62.



Hoho, ależ mi oglądalność spadła.
To nic, wreszcie mam czas, ale mimo wszystko wciąż jest go zbyt mało. A na dodatek ściągnęłam właśnie GTA:San Andreas i jeśli ta gra również mnie pochłonie, to nie widzę dla siebie ratunku. c: Żartuję, oczywiście, nie jest aż tak źle, wciąż udaje mi się nie trwonić za dużej ilości wolnego czasu na komputerze. A jednak nowy post być musi, i tak zbyt długo czekaliście. :>

Na samym początku-piosenki, które ostatnio nie dają mi spokoju i cały czas je nucę.



Cholera no, już sama nie wiem co mam zrobić. Niby chcę nowy aparat, niby oszczędzam by go kupić. Ale ostatnio zaczęłam wątpić w sens takiego zakupu. Przecież i tak nie będę potrafiła wykorzystać wszystkich jego możliwości, a moje zdjęcia nie są ta tyle dobre, by robić w tym kierunku coś więcej. A jednak, przecież sprawiało mi to dużą radość. I bardzo chciałabym zdobyć więcej doświadczenia, marzy mi się profesjonalny sprzęt i podziwiane przez wszystkich fotografie. Tak, to moje chore ambicje bycia najlepszą się odzywają. Nic na to nie poradzę, jestem wredna, zazdrosna, zawistna i już. I znów rozpisałam się na temat, który z pewnością mało Was interesuje. I tak nigdy nikt mi nie dogodzi, foolish me.
Kilka zdjęć na zakończenie i wszystkim życzę miłej końcówki tygodnia! :*

czerwiec 2011' (S, ♥ u, no matter what)




Spodoba Ci się również

12 komentarze

  1. I tobie niby nie wychodzą zdjęcia?! Więcej wiary w siebie!. 2 i 3 melodie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie zdjęcia są śliczne, widać, że masz talent i warto to wykorzystać i rozwinąć się w tym kierunku :D zawsze można próbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy by chciał, żeby to, co robi, było najlepsze. podziwiane i lubiane ;)
    Napis na ostatnim zdjęciu jest piękny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten czas strasznie szybko mija, ten tydzień mam tak zawalony, że codziennie mam po 3 sprawdziany. Nauczycielom się przypomniało, że ocen mają za mało. Uwielbiałam kiedyś w to grać! Ale teraz już nie mam czasu na gry, wyrosłam z tego. Chociaż to nie zmienia tego, że powinnam ograniczyć komputer... Kocham tą piosenkę Eyes on Fire. Dla mnie jest taka.. depresyjna. Uwielbiam się dołować jeszcze bardziej taką muzyką. Wręcz to kocham.

    Ja niby dostałam nieco lepszy sprzęt za wyniki w nauce. Strasznie byłam napalona na lustrzankę, zresztą prawie jak każda dziewczyna teraz. Jednak teraz trochę to przemyślałam i nie to, że żałuję, ale raczej nie umiem tego na tyle, żeby posiadać taki sprzęt. Nie ogarniam przesłony, czasu naświetlania, ISO i tych spraw. Jadę sobie na P i automacie z uśmiechem na twarzy, a przecież to nie o to chodzi. Ale za cholerę nie mogę tego pojąć, co się uczę to nie mogę zapamiętać. Chociaż nie powiem, że bym chciała, bo to wstyd przecież. A co dopiero pomysły... Powiem Ci, że podziwiam jedną dziewczynę. Jest ona ode mnie bodajże 3 lata młodsza, a pomysły ma nieziemskie. Zresztą sama zobacz: http://www.photoblog.pl/kasiowata11/125298273/come-to-me.html Uwielbiam jej prace! Myślę, że Tobie również przypadną do gustu.

    xoxo,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustrzanka to wyrzucenie pieniędzy w błoto, jeżeli nie robi się zdjęć profesjonalnie, tudzież nie zna się na technice fotograficznej bardzo dobrze.
      Dobra cyfrówka na tym etapie wystarczy.
      Zgadzam się z powyższą wypowiedzią.

      Usuń
  5. Ja lubię oglądać twoje zdjęcia. Ale to nawet nie o to chodzi. Jeśli to kochasz, powinnaś to robić, a nowy sprzęt pozwoli ci się przy okazji rozwijać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia śliczne, moim zdaniem powinnaś się rozwijać i nie poddawać, skoro jest to dla Ciebie ważne i sprawia Ci radość!

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety męczą, ale cóż poradzić. Na szczęście w poniedziałek ostatni taki dzień i wolność.

    Ja mam Canona 600D z kitem i 50-250mm. A marzy mi się 50mm. Ale póki co muszę to wszystko ogarnąć, bo jest mi siebie żal, że chciałam taki sprzęt, a nie umiem go dobrze wykorzystać. No i trzeba trochę pogłówkować nad pomysłami. Pewnie, że mam. http://www.photoblog.pl/olisse/ Zdjęcia nie są takie cudowne, kiedyś będę robiła lepsze, to jest mój cel. A Ty masz jakąś stronkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 piosenkę już znam dłuugo i od zawsze kocham<3 2 i 4 przesłuchałam pierwszy raz i ajajajaja, kocham! + No jasne, że warto, przecież jeśli Twoim hobby jest fotografia, to fajnie się w tym doskonalić:) Może poszukasz jakiś kurs czy coś? W moim mieście często takie rzeczy są organizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Black Horse and the Cherry Tree <3 podoba mi się
    Jakie tam marne zdjęcia? nie są złe :D są bardzo dobre,
    trzeba rozwijać swoje zdolności, a jest co ^^
    ech...też bym chciała mieć profesjonalny sprzęt ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. TEŻ CIĘ KOCHAM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana! Sprawdź, proszę, skrzynkę mailową. :) A co do zdjęć - jeśli sprawia Ci to radość to nie rezygnuj! Zbieraj tyłek i idź do przodu z tym. Nie da się nic od razu, ale pracą na pewno dużo osiągniesz i będziesz cudowną fotografką. Trzymam kciuki:* - Flyfeather, z fbla.

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe