65.

Ostatnie dni zdecydowanie nie mogę zaliczyć do tych udanych i szczęśliwych. Wieczorami przeżywałam prawdziwy koszmar, nie mogłam wytrzymać z samą sobą. Za to wczoraj coś odwróciło moją uwagę od myślenia o sobie samej. Niestety. Tato, przepraszam, że również nie raz powodowałam Twoje zdenerwowanie. Proszę, oby to nie było nic poważnego, proszę, proszę, proszę. Modliłam się żarliwie i błagałam Boga, by badania nie wykryły żadnej ciężkiej choroby. Jestem zła, wiem, jak trwoga to do Boga. Ale przecież nigdy nie proszę o nic dla siebie..

Życie. Na pewne zmiany, wydarzenia, decyzje i uczucia nie mogę mieć wpływu. Ale jednak jest mi odrobinę przykro. Wróć. Jest mi cholernie, strasznie smutno i trudno mi sobie z tym poradzić. Ale nie mogę zrobić nic, by nie ranić jeszcze bardziej uczuć rodziców i nie tracić ich zaufania. To dzięki nim/dla nich walczę ze swą autodestrukcyjną stroną. I nie mogę, nie powinnam zawalać po raz kolejny. Nie, nie, nie...

Rozpisałam się troszeczkę, wybaczcie. Potrzebowałam tego, może teraz będzie mi już lżej.
A dzisiejszym tematem postu będą...premiery filmowe. Kilka dobrych projekcji się szykuje.



W blasku świateł, po ulicach Nowego Jorku przetacza się ekskluzywna limuzyna. W środku jedzie Eric Parker – 28-letni milioner, "złote dziecko" Wall Street i niekwestionowany król światowej finansjery. Jadąc przez Manhattan, spostrzega nagle tablicę z kursami walut. Cyfry bardzo szybko idą w górę, a to może oznaczać tylko jedno – finansowe imperium Erica Parkera z każdym ruchem wskazówki zegara zbliża się do upadku. Atmosfera na ulicach staje się nieznośna. Przed Erikiem 24 najdziwniejsze godziny jego życia – czeka go podróż przez miasto ogarnięte chaosem. Wkrótce jednak elementy układanki złożą się w niepokojącą całość: ktoś czyha na jego życie.


Horror twórcy przełomowego "Paranormal Activity". Sześcioro młodych ludzi szukających ekstremalnych wrażeń wynajmuje przewodnika, który, mimo surowych zakazów, zabiera ich do owianego tajemnicą miasta-widmo. Tu mieszkali niegdyś pracownicy reaktora w Czarnobylu. Po tragicznym wybuchu, ponad 25 lat temu, w ciągu 48 godzin przeprowadzono ewakuację całego miasta. Pozostali w nim nieliczni ludzie, których już nigdy więcej nie widziano... Wkrótce bohaterowie filmu odkrywają, że choć nikt nie przeżył katastrofy, bynajmniej nie są tutaj sami. Wszystko wskazuje na to, że przerażający rozdział w historii miasta nie został jeszcze wcale zamknięty.
Komedia w gwiazdorskiej obsadzie na podstawie bestsellerowego poradnika dla przyszłych rodziców "W oczekiwaniu na dziecko". Poznaj pełne nieoczekiwanych zwrotów akcji, splatające się ze sobą historie pięciu par, które stają przed wyzwaniami zbliżającego się rodzicielstwa. Guru fitnessu Jules i gwiazdor tanecznego show Evan odkryją, że celebryckie życie na wysokich obrotach to nic w porównaniu z przygotowaniami do porodu. Wendy właśnie znajduje się w epicentrum burzy hormonów, a gromy, z imponującą precyzją, trafiają w jej męża Gary'ego. Alex, uczęszcza na spotkania "bracholi" – świeżo upieczonych ojców, którzy mówią, "jak to naprawdę jest". Rosie i Marco mają z kolei problem z zupełnie innej beczki: co zrobić, kiedy dziecko pojawia się jeszcze przed pierwszą randką rodziców? Wszyscy oni będą musieli odpowiedzieć sobie na pytanie: jak urodzić i nie zwariować…
 Trzy kraje, trzy języki, trzy religie i jedna, najstarsza profesja świata – prostytucja. W Tajlandii prostytutki czekają na klientów za szklanymi weneckimi lustrami, w których zalotnie przeglądają się, nie widząc kto je ogląda. Mizdrzą się, jakby brały udział w konkursie na miss prostytutek. W Bangladeszu mężczyźni udają się do brudnych slumsów, gdzie tanie kobiety lekkich obyczajów realizują ich seksualne marzenia. Z kolei w Meksyku dziwki modlą się do Świętej Pani Śmierci, aby ta uchroniła je od nieszczęść i zguby. "Chwała dziwkom" to trzecia (po "Megacities" i "Śmierci człowieka pracy") część filmowej trylogii Michaela Glawoggera, w której reżyser zgłębia tajniki „najstarszego zawodu świata”.


Każdy z tych filmów z pewnością prędzej czy później obejrzę. "Cosmopolis" ciekawi mnie ze względu na Roberta Pattinsona, który to całkiem dobrze odegrał swoją rolę w "Remember me". Drugi tytuł-ze względu na moją ciekawość dotyczącą Czarnobylu i chęć odwiedzenia tego miasta owianego legendą i grozą. "Jak urodzić i nie zwariować" -Matthew Morrison w produkcji filmowej? Koniecznie muszę sprawdzić, jak wyszła ta rola. A ostatnia pozycja-hmm...może być dość mocna. Mimo wszystko, chciałabym zobaczyć i ten film, chociaż "Megacities" i "Śmierci człowieka pracy" nie widziałam.


Wybieracie się wkrótce do kina? Jaki film wybierzecie? Którą z najnowszych premier uważacie za najlepszą? :)


xoxo,
N

Spodoba Ci się również

23 komentarze

  1. jeju mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :* nie martw się!
    osobiście wybrałabym się na 'jak urodzić i nie zwariować' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj, że po każdej burzy wychodzi słońce. Wkrótce będzie lepiej :)
    Dwie ostatnie produkcje mnie najbardziej zaciekawiły, może na którąś się wybiorę ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie "Cosmopolis", ale chcę wybrać się jeszcze na "Królewnę Śnieżkę i Łowcę" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniało mi się, jak rok temu w sierpniu mój tata dostał udaru mózgu, a akurat szykowałam się na wyjazd z koleżankami na działkę, a zostałam w domu i następny tydzień spędziłam jeżdżąc do szpitala dzień w dzień. Na szczęście wszystko się dobrze skończyło i wierzę, że u ciebie też tak będzie. 'Łatwo jest mówić' - niby tak, ale zdaję sobie sprawę z tego, co przeżywasz... O siebie też dbaj. Rób, co należy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będzie dobrze, musi być. Wystarczy w to uwierzyć!

    Najbardziej chyba interesuje mnie ten film o Czarnobylu. Nie wiem, czy będę szła na to do kina, wiem że na pewno to obejrzę. Strasznie ciekawi mnie ten temat.

    A jak wyniki w nauce? Zadowolona czy nie bardzo? W ogóle to sprawdzałaś już sobie wyniki z egzaminu? :)

    xoxo,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wszystko się ułoży. Już raz pięknie udowodniłaś, że masz siłę walczyć. I jesteś silna. wybrałabym się z Tobą do kina z chęcią, haha.. / Flyfeather.

    OdpowiedzUsuń
  7. 'Jak urodzić i nie zwariować' - ten film jest zajebisty . :)
    byłam na nim i popłakałam się ze śmiechu . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Cosmopolis" zdecydowanie, ale raczej w wersji książkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko bedzie dobrze! musi byc!
    Jestes silna i poradzisz sobie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie dobrze :)
    Muszę wybrać się na któryś z tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swoją nie jestem niestety zadowolona. Dzisiaj dyrektor popsuł moje marzenie posiadania średniej 5.0 wystawieniem mi 5 z wf-u. Liczyłam na 6, bo brałam udział w zawodach, byłam NA KAŻDEJ lekcji i zaliczyłam każdy sprawdzian. Na początku powiedział, że nikomu nie postawi 6, bo ogólnie oprócz mnie chciały jeszcze 2 osoby. Jedna z nich nie zaliczyła 4 sprawdzianów, czyli teoretycznie powinna mieć 4 jedynki no i dwa miesiące nie chodziła na wf. No to nasza wychowawczyni zadzwoniła potem do dyrektora i dziewczynom 6 załatwiła, tylko nie mnie. Tak samo mnie udupiła z niemieckiego (Ona go uczy), bo chciała mi postawić 6, no bo uczę się najlepiej, więc kazała mi odpowiedzieć, zrobić prezentację i WZIĄĆ udział w konkursie. Najpierw był konkurs i od razu jak były wyniki to powiedziała, że nie może mi postawić 6, bo go nie wygrałam. Tylko fajnie, że my jesteśmy klasą, która dopiero zaczęła niemiecki, a reszta, która brała udział w konkursie, była na poziomie zaawansowanym, bo mięli niemiecki w podstawówce. Ale taka w naszej szkole jest sprawiedliwość. Dyrektora to powinni zwolnić. Tylko siedzi w tym gabinecie i chleje. A potem na wf-ie nam się tłumaczy, jaki to on zajęty. Myślał by kto.

    A egzamin poszedł mi fatalnie. Najgorzej przyroda, a najlepiej angielski. Łącznie mam 78 punktów z egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie daj się, wszystko się ułoży. Za tydzień zaczniemy życie tak jakby od nowa i mam nadzieję, że będzie tylko lepiej :)

    Ja jestem ciekawa pozycji 1 i 3 :) Z pewnością obejrzę film z Robertem, bo po roli w "Remember Me" oraz "Water for Elephants" urzekł mnie swoją osobą i talentem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ps. Jak tam wyniki testów?

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę obejrzeć ten pierwszy film, uwielbiam Pattisona i zgadzam się - jego rola w ''Twój na zawsze;; pobiła wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. cześć. od roku walczę z anoreksją. wiem, że muszę przytyć, bo inaczej wyląduję w szpitalu, ale nie potrafię się przełamać, nie chcę jeść, nie chcę być gruba! proszę, pomóż mi, powiedz jak pokonałaś te chore myśli, jak przestałaś bać się tycia. błagam, bardzo chciałabym nawiązać z Tobą jakiś kontakt.

    cassie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przestałam się bać, a chore myśli czasami wciąż mi towarzyszą. Jednak podjęłam walkę o szczęście, bo każdy z nas na nie zasługuje. Nikt Ci nie każe być grubą! A zresztą, pomyśl, co ma kilka kilogramów więcej do dzieci, które cierpią męki na oddziałach onkologicznych? Kiedy widzisz osobę o normalnej, zdrowej, rzucasz jej gardzące spojrzenia, wzbudza ona Twoje obrzydzenie? Uważasz, że nie zasługuje na godne życie? KAŻDY ma prawo by walczyć o swoje. I musisz się tego podjąć, dla rodziców, dla każdego komu na Tobie zależy, ale przede wszystkim dla siebie.
      Możesz napisać maila, jeśli chcesz. useimagination13@gmail.com

      Usuń
    2. Wierzę, że jest Ci bardzo ciężko - ale dzięki temu co przeżyłaś możesz stać się wzorem i pomocą dla innych dziewczyn, które są w podobnej sytuacji. Możesz zrobić dla nich coś naprawdę nadzwyczajnego.

      Usuń
  16. dziekuje bardzo za mile slowa. Cieplo mi sie na sercu zrobilo dzieki nim ;)
    moze to oczywiste, ale niestety zycie ludzkie jest takie kruche a my najczesciej sami sobie wymyslamy problemy i sie na nich calkowicie skupiamy.
    Wlasnie wybieram sie na dniach do kina ale nie wiem na co jeszcze. Fajnie ze wstawiasz takie aktualnosci, niektorym sie to przyda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego samego powodu co ty muszę zobaczyć Jak urodzić i nie zwariować. W końcu Matthew w kinie nie zdarza się często. Szkoda że ta książka co była inspiracją dla filmu została słabo przetłumaczona (tytuł) powinno być czego się spodziewać kiedy się spodziewasz, uważam że w tej org. wersji było by śmieszniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Jak urodzić i nie zwariować" oraz "Chwała dziwkom" - muszę obejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tych filmów! "Czarnobyl" na pewno obejrzę..

    OdpowiedzUsuń
  20. "Jak urodzić i nie zwariować" mam w planach, nad "Czarnobylem" się zastanawiam, a "Chwała dziwkom" i "Cosmopolis" raczej nie.
    zapraszam do mnie takesmileorsad.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja szukalam po blogach ciekawych filmów, a tu prosze:)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe