XXI

Ładną mamy wiosnę tej zimy, nie ma co. Oj, nie podoba mi się ta pogoda ani trochę. Ale niestety, nic nie możemy z tym zrobić. Pozostaje nam jedynie umilanie sobie oczekiwań na Święta na przeróżne sposoby. Ja chociażby zapaliłam sobie zapachową świeczkę i przesłuchuję wszystkie typowo świąteczne piosenki, jakie tylko istnieją. Długo wytrzymałam w tym roku, zeszłym razem włączałam je już w listopadzie. Chciałam, by teraz było inaczej, by te Święta nastąpiły w niepowtarzalnej, magicznej atmosferze, czego tak brakowało mi ubiegłego roku. A jaka jest Wasza ulubiona piosenka, która wprawia Was w świąteczny nastrój?



Chciałam pokazać Wam prześliczne ozdoby choinkowe, jakie wyczarowała moja mama. Następnie, z jej pomocą sama stworzyłam jedną. :) Robią wrażenie, prawda? Wyglądałyby jeszcze lepiej, gdyby były mniejsze, a przynajmniej tak mi się zdaje.





Z racji tego, że w przyszłym tygodniu mam próbne egzaminy, nie spodziewajcie się notki w tym czasie. Aczkolwiek postaram się to nadrobić po :) Już szykuję pomysły, czym mogłabym się z Wami podzielić. Co do wygrywajki/rozdania - jeszcze tylko pięć obserwujących i dojdzie ona do skutku! Już nawet przygotowałam nagrodę. :3
I jeszcze mini ogłoszenie-mam kilkanaście książek na sprzedaż, mnie już nie posłużą, a chętnie wymieniłabym je na inne tytuły. Jeśli lubicie czytać, kliknijcie O TUTAJ, a nuż znajdziecie coś dla siebie. A wtedy szybciutko piszcie do mnie, ustalimy cenę, bądź wymianę i wszyscy będą szczęśliwi :3
Miłego weekendu!
xoxo
N

Spodoba Ci się również

28 komentarze

  1. Racja: pogoda jest do niczego. Przez to nie da się w pełni odczuć zbliżających się wielkimi krokami świąt.Coldplay! Dawno zapomniałam o tym świetnym zespole! Dzięki za przypomnienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną piosenką a raczej piosenkami o matko ciężki wybór a słuchać ich zaczęłam już w listopadzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ozdoby! Życzę powodzenia na egzaminach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To weź trochę śniegi ode mnie! Wczoraj po powrocie z angielskiego godzinę odśnieżałam ścieżkę od domu do garażu. A to biała ohyda lepiła się do butów, nogawek spodni, rękawiczek.

    Marzą mi się Święta z temperaturą plus-minus 25 stopni. I najlepiej na plaży. Najlepiej-najlepiej gdzieś na południu Włoch (chociaż nawet tam taka temperatura o tej porze roku jest raczej niemożliwa).

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz sporo racji. Zastanawiałam się już nawet co mi stoi na przeszkodzie, żeby rozpalic grilla (!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tę buteleczkę przywiozłam akurat znad Bałtyku, była wypełniona bursztynami. Bursztyny wysypałam, nalałam wody, dodałam brokatu, nakleiłam plakietkę i jest!
    Znalazłam już buteleczkę na Amortensję (buteleczka po perfumach-miniaturce).

    Wydaje mi się, że takie małe buteleczki z korkiem można znaleźć na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ozdoby są cudoowne;) bardzo mi się podobają;) Już nie mogę sie doczekać świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ozdoby wyglądają oryginalnie i po prostu... świetnie! Szkoda, że już nie mam tyle czasu, by móc takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ozdoby na choinkę kupuję. Napisz dobrze egzaminy! Trzymam kciuki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenka Coldplaya, która dodałaś jest właśnie moją ulubioną swiąteczną piosenką. Słuchałam jej cały grudzień w poprzednim roku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przegenialne te bombki! Możesz zdradzić jak je zrobiłyście z mamą? Jakiś obrazek z instrukcją albo co innego? bardzo mi się podobają i poważnie myślałabym o zrobieniu takich na święta, jako prezent dla tych, którzy mają obsesję na punkcie bombek, a w mojej rodzinie są takie osoby. :P
    Piosenka wprawiająca w świąteczny nastrój? Teraz chyba Train - Shake Up Christmas! ♥

    xx
    http://panammah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie ładne bombki ;)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne te bombki ;O Chciałabym umieć takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a taki tam konkurs w moim mieście był ;)
    sklep nazywa się Oskar, ale to nie jest żadna sieciówka czy coś, wątpię, żeby był w wielu miastach... więc zapraszam do Głogowa ;D
    Nami

    OdpowiedzUsuń
  15. święta święta święta! ;**
    ale masz cudowny wygląd, jak zrobiłaś? :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację- cudowne bombki ^^ Powodzenia na egzaminach już i nie narzekaj na zimą :P Albo jest piękna jesień albo piękna zima- nie można mieć wszystkiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. a miałabyś coś przeciwko, gdybym miała ten sam? oczywiście nie musisz z litości, czy bo chcesz byś miła odpowiadać, tylko tak na serio. bo ja sobie poszukam innego już mam kilka na oku, ale w tym się normalnie zakochałam :o tylko szczerze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie piosenka coldplay jest moją ulubioną świąteczną :) a te ozdoby świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję :))
    + obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne bombki .! ;3 + zaobserwowałam , czekam na rozdanie .;p
    zapraszam do mnie , też nie długo organizuję rozdanie .;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo! *: Miło jest usłyszeć słowa uznania. Ja zdjęcia robię Nikonem D70 z podstawowym 18-55mm albo portretówką 50mm f/1.4G. A ty, czym pstrykasz? *(:
    Dobrze, że piszesz o tym obiektywie, bo ja z tego co się naczytałam w klasyfikacji zoomów, doszłam do wniosku, że patrząc na stosunek możliwości/cena ten wypadał najlepiej. Co z nim nie tak, czemu Ci nie służy tak jak powinien i jaki byś polecała w takim razie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne te ozdoby naprawdę :D Co do muzyki, to ja w te święta "maltretuję" Glee - The Christmas Album 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz fajny blog :)

    Dodaję się do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe