124


Wczoraj zostało mi powiedziane(anonimowo, oczywiście), że moja siostra wygląda na tym zdjęciu jak nadąsana, wystraszona brzydula, a tylko panie po osiemdziesiątce robią sobie zdjęcia z zasuszonymi różami. Kurcze, co jak co, ale w to niestety nie uwierzę, bo Julkę uważam za śliczną i zdania nie zmienię. Aczkolwiek bardzo możliwe, że ten komentarz miał ugodzić we mnie, w takim razie przyjmuję go na klatę i przepraszam, że nie potrafię uchwycić na fotografii eteryczności i piękna tej szalonej wielbicielki Minecrafta(mowa o siostrze, oczywiście :D)









Malutkie, second-handowe "new in". Została mi rzucona propozycja, bym napisała posta, w którym przedstawię swoje ciuchowe perełki, pozostaje jednak pytanie-jak sobie to wyobrażacie? :) I mean, przecież nie będę wszystkiego przedstawiać na sobie, zdaje mi się, że nie ma to sensu, od tego są outficiki(czekam na lepszą pogodę!!!)...

To tak słowem wstępu, a teraz chciałabym przejść do inspirującej myśli na dzisiaj, która poucza nas w następujący sposób: "Czasem człowiek ubogaca się bardziej, gdy daje, a nie bierze. Słoneczny dzień sprawia więcej radości niż dobry interes. A uśmiech sięga dalej niż mądre słowa."
I jak zwykle zgadzam się z tym-w dziewięćdziesięciu dziewięciu procentach, bo w moim przypadku mądre słowa z ust najbliższych mają równie wielką moc co i uśmiech. A skoro już mowa o prezentach...mamomamo, kup mi nową płytę Paramore .____.

Moich zdjęć chcieliście...kurcze, kiedy ja nie robię sobie ich wiele...Ale wpadłam na pomysł, by pokazać Wam kilka starszych, sprzed dwóch lat chociażby, bo z zeszłorocznego kwietnia nie mam przecież nawet utworzonego folderu.. Wrzesień 2011, ta dam. Sama nie wiem co o nich(o sobie na fotografiach) myśleć...








A na koniec-króciutka opinia ostatnio przeczytanej książki :)

Czytając "Annę", chcąc nie chcąc porównywałam ją do twórczości Jane Austen. Jedno muszę przyznać-to właśnie Tołstoj stworzył wiekopomne dzieło przedstawiające wszelkie emocje i uczucia pomiędzy postaciami w sposób nadzwyczaj trafny i dosadny. Może i nie powinnam stawiać obok siebie tych dwóch autorów, lecz robiłam to bezwiednie podczas czytania.

Urzekła mnie postać Kitty, lecz dopiero w ostatnich rozdziałach zaczęłam spostrzegać tę sympatię, którą wobec niej odczuwam. Chyba zwyczajnie się z tą bohaterką utożsamiłam w pewnych momentach, stąd to upodobanie, ponieważ nie wyróżnia się ona niczym szczególnym, to raczej Anna wiedzie prym. Panin Karenin za to nie przypadła mi do gustu wcale. Jestem przeciwna jej poczynaniom i uważam, że fakt, iż straciła głowę dla Wrońskiego nie usprawiedliwia nieodpowiedzialnych zachowań kobiety.

Z pewnością wkrótce sięgnę po drugi tom, by zgłębić dalsze losy ludzi takich jak my, którzy dzięki wybitnemu twórcy są nam jeszcze bliżsi, usiłujących jak najlepiej przeżyć swój czas-my, wrzuceni w ekstremalnie szybki XXI wiek, oni- na ziemiach XIX-wiecznej Rosji.

A teraz idę się stresować korepetycjami z matematyki...i zająć się trochę szkolnymi obowiązkami. Cześć, cześć!

Spodoba Ci się również

40 komentarze

  1. Twoja siostra jest prześliczna, a uważam że ten anonimowy komentarz jest tu zupełnie nie na miejscu. A co to ubrań z sh to może filmik nagraj? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe zasuszone kwiaty są takie ładne xd
    Fajne zdjęcia i pomysł z gazetą :D
    Ble matma ...

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z-czego-ty-się-odchudzałaś............ :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to samo bym zapytała.
      Piękne te zdjęcia, piękna Ty z prawdziwym ciałem.

      Julce najbardziej zazdroszczę włosów, bo sama od pewnego czasu nieudolnie zapuszczam.
      Powodzenia na korkach, ja miałam dziś niezapowiedzianą kartkówkę z matmy, którą chyba ładnie schrzaniłam.

      Usuń
  5. Zdjęcia fajne, jest w nich jakaś koncepcja, jakaś "wyjątkowość". Niestety, moje czytanie "Anny Kareniny" zakończyło się w połowie książki. Wznowione wydanie przez wydawnictwo Znak z czcionką 7 pkt, światłem między wierszami tak małym, że nie da się czytać książki w tramwaju, spowodowały, że lektura była dla mnie uprzykrzająca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te twoje zdjęcia! No i jestem fajką twoich włosów, wiesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O boze! Ale piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, że Twoja siostra jest śliczna :) Jak na tak młodą osobę to jest świetną modelką! Może powinna pomyśleć o tym w przyszłości? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jak Ty jesteś śliczna, piękne zdjęcia;*

    OdpowiedzUsuń
  10. To zwykła zawiść, Twoja siostra jest prześliczna, zresztą tak jak i TY.

    By the way, wygląd to tylko dodatek,liczy się to ,że masz piękne wnętrze i ja o tym już dobrze wiem.
    Trzymaj się cieplutko i walcz! Jesteś cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne są te zdjęcia! bardzo mi się na nich podobasz, śliczna byłaś i jesteś:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo Twoje zdjęcia podobają, słyszałaś to już z milion razy ale jesteś so pretty :)

    Zazdrość nakręca takie właśnie słowa krytyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy z Twojej rodziny są tacy ładni? ._.

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tych zdjęciach!!
    Są odjazdowe i przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetna sesja *-* śliczna jesteś ! twoja siostra również , i pięknie wygląda z tymi różyczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hhmhmhmmmmhmsz, że co proszę?! hehehehe, śmieszne, doprawdy, przecież Julka to jedna z najpiękniejszych istot na Ziemi! mały aniołek. Myślę, że ten komentarz to znak czystej zazdrości i tyle, baa jestem tego pewna.
    Jeśli chodzi o zdjęcia, to są naprawdę fajne i z hmmm 'pazurem', ale chyba tak właśnie miało wyjść? :> Jednak dla mnie zawsze będziesz kojarzyła się z taką subtelnością, delikatnością i chyba taka 'stylizacja' najbardziej do Ciebie pasuje- bo ukazuje prawdę, taka właśnie jesteś (przynajmniej moim zdaniem)....najbardziej podoba mi się to drugie, wyglądasz na nim jak lalka, coś pięknego.
    A propos korków z matmy, to przed chwilką z nich wróciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja siostra ( Ty również ) ma świetną urodę. Obie jesteś bardzo ładne, a anonim, który napisał taką, a nie inną opinię jest po prostu zazdrosny. Przeważnie anonimy piszą tak miłe i kochane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja siostra wyszła bardzo ładnie i tak z nutą tajemniczości, na pewno ktoś, kto napisał Ci te słowa, chciał Cię ugodzić,hejterów jest mnóstwo w sieci, nie mają co robić i zazdroszczą innym twórczości i pasji. Podobają mi się Twoje zdjęcia, pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyrażając swoją opinię - masz trochę "męską" urodę na twarzy, rysy wydają się być męskie, mało kobiece. Zastanawiałam się czy mam tylko takie złudne wrażenie, bo widzę Cię tylko na zdjęciach, czy może faktycznie odzieciczyłaś takie geny.
    Jak zwykle miło się czytało Twój wpis :) Cieszę się, że często dodajesz. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co? a moim zdaniem Natalka ma bardzo dziewczęcą urodę i twarz wiec dziwie się ze ktoś może pisać takie rzeczy? naprawdę lekko mną wstrząsnęło, nigdy w życiu bym tak o Natalii nie powiedziała, nawet by mi to do głowy nie przyszło! ;ooo

      Usuń
    2. założę się, że Ty też chciałabyś mieć taką "męską urodę"..

      już nie macie się czego czepiać? szczególnie anonimowo :>

      Usuń
    3. uwielbiam Cię golasku <3

      Usuń
    4. -.- jak ona jest męska to Pudzian jest kobiecy...

      Usuń
    5. Każdy ma prawo do opiniowania, nie trzeba go od razu atakować :) Mnie też się czasem wydaje, że ma bardziej "męską"- jak to ktoś napisał, twarz, (być może przez oczy/brwi?) ale to w niczym przecież nie przeszkadza. Każdy jest wyjątkowy na swój sposób :)

      Usuń
    6. a ja twoim bratem ^^

      Usuń
    7. Ja tam się zgadzam, ze związanymi włosami i bez makijażu(czasem nawet z) wyglądam po prostu jak facet.

      Usuń
    8. hahhahahahha co ty mówisz, prosze cie hahahaha ! kto jak kto ale TY? w życiu się z tym ni zgodzę!

      Usuń
    9. to są jakieś żarty???????????????????????????? JESTEŚ UOSOBIENIEM SUBTELNOŚCI, DELIKATNOŚCI...... nie mam słów, w zyciu czegoś bardziej absurdalnego nie słyszałam

      Usuń
  20. To widocznie ten ktoś nie miał racji, bo to zdjęcie jest idealne ! A Twoja siostra jest naprawdę bardzo, bardzo, bardzo ładna ;)

    Twoje zdjęcia też są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja siostra jest na prawdę ładna, aczkolwiek bardziej wyglądu zazdroszczę Tobie :3
    Co do ubrań to trudno mi powiedzieć. Sama ubieram się w zupełnie innym stylu, więc lubię popatrzeć na gotowe outfity.
    Myśli jak najbardziej trafna. Chyba to sobie gdzieś zapiszę.
    Hm... Zdjęcia są na prawdę udane, ładne. Podobają mi się. Trudno mi się tutaj wypowiedzieć cokolwiek na ten temat, gdyż nie interesuję się fotografią. Tak czy inaczej: przyjemne dla mojego oka :3
    A co do książki - muszę ją przeczytać, bo wydaje się na prawdę ciekawa. Teraz tylko znaleźć trochę czasu...

    Keep Smiling!

    OdpowiedzUsuń
  22. PIĘKNOŚĆ. Piękność z Ciebie aż za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  23. O Boże... Twoje zdjęcia są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie obraź się ale mnie też dopieka bardziej twoja uroda niż twojej siostry ^^ czy wszyscy ogólnie z twojej rodziny, urwaliście się z jakiejś bajki? ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. masz tatuaż nad ramieniem?

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne niezwykle klimatyczne zdjęcia ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG !!! Zje***** zdjęcia sorki że nie mam innych słów ale to było pierwsze co pomyślałam patrząc na nie <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam drugi tom, chociaż moim zdaniem w porównaniu do długich opisów zawartych w książce, ma ona bardzo krótkie zakończenie : )

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe