147

Dostałam dwie nominację do Liebster Award, tak więc tę notkę poświęcę odpowiedziom oraz krótkiemu filmikowi przedstawiającemu mój pokój :) Za to kolejna będzie już bardziej konkretna i treściwa, a postaram się stworzyć ją już jutro, bo za bardzo zaniedbuję swoich czytelników, pomimo iż są wakacje!

Od Niekonwencjonalnej

1. Co sądzisz o posiadaniu dziecka w wieku 16, 17 lat?
Sądzę, że dziecku należy się odpowiednia opieka, a dziewczyny(bo jakoś nie potrafię użyć tu słowa kobiety, spoglądając na większość płci żeńskiej w tym właśnie przedziale wiekowym)nie byłaby w stanie tego zapewnić. Później wyrośnie kolejne dziecko z nadszarpniętą psychiką i mnóstwem problemów.


2. Ulubione słodycze…?
Ciasta babci i mamy, lody z 4D i z Grycana.

3. Jak jesteś w tym momencie ubrana?
Piżamka-dłuższa koszulka w paski.

4. Czy jest osoba, która jest dla ciebie autorytetem? Jeśli tak, to kim on/ona jest?
Jest wiele takich osób, w każdym potrafię znaleźć cechę, która sprawia, że dana osoba mógłaby być moim autorytetem. Odpowiadałam już kiedyś na podobne pytanie i wymieniłam Pawlikowską, moja terapeutka, Jagoda i Dominika.

5. Ostatnio przeczytana książka…?
"Dzieciństwo w pasiakach"

6. Zostaje ci miesiąc życia. Co robisz?
O Boże, nie mam pojęcia...pewnie bym popadła w depresję i w efekcie nie zrobiła nic, he... Ale chciałabym zrobić wszystko to, na co dziś brak mi odwagi lub co nie jest możliwe z innych względów.

7. Czy wierzysz w miłość do końca życia?
Nie wiem, to znaczy chcę wierzyć...Tak, wierzę.

8. Jesteś duszą towarzystwa czy outsiderką?
Zdecydowanie ałtajderka.

9. Chciałabyś mieć tatuaż? Jeśli tak, to gdzie i jaki?
Chciałabym, ale trudno byłoby mi się zdecydować na jeden konkretny. Jakiś malutki, na nadgarstku najlepiej.

10. W naszym kraju wybucha wojna. Co robisz?
Och...nie mam pojęcia...panikuję, z pewnością.

11. Gdybyś mogła wybrać, w jakich czasach chciałabyś żyć?
Każde czasy mają swoje plusy i minusy, w każdych trzeba umieć się odnaleźć, więc co mi tam, żyję dziś, tu i teraz, więc tak bym chciała pozostać.

Od Anne
1.Najlepszy moment trwających wakacji.
31 lipca, czyli dzień wczorajszy.


2.Marzenie z dzieciństwa.
Nie pamiętam...

3.Ulubiona pidżama z dzieciństwa.
Ym, jakaś najzwyklejsza, nie przywiązywałam do tego zbyt dużej wagi.

4.Ostatnio obejrzany dobry film.
Jak wytresować smoka!

5.Muzyka, którą można Cię torturować.
Polski pseudo rap i disco polo.

6.Ulubione miejsce w twoim mieście/wiosce.
Park na osiedlu obok.

7.Kot czy pies i dlaczego.
Pies, bo na kota jestem uczulona :c 

8.Lato czy zima i dlaczego.
Lato! Bo...czas wolny, noo! I nie trzeba zakładać tysięcy warstw i nie jest przeraźliwie zimno!

9.Jaki kolor kojarzy ci się z zazdrością (Pytanie Mel.).
bordowy

10.Kiedy nie ma nic w lodówce to...?
Oj, zawsze jest c:

11.Jaki aktor/ka gwarancją dobrego filmu?
Lea Michele, huehue ♥


Okej, ładuję ten filmik od pół godziny i nic, opublikuję go w jutrzejszej notce, please be patient! 
A teraz grzecznie idę spać, bo zbliża się moja pora, zresztą dzisiejszego dnia nie warto przedłużać..


Spodoba Ci się również

5 komentarze

  1. świetne pytania i ciekawe odpowiedzi ;) tez w końcu musze odpowiedzieć na tę nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się co do psa, pory roku, ałtsajderki i polskiego rapu ;)
    W moim przypadku...

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, muszę też przeczytać tą książkę :"Dzieciństwo w pasiakach". Lubię te tematy tzn. interesują mnie.

    Czekam na filmik ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tobie poznałam twórczość Domniniki, dzięki! :)
    Teraz czekam na tą dzisiejszą notkę ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczulenie na kotki? :( Jejku...
    Polecasz tę książkę?

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe