83


Piszę, piszę, piszę, specjalnie dla O, która doczekać się nie może nowego postu! :*


Ostatni post w miesiącu sierpniu, ostatni dzień wakacji 2012. Pamiętam doskonale, jak rok temu, patrząc w przyszłość nie dowierzałam, że już tylko trzecia gimnazjum dzieli mnie od rozpoczęcia nauki w liceum. A dzisiaj? Skręca mnie na myśl o pierwszym dniu szkoły. Ale na całe szczęście, zarówno wczoraj jak i dwa dni wcześniej udało mi się nie myśleć o niczym nieprzyjemnym. Special thanks to S&O! Spędziłam naprawdę, naprawdę wspaniały czas! Udało mi się nawet przekrzyczeć bardzo hałaśliwy głos w mej głowie, rzucający przeróżne obelgi w moją stronę. No i ten przemiły mail! ♥

A tak się wczoraj bawiły dzieciaczki nowo odkrytą(i mean, przynajmniej dla mnie nową :D)atrakcją:



No dobra, od razu wstawią outficik z tego dnia, chociaż miałam zamiar zostawić go na później, w razie gdybym nie miała o czym pisać :D Muszę chyba zacząć spisywać pomysły na posty, które przychodzą mi do głowy, bo o nich nie zapominać...

(Z góry bardzo proszę o oszczędzenie sobie komentarzy "widać już, że przytyłaś!", gdyż nie są one dla mnie szczególnie miłymi i pocieszającymi słowami otuchy)






Tak, wiem, siostra jest zupełnie do mnie nie podobna i prześliczna...powtarzam jej to niemal codziennie, ale to niedobre dziecko nie chce mi uwierzyć :(

A, co mi tam, zrobię wypasiony wpis do dołączę jeszcze nasze śniadanko, czyli omlet smażony niemal przez godzinę z malinkami prosto z krzaczka i bananem (Oli na wierzchu, bo nie trafił jej się żaden w środku ^^")


Moc uścisków i całusów na ostatni weekend przed rozpoczęciem szkoły!
xoxo,
N

Spodoba Ci się również

53 komentarze

  1. Wyglądasz świetnie. Zawsze w zdjęciach zwracam dużą uwagę na czy i uważam, że Twoje są bardzo ładne. ;> I ten strój może nie w moim stylu, ale ładnie się prezentuje.
    + śniadanie, yummy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja siostra jest śliczna (ile ma lat?) i jesteście podone do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądacie jak dwie krople wody, serio :)
    Piękne masz włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się bardzo boję pierwszego dnia liceum, ale na razie plan mam świetny a klasa zobaczymy:) też chce takie śniadanie<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście bardzo podobne. <3
    Przy outfitach mogłabyś podawać marki rzeczy, które masz na sobie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia i te animacje <3
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. I Ty i siostra jesteście prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu jestem zakochana w Twoich włosach! :)
    Ych, chciałabym tak przytyć i wyglądać jak ty! Boże, co za nogi <3
    I nie wydaje mi się, że jesteście z siostrą niepodobne, miałam pytać właśnie czy to nie twoja siostrzyczka, ale napisałaś pod koniec. Ile ma lat? Dziewczyny, macie przewspaniałe włosy, obie.

    Malinki - ostatnio objadam się u sąsiada, mniam, mniam. Dziś idę zbierać małe koktajlowe pomidorki z krzaczków w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te animacje, cz coś ! :D
    I jesteś śliczna, siostra również ;)
    I takie pyszne śniadanko *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna masz włosy. Bardzo podoba mi się twój outfit. Nie przejmuj się pierwszym dniem w liceum. Nie taki diabeł straszny jak go malują. Rok temu byłam w takiej sytuacji jak ty. Nie powiem, był to bardzo stresujący dzień. Rok minął, idę do drugiej klasy liceum i wszystkie moje zmartwienia z tamtego roku wydają się takie banalne. Skąd wiesz, może poznasz nowe, fantastyczne osoby? Życzę powodzenia. Pamiętaj - uśmiech to podstawa! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te animacje :D.
    A siostrę masz prześliczną, ale też podobną ;p.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w szkole :) Na pewno sobie poradzisz :)
    Ale super wyglądasz *o*
    Zazdroszczę Ci włosów - są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. jak miło czytać,że dobrze u Ciebie,że walczysz i nie poddajesz się! :)
    twoja siostra to taka mała wersja Ciebie.Obie jesteście piękne!
    i rozumiem Cię doskonale.Dla mnie komentarz "wyglądasz lepiej" to jak najgorsza obelga :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg mnie jesteście podobne, a młodsza ma urodę po starszej! :P By the way, Julka nosi soczewki?

    OdpowiedzUsuń
  15. obie jesteście prześliczne! nie mogę się napatrzeć *_* buziaki dla Was :*
    jakie przytycie? nic nie widać, jest tak jak zawsze, tak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne.. talerzyki?
    Wyglądasz ślicznie ;) I siostrzyczka też :)To ona wysyła mi buziaki? Ta w okularach? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, bardzo ładnie, o wiele zdrowiej i jesteś chudziutka :)
    spódniczka z diversa? chciałam kupić taką samą, ale chyba nie mam wystarczająco zgrabnych nóg :( na Tobie świetnie leży :)
    pozdrawiam gorąco i cieszę się, że u Ciebie już lepiej :)
    moja gorsza połowa spytałaby (ile ważysz?), ale to naprawdę nie jest ważne. Pięknie wyglądasz, pamiętaj o tym i bądź szczęśliwa, bo w życiu nie chodzi tylko o to co widzimy... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteście strasznie podobne z siostrami!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uśmiecham się do komputera tak szeroko, że pewnie jeszcze w młodości dopadną mnie zmarszczki!! Jesteś taka kochana, Twoje ciepło i dobroć są dla mojej duszy jak balsam. :)
    ps. zakochałam się w spódniczce!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz, naprawdę:) a Twoje włosy są cudowne<3 siostra też słodka i moim zdaniem jesteście do siebie podobne:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna Natalia jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie wy jesteście do siebie podobne!! Jak zrobiłaś te gify? Są świetne!!;**

    OdpowiedzUsuń
  23. super! jak to zrobiłas?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Twoja siostra jest chuda... :O
    Wyglądasz jak normalna zdrowa dziewczyna w końcu :) Gratulacje Kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia ,wyglądasz cudnie ,uroda niczego sobie ;) i fajne te animację ;d
    a śniadanko przepyszne ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś śliczna, hihi :) razem z siostrą, ja od razu wiedziałam, że musicie być siostrami, taaakie podobne!

    OdpowiedzUsuń
  27. ojejciu, jakie słodkie gify!
    Buziaki, www.lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Siostra jest prześliczna, ale Ty również :) Zresztą jesteście do siebie podobne!
    Powodzenia w nowej szkole, obyś poznała tam masę fajnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też się cholernie boję! Jejku, czas szybko płynie :<

    Twoja siostra to chudzinka! ;o

    A i pięknie śpiewałaś Zombie w poprzednim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteśmy razem od 16 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś tak niesamowicie piękna, Twoje włosy,oczy klasa i styl ubierania się przyprawiają o zawrót głowy.
    Trzymam kciuki za dlasze postępy , Twoje jak to nazywam "Pozytywne kartki z pamiętnika" naprawdę pomagają, przynajmniej mi.
    P.S Mogę wiedziec skąd spódnica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zasługuję na takie komplementy, naprawdę...

      Z Diverse. :)

      Usuń
  32. jesteście piękne *.*
    pozdrawiam i zapraszam. obserwujemy? ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój Boże, obie jesteście prześliczne! A Ty i Twoje włosy to już po prostu miazgaaaaaaaaaaaaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. ale jesteś ładna, ale masz ładne włosy, ale masz ładną siostrę i jesteście podobne :D będę wpadać częściej ;)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie jesteście jak dwie krople wody:. Ślicznotki;).
    A w animacje też się niedawno wkręciłam;)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne z was dziewczynki:D:D:D prawdziwie naturalne i piękne ;):):)
    hihhihi no ja się czaiłam na tą pościel już od paaaaru miesięcy jak nie od roku...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie podobna siostra? no co Ty - od razu widać, że jesteście rodzeństwem! obydwie tak samo śliczne <3 :)

    i fajne miałyście śniadanko ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. Super fotki z animacją :) a na siostry wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jesteście obydwie jak laleczki;) a ja bardzo Cię podziwiam że mimo problemu z jakim się zmagasz poświęcasz się swojemu hobby, nie zatraciłaś istotnych priorytetów...chciałabym tak umieć żyć normalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądacie jak dwie krople wody! siostra równie śliczna jak Ty! Jesteś nadal bardzo chuda. Nie wiem kto pisze Ci takie bzdury o przytyciu. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne światło na zdjęciach (; w ogóle śliczne jesteście dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wyglądasz, kocham Twoje włosy. Masz buzię jak porcelanowa lalka <3 Widzę, że coraz lepiej u Ciebie, trzymam kciuki. Wyjście do ludzi to duży krok w stronę zdrowia. Ja dzięki temu wyzdrowiałam. Po prostu chęć przebywania wśród znajomych i chodzenia na imprezy była silniejsza niż pragnienie chudnięcia. A i tak mimo nieplanowanych posiłków i zakrapianych imprez nie przytyłam jakoś bardzo, za to zaczęłam wierzyć w komplementy i cenić siebie. Liczę, że Tobie też się uda. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Obie jesteście śliczne :)
    + Co jak co, ale włosy to ty masz zajebiste <333

    OdpowiedzUsuń
  44. Powtórzę się, ale obie jesteście prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ale jesteście podobne z siostrą ! jak dwie krople wody :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe