198

Nie mogę, nie mogę, nie mogę znieść patrzenia na to, jak presja społeczeństwa i wszelkich kanonów "piękna" niszczy człowieka od najmłodszych lat. Chcę z tym walczyć, kopać, bić na oślep, ale...właściwie nie wiem kogo. Mam związane ręce. Nic nie mogę zmienić. Chociaż...nie bez powodu Mahatma Ghandi, który poszczycić się może wprowadzeniem mnóstwa dobroci na świecie powiedział: "Be the change you want to see in World". Chyba nic innego mi nie pozostaje. Jak mogę płakać nad  kimś, kto w wieku 12 lat zaczyna już chować w swej duszy nienawiść do siebie, skoro sama wciąż kieruję się zasadami dzisiejszych czasów, oceniam siebie surowo, krytycznie, na podstawie wyglądu również. Nie wiem jeszcze jak to, że zmienię siebie wpłynie na cały świat, ale z całą pewnością od tego powinnam zacząć.


Cały poranek spędziłam nad zdjęciami, które ostatnio bez opamiętania pstrykam wieczorami(i nie tylko). Chwalę się więc efektem, który nie jest zachwycający, bo fotografii wciąż mało, nie robi to więc takiego wrażenia, jakby zmieniały się one co sekundę, ale mniejsza o to. W towarzystwie piosenki, która ostatnio mnie oczarowała(wreszcie mam szansę na nauczenie się czegoś po francusku, co zostanie mi w głowie na dłużej!)

film TUTAJ



A teraz jeszcze szybciutko kilka moich zdjęć, bo dawno tego nie było. Wyższa temperatura nareszcie umożliwiła mi zdjęcie płaszcza na zewnątrz :)




 
shirt-sheinside//skirt-stradivarius//boots-new yorker//ring-h&m. 









































     






































Zapraszam Was tez na mojego fanpejdza, skąd możecie dowiedzieć sie o nowych wpisach oraz gdzie dziele sie z Wami linkami, etc w ciagu tygodnia, kiedy nie mam czasu na nowy post :)

Spodoba Ci się również

18 komentarze

  1. jesteś taka piękna, wrażliwa i delikatna. masz cudowną, subtelną urodę. pamiętaj o swojej wyjątkowości, nie oceniaj się zbyt pochopnie. hug to you!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest cudowne. Kim jest ta dziewczyna w któtkich włosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, znalazłam je na tumblrze, bez źrodła docelowego

      Usuń
  3. Jakie masz piękne włosy. <3
    Najważniejsze to zaakceptować siebie i pokochać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna. :)
    Mnie też denerwuje to, co się teraz dzieje. Naprawdę ciężko jest wyzdrowieć w otoczeniu, gdy wszyscy gadają o odchudzaniu. Na mnie np. działa strasznie przygnębiająco, jak ktoś mi mówi, że chciałby być taki chudy jak ja.
    PS: Nie chciałabym, żebyś odebrała ten komentarz źle (wiem, jak to może być z własnego doświadczenia), ale jak widziałam Twoje wcześniejsze zdjęcia na blogu i teraz wyglądasz dużo ładniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Straszne jest to, że niektórzy określają ideały piękna i zachowania oraz uważają, że każdy powinien taki być. Sądzę, że każdy jest na swój sposób wyjątkowy i nie powinien się zmieniać na siłę, tylko być takim, jaki jest. :) Zazdroszczę tak długich włosów, tak świetnego koloru, przepiękne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś śliczna! Zazdroszczę :)
    Mam tak samo jak ty- wszystkich dookoła oceniałabym pobłażliwie, nie dbając o wygląd i inne (nieistotne) szczegóły. Jednak, gdy chodzi o moją osobę- wytykam sobie nawet najmniejsze uchybienia, stawiam (zbyt) wysoko poprzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia na filmiku, cudowna ty i cudowny strój! <3 Jeszcze tylko troszkę więcej pogodnych myśli, musimy walczyć z tymi fałszywymi kanonami. Zmiany najlepiej zacząć od samego siebie, a kiedy to zrobimy, ludzie mogą zacząć nas naśladować! :) Trzymaj się :*
    http://10thjune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak to wyjaśnić, ale masz jakąś meską urodę. Tzn twarz. Może do swojego taty jesteś podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uczysz się francuskiego w szkole czy jesteś samoukiem? Znasz jakieś ciekawe strony do nauki? (jak tylko napiszę maturkę, to biorę się za francuski, już nie mogę się doczekać!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szkole zaczęłam, ale tam niewiele sie nauczyłam, chodzę tez raz w tygodniu na prywatne lekcje, prócz tego ostatnio znów przypomniałam sobie o duolingo-polecam ta aplikacje bardzo do nauki francuskiego i innych języków :) busuu tez jest w porządku, ale za więcej opcji trzeba zapłacić. & powodzenia na maturze! :) trzymam kciuki :)

      Usuń
  10. Piękna jesteś! :) I te włosy... :))też chciałabym mieć takie długie, ale niestety tak to jest jak się raz zetnie, to potem trudno jest przywrócić je do dawnej długości.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie mogę znieść tej presji społeczeństwa, coraz bardziej utwierdzam się w tym że świat zmierza w bardzo złym kierunku :(
    Bardzo ładnie prowadzisz bloga, postaram się zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twoich oczu można wyczytać dokładnie to co piszesz, widać, że jesteś w tym szczera :) Cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniala androgeniczna uroda! <3

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe