61


Uch, ależ się zmęczyłam. Upiekłyśmy z siostrą muffinki z truskawkami, posprzątałyśmy cały dom i czekamy na powrót rodziców. Jestem naprawdę zaskoczona, że udało jej się tak długo wytrzymać bez komputera i chciało jej się mi pomagać. Co prawda nie wytrwała do końca, ale mimo wszystko...Cóż, wciąż pracuję nad zmianą jej myślenia odnośnie nauki, etc. Chociaż czasem jest niesamowicie ciężko do niej trafić-nie poddam się, noo.

Chcę już poniedziałek! Do zaliczenia została mi tylko geografia i KONIEC z nauką na trzy miesiące. Hm, albo jednak niech ten pierwszy dzień tygodnia nie nadchodzi...Znów będę się niesamowicie nudzić na wolnych lekcjach, no i ten komers w piąteczek. Brr. Chyba się obawiam.

Dziś wrzucę kolejny outfit, z kiedyś tam. Żadne wydawnictwo mi nie odpisało, cholera. Chyba jednak niepotrzebnie w ogóle pisałam, przecież z góry mogłam się domyślić, że to nie wypali w moim przypadku...-nie jestem wystarczająco dobra, po prostu.





A teraz się ładnie żegnam i idę kontynuować oglądanie Pretty Little Lairs.

any questions?

Spodoba Ci się również

25 komentarze

  1. Przez ciebie teraz mam ochotę na truskawkowe babeczki! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz śliczne włosyy *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jeszcze sześć sprawdzianów zostało, koszmar -.- I to wszystko w tym tygodniu... Świetny outfit. Tak sobie pomyślałam, że dobre ombre by wyszło na twoich włosach *.* Oby więcej outfitów, uwielbiam je ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałaś do wydawnictwa esprit? Oni każdemu odpisują naprawdę. Włośy masz żeczywiście piękne i życzę zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, masz prześliczne włosy <3 marzę o takich :D dajcie mi jedną muffinkę, proooszę :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :)
    A szczególnie bluzeczka :)
    Ja jeszcze mam troszkę nauki, ale wakacji nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś naprawdę...niesamowicie piękną dziewczyną (jakkolwiek to brzmi od innej dziewczyny,no ale z ręką na sercu!)
    Widzisz, moja siostra nie ma wgl.podejścia do nauki-to znaczy nigdy w życiu nie widziałam jej z książką..
    Poważnie, na początek roku nawet ich nie kupuje bo stwierdziła że jej edukacja i tak zakończy się w wieku 18 lat. Ręce opadają jak Boga kocham.
    A szkoda bo jest bardzo inteligenta, ale lenistwo ponad wszystko ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś naprawdę bardzo, bardzo ładna. Mogę wiedzieć, o co chodzi z wydawnictwem? Napisałaś powieść? ;) Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddaj mi swoje włosy, proszę! :)
    Ja muszę zaliczyć jeszcze chemię i fizykę. Nie chce mi się już...
    A w jakim wieku masz siostrę? Moja teraz idzie do gimnazjum i też tylko w komputer by się gapiła. Nie pomoże, nigdy, przenigdy, za nic. No chyba, że akurat mi przeszkadza swoją obecnością, rozprasza mnie czy coś, wtedy jest chętna. Uczy się tylko tego, co lubi. Matmy nie rusza. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię Pretty Little Liars. Nie mów, że nie jesteś wystarczająco dobra! Jesteś cudowna i jedyna w swoim rodzaju! Co do wydawnictw moze poczekaj jeszcze trochę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia były robione przed, czy po leczeniu? Jesteś cudowną osobą i życzę Ci jak najlepiej!
    PS: świetny outfit, świetne włosy, świetna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twój styl ! a jeśli chodzi o wydawnictwa,to się nie martw. odpiszą jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wkrótce Ci odpiszą, bo piszesz świetne recenzje :) Podziel się muffinkami, proszę :3
    Świetna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja czytałam na internecie, że mają być 22 ale tak naprawdę to nie wiadomo :)

    ale Ty jesteś chuda :o

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałabyś ochoty oddać trochę tych włosów? ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne włosy :)
    oryginalna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ty masz długie włosy! Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie wyglądasz <3
    a muffinki z truskawkami - mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. czekamy na nowy wpis, nowe zwierzenia, nowe inspiracje :) dodaj coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne włosy *.* :O oddaj je! ;D
    geografia... dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. CO się stało że byłaś w szpitalu ? ;(
    powiesz nam kiedyś?

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe