Wypełnij ankietę!

Drodzy! :)

Dziś mam do Was ogromną prośbę. Mój blog w ostatnim czasie sporo się rozwinął, dbam o niego bardziej i staje się dla mnie coraz ważniejszy. Dlatego też ciągle chcę się rozwijać i zmieniać, tak, by być jak najlepszym miejscem dla Was, moich czytelników, bo tylko dzięki Waszemu zaangażowaniu wciąż mi się chce. (A chce mi się bardzo, w ostatnim czasie mam mnóstwo pomysłów na wpisy, co chyba widać po częstotliwości ich udostępniania :))

W tym celu tworzyłam ankietę. By móc poznać Waszą opinię na kilka istotnych spraw w kwestii bloga. Bardzo proszę o poświęcenie chwilki na jej wypełnienie, pomoże mi to w mojej dalszej drodze blogowej(kariery, aż chce się dodać! :D)


Z góry dziękuję ogromnie każdemu i raz jeszcze proszę o feedback :) Będę wdzięczna!

Spodoba Ci się również

0 komentarze

It means a lot, thank You!

Subscribe