72.


Nareeeeszcie, mam nowe, pierwsze zdjęcia plenerowe! Ale wciąż mam ochotę na więcej :> Pragnę fotografować, pragnę nowych twarzy, nowych miejsc i stylizacji. Aaaa, skończyć muszę, bo się za bardzo nakręcam. Teraz czeka mnie przegląd i delikatnie podrasowanie nowych zdjęć, muszę się bardzo postarać, by niczego nie zepsuć.

W sobotę wyjeżdżam na dwa tygodnie nad polskie morze, wraz z rodzicami i siostrą. Hm, jedyne co mnie cieszy to odpoczynek od tej krakowskiej codzienności i reszty świata, gdyż miejscowość, w której wynajmujemy domek, jest malutka i mało znana, a zasięg bardzo trudno tam znaleźć. Zastanawiam się nad wzięciem komputera ze sobą, chyba jednak się zdecyduję, gdyż to jedyne miejsce, gdzie będę mogła oglądać filmy w deszczowe dni.

Skończyłam dzisiaj czytać niesamowitą książkę, którą przy najbliższej okazji Wam przedstawię. Dzisiaj jednak jedynie kilka inspirujących i niezwykle mądrych tekstów oraz fotografie, które wykonywałam jako pierwsze nowym aparatem.


Uwielbiam je, uwielbiam. Przepiszę do pamiętnika, bądź przywieszę na szafie.









Hmm, no to...do następnego razu? Wciąż zastanawiam się nad dodaniem tutaj nagrania jakiejś piosenki w moim wykonaniu, ale chyba nie jestem jednak na tyle odważna :D


xoxo,
N

Spodoba Ci się również

15 komentarze

  1. śpiewasz? :) prosze dodaj !!
    przepiękne zdjęcia.Gdzie będziesz nad morzem ? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak miałam, kiedy dostałam nowy aparat. Ciągle brakowało mi zdjęć, ale teraz to wszystko minęło. Już nie mam takiego zapału jak kiedyś, ale nadal uwielbiam robić zdjęcia.
    Życzę Ci miłego wypoczynku nad morzem! I może będzie lepiej, kiedy zastanie Cię ładna pogoda, a nie deszcz:)
    Masz bardzo ładną siostrę. Jest strasznie fotogeniczna, a Ty w bardzo fajny sposób to przedstawiasz. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te teksty są takie piękne i mądre...
    Zdjęcia są świetne, nie mogę się doczekać innych Twoich sesji ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym mieszkała w Krakowie, to bym nie wyjeżdżała na wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaj dodaj piosenkę chętnie posłucham:)
    zazdroszczę Ci wyjazdu nad Polskie morze, ja w tym roku nie zawitam

    OdpowiedzUsuń
  6. magiczne te zdjęcia! o jacie ale mi się podobają *_* piękność!
    dawaj piosenkę, dawaj! śmiało :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna Julia *.* Uroda po siostrze :) Och, nagraj ten filmik, przełam się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To pierwsze czarno-białe zdjęcie z sesji mnie zachwyciło :) Dobrze Ci idzie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękne włosy :) I ja też z chęcią posłuchałabym tej piosenki.

    relishingmeals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne cytaty! Miłego wyjazdu:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że piękne włosy macie w genach :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe