78


When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

When the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
and ignite your bones
And I will try to fix yo


Zakochałam się w tej piosence na zabój. Coldplay to magia. Zresztą, dzięki S odkrywam na nowo The Killers. Ale oczywiście pozostanę wierna The Kooks i Florence. +Glee i niesamowicie motywujące piosenki Katy Perry & Skyscraper. Ale nie o tym miałam zamiar napisać. Po raz kolejny dziękuję Wam za niesamowite słowa wsparcia, które podtrzymują mnie w ciągłej walce. To niezwykłe, że ledwo mnie znając, obdarowujecie mnie tak wspaniałymi słowami. Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Cóż, droga S uznała, że nie ośmieszę się, kiedy wstawię tutaj moje amatorskie próby śpiewania. Od bardzo dawna uwielbiam to robić, a gdy zaczęłam oglądać Glee, zaczął mi się marzyć cudowny głos Rachel Berry. W szpitalu również sporo śpiewałam, bo kiedy już się odważyłam by dołączyć do M, której wokal do dziś wspominam, a niestety zgubiłam nasze wspólne nagrania, nie mogę się z tym pogodzić aż do teraz. Ale koniec owijania w bawełnę, przekazuję Wam link do mego pseudo filmiku na youtube i proszę o stuprocentową szczerość. Już w tej chwili wiem, że jutro wejdę na bloga z niepokojem, obawiając się o treść komentarzy, ale jestem zdecydowana by poznać prawdę. Mnie osobiści wydaje się, że miejscami piszczę i wydaję przedziwne dźwięki, ale rzekomo mojej samoocenie nie można ufać. A więc, proszę bardzo. No secrets. 


A jako że ostatnio moje wpisy zawierają zdecydowanie zbyt dużo słów i pewnie niewielu doczytuje je do końca-pokażę moją nieudolną próbę wykonania make-up'u a'la Lana del Rey wg poniższej instrukcji. (Btw, uwielbiam urodę tej dziewczyny!)


Zdjęcia zrobiłam kamerką, ponieważ aparat wychwycił każdy, nawet najmniejszy szczegół, aż przeraziłam się swej twarzy, gdy wykonałam zdjęcie tego makijażu, he.



Och, sporo kompromitacji jak na jeden post. Do zobaczenia kolejnym razem, jeśli się nie załamię i będzie mi wstyd się tutaj pokazać po raz kolejny, ha. 

xoxo,
N

Spodoba Ci się również

14 komentarze

  1. super masz głos! wrzucaj więcej takich filmików :)
    kochasz śpiewać i super Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WIĘCEJ PEWNOŚCI, masz naprawdę piękny głos :) tylko musisz mieć większość płynność śpiewania, angielski dobry, barwa ładna, żaden ze mnie znawca, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto, uwielbiam Twoją barwę! :)
    Czasami głos Ci drży, ale śpiewasz cudnie :D
    +Boże, jakaś Ty śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie kompromitacja? Jesteś utalentowana! I bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że masz i słuch, i głos :) Wystarczy troszkę popracować nad oddechem (wbrew pozorom on jest najistotniejszy w śpiewaniu) i będzie cudownie.
    Dziewczyno, ależ Ty masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No,dziewczyna serio śliczna. Ale Ty jesteś ładniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje;* mam nadzieje że pozbędę się jej chociaż na czas wyjazdu...;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ciekawą barwę głosu :)
    Fix you to chyba jedna z najpiękniejszych piosenek Coldplay.

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Dziedzictwo mroku' to nie jest jakieś wielkie dzieło, ale zyskuje przy bliższym poznaniu. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    Ślicznie śpiewasz i jesteś naprawdę ładną dziewczyną, głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  10. 'I wciąż ją kocham', 'Mała księżniczka', 'Ania z Zielonego Wzgórza'

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tą kompromitacją to radzę nie przesadzać. Jesteś dla siebie zbyt krytyczna! Zaprosiłam cię do zabawy w moim poprzednim poście może zajrzysz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coldplay jest moją miłością i strasznie żałuje, że nie jadę na ich koncert we wrześniu do Warszawy :c
    a śpiewasz prześlicznie! (bardzo lubię tą piosenkę)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe