79



Kurcze, miałam zrobić dla Was outfita, ale zwątpiłam, gdy zaczęłam przeglądać blogi szafiarek z prawdziwego zdarzenia. Więc musicie niestety zadowolić się tym, co dzisiaj przedstawię, a mianowicie moje obecne faworytki wśród półki pełnej herbat.

Clipper-odkrycie roku! Troszkę trzeba na nią wydać, to fakt, ale smakuje zupełnie inaczej niż najzwyklejsza zielona herbata. A ta, którą pokazałam na powyższym zdjęciu, green chai tea, z przeróżnymi przyprawami korzennymi to coś wspaniałego. Do czarnych herbat mam uraz, ich nie pijam praktycznie wcale. Moimi ulubionymi są zielone oraz białe, z wszelakimi dodatkami. Podobnie zresztą robię z dżemami-wypróbowuję niestandardowe smaki, by znaleźć ten jedyny, o. Ostatnio kupiłam morelowy i figowy, obydwa posmakowały mi raczej średnio. Za to uwielbiam pomarańczę z imbirem i najzwyklejszy porzeczkowy.


Jadacie dżemy? Jakie smaki wybieracie najchętniej?

Pokażę od razu przedostatnią sesję, jaką wykonywałam-pierwsza próba D90, nie licząc testów z Julią. Enjoy!




m: Ola

Część druga w kolejnym poście! :)
I jak się podobają? TUTAJ możecie polubić moje poczynania, co mnie bardzo ucieszy :)

Spodoba Ci się również

18 komentarze

  1. Tez wybieram takie 'oryginalne' smaki, żeby znaleźć najlepszy ^^ Ulubiony dżem - jagodowy! :D
    Efekty sesji są świetne, Ola jest piękną dziewczyną :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie i jem dżemy!:D truskawka i czarna porzeczka to moje ulubione!:D
    piękna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dżem? Chyba wiśniowy ;)
    Fajne zdjęcia, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła kolekcja herbat :-)
    Zawsze miałam uraz do dżemów,gdyż nie lubię niczego,co zawiera kawałki owoców ^^ Teraz powoli mi przechodzi,nie krzywię się na widok jogobelli :D Faworyt spośród dżemów? Wiśniowy :) Świetne zdjęcia,a tą sukienkę już tu chyba widziałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, kocham herbaty, pod każdą postacią ♥

    Zdjęcia są cudowne ♥ Szczególnie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam dżemy, chyba nie ma takiego co bym nie lubiła ;) oczywiście domowe są najlepsze ;)
    zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo herbat w życiu nie próbowałam, ale zielona i czerwona nie smakują mi w ogóle. :P Lubię owocowe i miętowe - zwłaszcza ze świeżej mięty z ogródka :>
    Dżem najbardziej lubię jeżynowy. Morelowy i porzeczkowy mi średnio podchodzą. :P

    Świetne zdjęcia, ta sukienka jest zabójcza <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia:)

    Ja też bardzo lubię Golden Rose właśnie za cenę i duży wybór kolorów i Safari jeszcze jest OK z tych tańszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale trafiłam !! W liście do Ciebie wysłałam dwie torebki mojej ulubionej herbaty ! ;) Dżem: wiśniowy i porzeczkowy :) ♥
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze dodam, że ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej :) Lubię takie zdjęcia 'z bliska', ponieważ uwielbiam myśleć nad tym co dany wyraz twarzy oznacza. :) Przydaje mi się to w pisaniu (:
    Zapraszam do mnie na post niespodziankę :)***
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę ładne zdjęcia. Ja osobiście jestem wielką fanką dżemu brzoskwiniowego, który robi mama mojej przyjaciółki, a z tych dostępnych w sklepach to wiśniowy i jagodowy :3

    Keep Smiling!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjecia, i sukienka, i modelka ;) A co do dżemów, to hmm jakoś nie jem ich zbyt często, ale jeśli miałabym wybrać ulubiony to chyba truskawkowy albo wiśniowy. A co do poznawania nowych smaków, to ja też za tym przepadam ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. też uwielbiam zielone i białe herbaty! najlepiej z jakims owocem:) fajne zdjęcia, ostatnie ma super klimat, piękna modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Bardzo lubię dżem w sumie niezależnie od smaku :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe