152

Walczyłam, walczyłam, pół dnia nad tym spędziłam, ale się udało!
I niestety tym razem nie mówię o żadnych wyczynach w dążeniu do samorealizacji-co to to nie. Ale mimo wszystko jestem z siebie dumna-nareszcie piosenki odsłuchane na ipodzie będą scrobblowane na moje last.fm, hurra ja :D

Kurcze, sama już nie wiem, czy pisać częściej, lecz posty z mniejszą "zawartością", czy pozostać przy dotychczasowym sposobie prowadzenia bloga. Och, zresztą, samo się okaże, wolę niczego nie postanawiać i nie planować na wszelki wypadek, gdybym nie była w stanie wywiązać się z tego, co obiecałam.

Koniecznie muszę się z Wami podzielić najpyszniejszym tortem, jaki kiedykolwiek miałam okazję próbować! Mam megazdolną Mamę-cukierniczkę, szkoda, że nie chce zająć się tym profesjonalnie.




Do tej pory(tj. ostatnio jakieś trzy lata temu)w urodzinowym menu królował tzw "Czarny las", który uwielbiałam, czas jednak na zmiany-powyższe ciacho jest zdecydowanie zdrowsze i pyszniejsze! Przepis oryginalny z niezawodnej strony Moje Wypieki, polecam, jeśli tylko lubicie smak ciemnej czekolady w połączeniu z delikatną słodyczą owoców malin i serka mascarpone.

Co jeszcze dla Was mam? Kilka zdjęć-swoich, bo chyba je lubicie :) Mam ochotę dodać któreś z nich na fejsbuczka, lecz nie mogę się zdecydować, bo ostatecznie każde wydaje mi się być niewystarczająco dobre...









Spodoba Ci się również

26 komentarze

  1. Tort pierwsza klasa, widać że mamusia ma fach w ręku ;) A ty prześlicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ładne, ale najbardziej podoba mi się to trzecie zdjęcie :D
    A co do tortu to wygląda jak z najlepszej cukierni. Mama ma talent, to trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, ciacho wygląda pysznie ;) Połączenie mascarpone z owocami to zawsze strzał w dziesiątkę!
    Ostatnie zdj jest prześliczne, koniecznie ustaw je na profilowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie wszystkie trzy zdjęcia są przepiękne <3 i ta cudowna sukienka!

    spóźnione sto lat dla Julki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tort *.* ♥ Daaaj mi <3

    Ale jesteś śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddaj mi swoje włosy! ;)))
    Tort wygląda bardzo smakowicie. Szkoda, że moja mama nie jest z zawodu cukiernikiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś prześliczna, już ci to zresztą mówiłam ;*
    co do tortu to twoja mama jest mistrzynią! patrzę i nie mogę oderwać wzroku! *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej sukience :D to zdecydowanie Twój kolor :) A co do częstotliwości pisania notek to uważam, że powinnaś to robić wtedy, kiedy po prostu najdzie Cię ochota, przypływ weny itp To chyba najlepsze z możliwych rozwiązań. Proste i najbardziej korzystne zarówno dla Ciebie jak i dla nas - czytelników :D Po co masz się zmuszać, narzucać jakieś terminy itd..

    Udanych ostatnich 2tyg wakacji !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie ostatnie, śliczne :)
    Lubię wypasione posty, im rzadziej tym bardziej jestem ciekawa :D Takie budowanie napięcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłabym taki tort *3* te kawałki wyglądają tak perfekcyjnie jak z profesjonalnej cukierni !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym dodała to drugie zdjęcie <3 PIĘKNOŚĆ. W każdym calu!
    Tort też pierwsza klasa, ale i tak wolę Ciebie podziwiać. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje, ze sie nie obrazisz o pytanie, ale.. masz bmi 17 ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Tort wygląda naprawdę przepysznie! I podobają mi się Twoje włosy! Zawsze chciałam mieć podobne, ale niestety muszę mieć proste i nijak wyglądające :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam zrobić dokładnie to samo ciasto, ale zabrakło mi samozaparcia. Ale wygląda cudnie i jak wszystko z 'mojewypieki' się udaje ;D.

    OdpowiedzUsuń
  15. tort jak z cukierni, pyszny :))
    I Ty równie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. ANIOŁ *.* drugie jest najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dodaj drugie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka chudzina :ooooo

    OdpowiedzUsuń
  19. kurczę, jakie Ty masz włosy !!!! :))) wow !!! :) czy masz coś zmieniać w zawartości postów? mi podoba się dokładnie tak, jak jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś taka przepiękna. : ) Od dawna śledzę twojego bloga i jestem Twoją osobą , wprost zachwycona. ;)
    Inspirujesz ludzi, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, nie moge z twojej urody, jesteś mega śliczna ! No i te włosy, twój znak rozpoznawczy. Wszędzie cię po nich poznam ;)Wypoczywaj przez wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maliny & mascarpone - moje idealne połączenie. :)
    Masz prześliczne włosy, pozazdrościć! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tort wygląda obłędnie! Pierwsza klasa! :-)
    A co do zdjęć - każde jest piękne, każde!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak on ślicznie wygląda! Wierze na słowo, że równie dobrze smakuje ; ) no i muszę przyznać już chyba kolejny raz - jesteś śliczna! A włosów to ja Ci po prostu zazdroszczę! Ot co ; ) pozdrawiam serdecznie ; )

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe