkurs :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W każdy ostatni czwartek miesiąca organizuje się właśnie ''Czwartek Kulturalny''. Są różne tematy, ostatnio było o Marii Skłodowieskiej-Curie, teraz na święta :)
    Nie tylko przedstawiamy postać, ale również gramy daną osobę, różne sceny z jej życia itp. Zależy jaka okazja, nie potrafię tego zbytnio wytłumaczyć :<

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach no i przychodzą ważniejsze osoby w mieście np. prezydent itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolczyki sa slodkie :*. powodzenia wsszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1) obserwuje,
    2) o rozdaniu napisze w dzisiejszej notce,
    3) Twój blog podoba mi się, bo jest świetnie prowadzony, nie ograniczasz się jeśli chodzi o tematykę, starasz się zamieszczać tutaj rzeczy z różnych dziedzin, tak, że zainteresuje chyba każdego. Do tego zamieszczasz muzykę, która trafia w mój gust i nastrój. :) Naprawde dobry blog. Gdybym miała dać Ci rady to popracuj trochę nad kolorystyką bloga, może dodaj trochę kolorów, bo jest trochę za... oficjalnie, tak jakoś "sucho" hahah:D nie zmieniaj całego szablonu, bo on jest dobry, ale zmodyfikuj go trochę. :P

    cybuszkova@gmail.com
    CYBUSZKOVA.BLOGSPOT.COM
    jak już napisałam biorę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też się boję przedmiotów ścisłych. a najbardziej matmy ..

    OdpowiedzUsuń
  26. och, nie dziękuję;D;D;D hihihi ;D:*

    OdpowiedzUsuń
  27. dziekuje, mam nadzieje, ze wytrwam ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję.
    O rozdaniu napiszę w zakładce "Konkursy w których biorę udział"
    Nie mogę powiedzieć póki co nic o Twoim blogu, ponieważ dopiero dzisiaj jestem tu pierwszy raz ..;)
    e-mail: klaudiakaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuje bardzo ;) biorę udział w rozdaniu. Obserwuję jako brilliant_world.Napisałam o rozdaniu.Link : http://fashion--bella.blogspot.com/p/rozdania.html. Bardzo podobają mi się twoje notki. Masz bardzo ciekawe pomysły na nie.Mimo ,że dopiero pierwszy raz jestem tutaj to z wielką chęcią przejrzałam większość postów.Podoba mi się ,że piszesz recenzje różnych rzeczy np.książek dzięki czemu wiem, czy tą książkę warto kupić ;) Być może zabrzmi to banalnie ,ale uważam że powinnaś dalej pisać notki w takim stylu jak do tej pory i nic nie zmieniać ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo widze, że nie tylko moja mama siedzi i tworzy te ozdóbki ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie biorę udziału, ale chcę wszystkim życzyć powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Już zaobserwowałam. Przejrzałam trochę twojego bloga i muszę stwierdzić, że dodajesz świetne zdjęci. Na pierwszej stronie już mi się spodoała ich masa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Za torebkę dałam 33 zł razem z przesyłką ;) Fajne zdjęcia XD

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam Sony a300, ale wkrótce zamierzam się go pozbyć i kupić coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepraszam, zapomniałam dopisać maila: thesisberry@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe