VIII

Cześć, cześć!
Szkoła wyjątkowo daje mi się we znaki, właściwie powinnam teraz uczyć się biologii, ale liczę, że mi się poszczęści. Dzisiaj przedstawię Wam tylko kilka kolejnych zdjęć mojego autorstwa, a co do kolejnej notki-sami wybierzcie jej treść :3 Recenzja książki/filmu, prezentacja mojej ukochanej kolekcji lakierów, stosik książek czekających na półeczce czy może jakiś przepis kulinarny? Przy okazji, chciałam poprosić Was o linki do Waszych kont-na FilmWebie, deviantartcie, lubimyczytac - wszędzie, gdzie się da. Chętnie zapoznam się z Waszymi gustami i preferencjami. Okej, koniec gadania, oto i zdjęcia! Tym razem natura i przyroda, aczkolwiek do portretów jeszcze wrócę, oczywiście :>



// zdjęcia się brzydko rozjeżdżają, kliknij, by ujrzeć je w całej okazałości.

Oj, po tym ostatnim zdjęciu aż mi się zimy zachciało. Uwielbiam ją, kocham święta, ale to oczekiwanie jest chyba najprzyjemniejsze. Zapach cynamonu, płatki śniegu za oknem, cieplusi grzejnik.. Zdecydowanie, jesień i zima to moje faworytki.
Miłego wieczoru!
xoxo,
N.

Spodoba Ci się również

24 komentarze

  1. Zdjęcia są przepiękne, jak z gazety :) Pokuszę się o stwierdzenie, że masz talent :D Z niecierpliwością czekam na tę kolekcję lakierów do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem za kolekcją lakierów! : D albo np. ulubione ciuchy, kosmetyki ,których używasz do twarzy... :) lubię tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :) Hmm, chyba kolekcja lakierów. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne robisz zdjecia ;o ! a co do szablo u, to ja chce zmienic, ale wlasnie nie umiem :< gdzie dokladnie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. jejkuuuu, ej, mała! Zdjęcia są bardzo przyjemne. Ja proponuję, żebyś umieściła trochę zdjęć swojej osoby :3 jesteś śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  6. + jestem nyumidori na filmwebie, jeśli jesteś zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia!
    Ja także kocham zimę i czekam na nią z utęsknieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia ;] A linki na moje konta do lc i fw znajdziesz na moim blogu ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah... Niewątpliwie masz wielki talent fotograficzny :*

    OdpowiedzUsuń
  10. hej :) bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! A co do notki to najbardziej interesuje mnie stosik książek :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent! Tylko pogratulować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, chociaż się ostatnio nasłuchałam o mocnych punktach i teraz wszędzie je widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia!Kocham takie widoki,kocham fotografię!<3

    +dzięki że dodałaś ja też jestem już obserwatorem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi miło :D Dużo nadrabiania nie będzie bo dopiero zaczynam ;)Wiem, że każdy tak pisze, ale masz jak dla mnie świetnego bloga: zdjęcia, książki (Bez mojej zgody mam na liście książek do przeczytania), jedzonko... Czyli same rzeczy, które uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia ! masz talent !:) zapraszam:patelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia. Bardzo mi się podobają. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne, 1, 3,4 - moje ulubione (:
    a jesień też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. nie posiadam koleżanki robiły :<

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe