XXXVI


 „Wyciągam z wody dłoń. 
Jest jak kłoda. 
Gdy wkładam ją do wody, staje się jeszcze większa.
Ludzie widzą kłodę i nazywają ją gałązką. Krzyczą na mnie, bo nie potrafię zobaczyć tego, co widzą oni. 
Nikt nie umie mi wyjaśnić, dlaczego moje oczy działają inaczej niż ich."

Chyba zmienię odrobinę ukierunkowanie bloga. Chciałabym pisać tutaj również coś od siebie, czasem muszę przelać gdzieś swe uczucia i skotłowane myśli, bez obaw, iż będę oceniana czy krytykowana. A przecież jeśli komuś się to nie spodoba, zawsze może przestać mnie obserwować, co za problem.

Nigdy mi nawet przez myśl nie przeszło, że na 5 dni przed swoimi szesnastymi urodzinami znajdę się w takiej sytuacji jak obecna. A to dopiero początek. Dopiero teraz zacznie się wydawanie pieniędzy na psychologów i leczenie. I to wszystko przez moją bezkresną głupotę. Powinnam się teraz skupiać na zupełnie innych sprawach, wybór szkoły, egzaminy. A moją głowę wciąż i wciąż zaprząta zupełnie co innego. I w żaden sposób nie potrafię tego zmienić. Damn.

To, że będę czasami narzekała na wszystko co dzieje się wokół mnie nie oznacza, że moje notki przestaną zawierać w sobie coś, hm, bardziej pożytecznego! :) Chociaż wczoraj naszła mnie ochota, by założyć osobnego bloga dotyczącego fotografii lub coś kulinarnego, to zdecydowałam, że prowadzić będę obecnego, z taką mieszanką tematów jaka była dotychczas, co mi tam.

Trochę się rozpisałam, więc dzisiaj już jedynie wrzucę kilka zdjęć, nie są najnowszej daty, gdyż ostatnio mam "zastój twórczy", nie mam głowy do fotografowania, chociaż swego czasu dawało mi to mnóstwo radości. Czas, byście dowiedzieli się, jak wygląda autorka bloga. :)



Najbardziej aktualne, bo z grudnia. Zdaję sobie sprawę, że notka ta nie bardzo Was zaciekawiła, więc już nie przynudzam i zostawiam z moją "twarzyczką" do następnego napisania.
xoxo,
N

Spodoba Ci się również

13 komentarze

  1. Nie ma sprawy. Chętnie udzielę informacji. Pisz na maila: juliettex33@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay, jaka jesteś śliczna ! :o

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na swoim blogu tylko piszę o sobie, o swoim życiu :)
    śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ♥ Szczególnie środkowe :)

    Nie wiem czym się martwisz, ale nie przejmuj się. Wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś naprawdę śliczna.
    Nie martw się, wszystko z czasem się poukłada. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog:)
    przepiękna jestesss!
    Może będziemy obserwować?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że zaczęłaś w końcu pisać więcej o swoim życiu (co nie znaczy, że poprzednie notki zupełnie ni przypadły mi do gustu!). I pisz takich wpisów więcej. Oczywiście, jeśli będzie Ci się chciało. Bo super piszesz.

    A tak w ogóle, to jesteś strasznie ładna i te zdjęcia są niesamowicie piękne ♥

    PS. Ja osobiście naprawdę polecam "Igrzyska Śmierci", bo według mnie, jest to najlepsza książka jaką czytałam. To na razie uporaj się z tymi dwudziestoma, a później sięgnij po tą :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeja dziewczyno masz niesamowitą urodę. Zgłoś się do jakiejś agencji modelek czy fotomodele bo się marnujesz.Może się poobserwujemy? Tak więc zapraszam do mnie http://karo-just-me.blogspot.com oraz do polubienia mnie na Facebooku. Pozdrawiam. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś od siebie to dobry pomysł, w końcu po to jest blog (też):-) Jesteś prześliczną dziewczyną! Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz niesamowitą urodę i już Ci to kiedyś mówiła! Nic innego tylko pozazdrościć. *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś prześliczną dziewczyną!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka piękna:*
    skąd buciki?:D świetny masz styl:)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe