212

Całe mnóstwo zdjęć. Kilkanaście filmików.
Dziesięciogodzinne smutkowe wspominanie i przewijanie wstecz tych dwóch tygodni podczas drogi powrotnej.
Tak jak przewidywałam-byłam w tym miejscu bodajże po raz piąty, ale jeszcze nigdy tylu zdjęć nie przywiozłam, nawet za pierwszym razem, kiedy wszystko dopiero poznawałam. Wiedziałam, że pobyt z Nim zmieni wszystko-na lepsze, na nowo, razem.
Poza tym...biorąc pod uwagę poprzedni rok, czułam się tak cudownie wolna! Szczęśliwa. I jak najbardziej na swoim miejscu.
Na poprzednim wyjeździe stresowałam się niemal każdą zmianą posiłkową. A teraz jadłam tyle pyszności! Na samą myśl o cieście daktylowym mi się robi smutno, a jeszcze jak pomyślę, że On siedział tuż obok...

Niby wszędzie dobrze, ale...było najlepiej.

A zamiast ogarniać pokój, już zmontowałam dla Was filmik. TU :)
Zdjęcia będę dodawać sukcesywnie na moim foto-tumblrze!

Spodoba Ci się również

14 komentarze

  1. Cieszę się, że Ci się tak podobało. Dużo prawdy jest w tym, że nieważne gdzie, ale ważne z kim ;)
    Świetny filmik-mnóstwo pozytywnej energii <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmiki :)
    Cudownie patrzy się jak żyjesz na nowo i cieszysz się tym zyciem. Życzę Ci z całego serca, zeby na zawsze już tak było!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezapomniane chwile :) Zarażasz szczęściem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. coś pięknego! masz bardzo przystojnego chłopaka! :)
    ściskam Cię ciepło, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie jest czytać, że jesteś szczęśliwa i układa ci się w życiu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo ładne :) Szkoda, że rzadko się malujesz, bo tusz do rzęs, czy bronzer/róż na policzki dodały by Ci kobiecości do dziewczęcej urody, nabrałabyś wyrazu na twarzy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyjeździe nie chciało mi sie malować i nie czułam takiej potrzeby :)

      Usuń
  7. Mogłabyś zrobić wpis o serialach ciekawych lub fajnych filmach? :) Dzięki Tobie zaczęłam ogladać Glee :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, zrobię! Niedługo taki kulturalno-polecający wpis będzie, moze jutro :)

      Usuń
  8. Fajnie by było gdybyś robiła wpisy co np robisz w ciągu dnia, albo co robisz gdy dopada Cię zły humor, albo jak sobie go poprawiasz. Trochę to prywata, ale jeśli nie masz nic przeciwko chętnie bym taki post przeczytała :) Rób dalej to co robisz, bo zarażasz pozytywną nutką. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. filmik cudowny, taki pozytywny ♥ super, że miałaś tak udane wakacje!

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe