63.


Słońce, słońce, słońce! Wreszcie zawitała pogoda adekwatna co do pory roku. Niestety, są też i skutki - moja twarz okropnie swędzi, podrażniona pierwszymi promieniami słonecznymi. Siedzę sobie więc z grubą warstwą kremu, co nawet pasuje do okoliczności - o 20.45 będę wyglądać jak kibic z prawdziwego zdarzenia. Nie wiem co się ze mną stało, do tej pory w życiu nie obejrzałabym meczu w całości, a wtorkowy Polska-Rosja śledziłam z wypiekami na twarzy, ciesząc się jak dziecko z strzelonego gola. To było wspaniałe uczucie, chyba jednak jestem patriotką. I chociaż moja mama jest nastawiona negatywnie i mówi o naszej przegranej-ja będę wierzyć w Polską drużynę do ostatniej minuty gry.

Wczorajszy wieczór był wspaniały! A tak bardzo obawiałam się tego komersu, miałam przecież się na nim nie pojawić, a jednak przeznaczenie sprawiło, że znalazło się dla mnie miejsce. I nie żałuję, pomimo tej ostatniej półgodziny, kiedy to natrętne myśli za nic nie chciały dać mi spokoju i nie pozwoliły się bawić do końca.

 Pomijam fakt, że przed samą zabawą narzekałam na wiejskie disco-polo, a jednak okazało się, że to właśnie wtedy wszyscy byli na parkiecie. O,S & S, dziękuję Wam bardzo, bardzo, bardzo, z całego serducha za sprawienie tego wieczoru wyjątkowym.


Jutro mam zamiar zacząć czytać genialnego bloga happyholic i stopniowo wprowadzać zmiany do swego życia. Sporządzę listę głównych celów i będę robić wszystko, by do nich dążyć. I koniecznie muszę zacząć traktować to na serio, bo zbyt często powtarzam tylko, że coś zmienię, lecz moje lenistwo mi to uniemożliwia.

Ale jest coś, co już wypróbowałam, a co chciałabym nieco poszerzyć. A mianowicie postcrossing.
Zainspirowana pomysłem autorki pewnego bloga(którego adresu obecnie nie pamiętam, za co bardzo, bardzo przepraszam ^^")chciałabym móc utrzymywać listowny kontakt również i z Wami. Pocztówka z Waszego miasta, mini prezencik, bądź list - ach, wprost uwielbiam takie rzeczy dostawać oraz wysyłać ♥ Więc jeśli znalazłby się ktoś chętny, proszę o kontakt. :)

I to by było tyle na dzisiaj, trzymamy kciuki za dzisiejsze 2:1 dla Polski!


any questions?

Spodoba Ci się również

25 komentarze

  1. pięknie wszystkie wyglądacie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ubranie piękne dziewczyny *.*
    Blog happyholic jest świetny, bardzo inspirujący. Ja chętnie nawiązałbym z Tobą kontakt listowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądacie:. A disco-polo jest nieśmiertelne;).
    Podoba mi się baaardzo ten pomysł! Uwielbiam pisać listy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli naprawdę jesteś zainteresowana kontaktem listownym, to możemy się wymienić adresami, tylko napisz mi maila: ankaa333@gmail.com
      Jeśli oczywiście masz ochotę ze mną korespondować:)

      Usuń
  4. jaka Ty jesteś śliczna :)
    musimy wygrać, trzymamy kciuki jak najmocniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznotki! Ja mam swój komers za tydzień, mam nadzieje, że będzie tak udany jak Twój.:)Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak! taka korespondencja jest świetna! ta magia listów :O

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądałaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz!:D
    uwielbiam tańczyć do disco-polo! najlepsze imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śledzę już Twojego bloga jakiś czas i w sumie dzięki niemu dowiedziałam się o postcrossingu, już kiedyś o nim wspominałaś. jest to naprawdę świetna rzecz, którą sama szerzę wśród znajomych :) sama uwielbiam wysyłać i dostawać różne rzeczy, jeśli chciałabyś nawiązać ze mną jakiś kontakt w ten sposób to znajdziesz mnie na postcrossingu pod nickiem : mootylek , napisz mi wiadomość jakbyś miała ochotę i możemy się dogadać co i jak :) a poza tym ślicznie wyglądałaś, te buty są wprost genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wymieniłabym z tobą kilka liścików, bo bardzo ciebie lubię kochana ;-). Mój mail: klaudia335@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczną sukienkę na tym zdjęciu! Ten post... (nie pamiętam nazwy) jest bardzo ciekawy. Mój mail znajdziesz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałyście przepiękne sukienki, z chęcią widziałabym wszystkie w mojej szafie i to razem z butami hehe ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne sukienki! która to ty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym zdjęciu druga od prawej :)

      Usuń
    2. ma pytanie, gdzie kupilaś buty ? są cudowne !
      Byłabym wdzięczna za odpowiedz :)

      Usuń
    3. masz cudowne włosy <3

      Usuń
  14. mam Nikona D3100 ;p

    pięknie wyglądałaś łącznie z koleżankami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, tak! Pogoda jest świetna, właśnie na taką czekałam. Ja oglądałam tylko wczorajszy mecz i to tylko takimi urywkami, bo byłam zajęta czymś innym. Szkoda, że nie wygraliśmy, ale i tak dobrze grali.

    Na tym blogu jest świetny ten nowy projekt! Chyba aż sama się skuszę, chociaż wątpię, że mi się uda, bo u mnie również lenistwo górą..

    xoxo,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się strasznie bałam mojego komersu (nie wiem w sumie czemu), a było super, choć miałam włosy jak pudel wysuszony suszarką :) Miałyście śliczne sukienki, a ty najładniejsze buty na tym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  17. jezusie, jak ładnie wszystkie wyglądałyście!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie razem wyglądacie - jak z jednego pokazu mody! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądałaś najładniej, ogólnie ładna jesteś (za ładna! x.x) <3
    + u mnie jest taka akcja z listami, hihi:3 A tak ogólnie mówiąc to chyba do Ciebie napiszę <3

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe