69


Boże, już czwarty lipca. Jak ten czas nadal będzie tak pędzić, to zanim się obejrzę, będę przekraczać próg nowej szkoły, gotowa rozpocząć kolejny rozdział w swym życiu. Halo, ta karuzela kręci się zdecydowanie zbyt szybko, ja wysiadam! Czasami mam ogromną ochotę zamknąć się w domu, rzucić w kąt telefon, usunąć wszelkie konta internetowe i odciąć się od reszty świata. Skąd to się bierze? I czy to prawda, że każdy szuka sobie do towarzystwa osoby radosnej? Cholera, w takim razie mam znikome szanse, by znaleźć bratnią duszę. Dlaczego kiedyś potrafiłam śmiać się z wszystkiego, a teraz, jedyne na co sobie pozwalam to nieśmiałe uśmiechy?

Koniec tego filozofowania. Outfit'cik dla Was mam dzisiaj, co Wy na to? c:



sukienka-sh, buty-czasnabuty.pl, zegarek-Clarie's

Trochę mało zdjęć, wiem, i takie niezbyt fajne, wybaczcie,ale wciąż uczę Julkę&mamę jak zrobić mi zdjęcie, bym była usatysfakcjonowana. Oj, nie mają ze mną lekko, w kwestii fotografii, na których widnieje moja osoba, jestem bardzo,ale to bardzo wybredna. Plus, nieciekawe otoczenie. W drugim zdjęciu mistrz fotoszopa(czyt. autorka bloga :D)usiłowała usunąć śmietnik w tle. :D

Okej, ja już znikam, dokończę oglądanie Glee i zabieram się za rosyjski! Wish me luck. (przyda się...)

xoxo,
N

Spodoba Ci się również

29 komentarze

  1. A torebka skąd, a torebka skąd? Mam podobną :D
    Świetna kiecka.
    Good luck! :)

    and ech, czas rzeczywiście nieubłaganie leci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądasz! Mam zamiar kupić te buty, mogłabyś mi powiedzieć, czy są wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne jak na taką wysokość, ale i tak po zakończeni roku bolały mnie nogi :d

      Usuń
  3. Haha,no faktycznie widzę śmietnik :) ale dopiero jak przeczytałam na samym końcu że jet to zauważyłam ;) Super outfit :) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a ja na to jak na lato! :D
    Cudowna sukienka, a buty jeszcze lepsze! *.*

    Czas rzeczywiście pędzi za szybko, ni się obejrzymy, a już koniec wakacji..o zgrozo.
    Wiem coś o tych nieśmiałych uśmiechach, niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami tak jest. ludzie potrafią bardzo się zmienić przez niektóre wydarzenia lub po prostu wpływa na nich otoczenie w którym się obracają.
    piękna sukienka i oczywiście buty;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ruskij jazyk nie taki straszny :) Powodzenia w nauce :) Świetna sukienka, i choć podobają mi się takie długie, to jestem na nie za niska - moje 158 pozdrawia -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi czas też bardzo szybko leci. Chciałabym zatrzymać na chwilę tą karuzelę;).
    Sukienka jest śliczna! Coś w moim stylu, uwielbiam takie kwieciste wzory.
    Możesz przecież wykadrować zdjęcie żebyś była na nim tylko Ty:-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Już 5 dni wakacji minęło... kiedy? :O
    Sukienka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sobie codziennie przyklejam sztuczny uśmiech i udaje ,że jest ok.
    I nie mam już co oglądać bo całe glee znam na pamięć prawie,ale już dzisiaj nowy odcinek pretty litlle liars! :D
    a tak w ogóle to świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz, ja też kiedyś byłam smutną dziewczynką która ciągle płakała i rozdrapywała rany, rozpamiętywała przeszłość i wszędzie widziała ludzi którzy chcą ją skrzywdzić.
    Ale ja to oddzieliłam grubą kreską i mocno idę do przodu. Jestem pieprzonym fighterem! yeah !
    Przecież Ty też możesz! Cokolwiek wydarzyło się w Twoim życiu NIE POZWÓL by to Ciebie kontrolowało, by przeszłość niszczyła teraźniejszą i piękną przyszłość jaka Ciebie czeka!
    Nie daj się. Zawalcz o siebie. Przecież nie możesz żyć wiecznie w smutku, alienować się, pozbawiać uśmiechu i szczęścia. Cherie, dasz radę, tylko spróbuj....
    mocno Cię ściskam i ślę całusy :*****

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia *-* i ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. zgrubłaś trochę, czy mi się wydaje?
    piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny styl i jesteś śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jej, kochana, bardzo widać Ci żyły na rękach. nie przestawaj tyć
    i wyglądasz genialnie, mogłabym całe lato tak chodzić.
    ja sama jestem raczej chodzącą depresją, a znalazłam przyjaciółkę. ona potrafi wykrzesać ze mnie radość. Ty też znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. który sezon/odcinek GLEE oglądasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę śliczna sukienka ;) Mam podobne buty, tylko ze granatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, ten czas płynie o wiele za szybko. Boję się nowej szkoły, nowego środowiska. Moja nieśmiałość przy tym bardziej mnie dobija. Czyli jednak nie jestem sama! Tyle, że ja w towarzystwie się uśmiecham na zewnątrz, a wewnątrz czuję ogromny smutek. Bardzo ładnie wyglądasz, a ta sukienka sprawia, że wyglądasz na bardzo wysoką ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. słodziutki outfit :D sukienka jest the best !

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiecka piękna, ale taka jakaś utopiona w niej jesteś :D
    A butki śliczne, ale tak jakoś monstrualnie wyglądają Twoje stopki w nich Xd
    ależ ja się czepiam :P

    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  20. te fale na włosach masz naturalne czy jakoś je robisz? jeśli tak to możesz napisać jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po umyciu włosy związuję w warkocz, a fale się utrzymują do następnego mycia. Bez tego również mam lekko falowane, ale wtedy są bardziej, hm, niepoukładane.

      Usuń
  21. Dla mnie wakacje płyną niesamowicie wolno, choć pewnie niedługo będę mówić co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. 3 jest piękne. Co do twojego pytania to aparat Olympus Pen mini E-PM1, ja jestem nowa w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 3 jest piękne. Co do twojego pytania to aparat Olympus Pen mini E-PM1, ja jestem nowa w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe