XXV

Cześć, cześć!
Zmieniłam "troszeczkę" wystrój bloga, by zapanowała nieco bardziej świąteczna atmosfera. Skoro pogoda nie spełnia moich oczekiwań, zapewniłam sobie śnieżek tutaj, a co :> Zrobiło się odrobinę słodko i różowo, ale nic lepszego znaleźć nie mogłam. Wciąż mam wielką nadzieję, że biały puch przykryje świat dookoła, chociażby na sam czas Świąt, niczego więcej nie pragnę. Nie wyobrażam sobie Bożego Narodzenia bez prószących za oknem śnieżynek! A Wy, również nie możecie się doczekać śniegu? Czy może jest Wam to obojętne?

Postanowiłam wziąć udział w TAGu: Ready for Christmas!

 1. Ulubiony świąteczny film ?
Jestem wyjątkiem(tym, który potwierdza regułę?) i nie oglądam "Kevina" co roku :) Posunę się nawet do stwierdzenia, że nigdy nie obejrzałam go w całości. Mam za to sentyment do "Rudolfa", który jest świąteczną bajką mojego dzieciństwa. Uwielbiam również komedię romantyczną "Love Actually".
2. Ulubiony świąteczny kolor?
Czerwień, złoto i ciemna zieleń.
3. Ubierasz się odświętnie, czy spędzasz święta w piżamie?
Hm, w ubiegłym roku nie ubierałam się jakoś specjalnie, gdyż chorowałam i spędzałam święta w domu, ale zazwyczaj wkładam coś bardziej świątecznego niż strój codzienny. :3 (Co jest dla mnie nie lada wyzwaniem. NIGDY nie wiem co ubrać w takiej sytuacji.)
4. Jeśli w tym roku mogłabyś podarować prezent jednej osobie, kto by to był?
Hmm...nie mam pojęcia. Uwielbiam dawać prezenty, zwłaszcza, jeśli ktoś się tego nie spodziewa. No i chyba nie byłabym w stanie ograniczyć się do obdarowania jednej osoby.
5. Otwierasz prezenty w Wigilię, czy świąteczny poranek?
Zawsze w Wigilię, po uroczystej kolacji, łamaniu opłatkiem, modlitwie. Nigdy inaczej!
6. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
JESZCZE nie. Zapiszę sobie ten punkt w mojej"bucket list", jeśli będę kiedyś takową tworzyć, ha.
7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Wszystko to, na co brak mi czasu podczas dni powszednich. Oglądam filmy, dużo czytam, rysuję, nadrabiam wszelkie zaległości. Odpoczywam. Korzystam z wolnych chwil jak tylko się da.
8. Jakieś świąteczne życzenia?
Chciałabym uszczęśliwić jak najwięcej osób, skoro siebie nie potrafię. I chcę stać się lepsza. 
9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Cynamon z jabłkiem, pierniczki, zapachy korzenne, suszone śliwki. Choinka.
10.  Ulubione świąteczne jedzenie?
Pierogi z suszonymi śliwkami, definitywnie! No i kapusta ♥


Do zabawy chciałam zaprosić WSZYSTKICH, którzy jak ja, kochają Święta Bożego Narodzenia, mimo iż z roku na rok jest coraz trudniej poczuć tę niezwykłą atmosferę. Jeśli więc nie brałaś/eś jeszcze udziału w tym TAGu, a masz ochotę-czuj się zaproszony przeze mnie. :3

Tyle na dzisiaj. Jutro wybieram się do przyjaciółki, piec muffinki dla koleżanek, by dorzucić coś od siebie do prezentów. Jeśli efekty będą zadowalające i wyrazicie taką chęć-podzielę się przepisem i być może mini foto-relacją. :3 Trzymajcie się cieplutko!


xoxo,
N

Spodoba Ci się również

16 komentarze

  1. Też muszę taki tag zrobić. Podoba mi się. :)
    A wygląd bloga jest genialny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że chcemy śnieg:D
    ale pięknie tutaj teraz♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ale u ciebie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak świątecznie się robiło! Aż przyjemnie na to patrzeć. Tak, kapusta jest świetna <3 Chętnie wezmę udział w tym TAGu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wygląd bloga ..;)
    Jaa też chce śniegu .;)
    Może się skuszę na tą zabawe ..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No teraz przynajmniej u Cb mogę podziwiać śnieg. :D
    Fajny klimat stworzyłaś no i oczywiście ja też wierzę, że jeszcze śnieg spadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ tu klimatycznie! Gdzie znalazlaś te wspaniale śnieżynki i szablon? Ja gdy dziś na polskim zobaczylam padający śnieg tak wrzasnęlam że wszyscy na krzeslach podskoczyli!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy wyszłem na tego posta, ąz sama się uśmiechnęłam do siebie :P Ten śnieg jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, zimowy szablon *_* Chętnie wezmę udział w tej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wygląd bloga;) a śnieg przecież już pada;) przynajmniej u mnie;)
    oooch, ale cudownie za oknem;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świątecznie! :) I mamy te same ulubione bożonarodzeniowe zapachy, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twój nowy wygląd bloga, chociaż różowy nieco razi po oczach, ale nie martw się - przyzwyczaję się

    Również nie mogę się doczekać śniegu! I wrzucania siebie nawzajem w ogromne zaspy i wsypywania śniegu za kołnierz :3

    To życzę udanego pieczenia. Gdybyś zdała foto-relację, byłoby super!

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie w mieście sypie śniegiem co nie miara ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy wygląd bloga jest wprost idealny na Święta! Bardzo mi się podoba :)
    U mnie w mieście dziś przysypało, na ulicach mamy lodowisko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki! :*
    Czekam na fotorealcję z wypieków! :)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe