88

Aaa, nowy odcinek Glee jest już dostępny! Ja jednak wolę podejść do niego ze sceptycznym nastawieniem, poczaić się trochę, a dopiero potem zabrać się za oglądanie. Boję się, że te 40 minut nie będą dla mnie wystarczające! Boję się rozczarowania. Ostatni odcinek był...przejmujący. I niezwykle piękny. Jednakże muszę to zobaczyć jak najszybciej, bo tumblr jest pełen spoilerów, a ja jestem zdecydowanie zbyt głodna widoku i niesamowitego głosu Rachel, uroczego Kurta i pozytywnej energii, jaką przekazują członkowie Glee. ♥

 

No dobra, a teraz, skoro Wam obiecałam, dwa marne zdjęcia "outfit'u" sprzed dwóch tygodni, bodajże & kilka zdjęć z dnia dzisiejszego. Zdecydowanie nie powinnam stawać po tej stronie obiektywu, I know.


 sweterek-sh(h&m), pasek-sh, sukienka-pimkie, baleriny-parafois, torba-New Yorker, zegarek-Clarie's

Och God. Chyba potrzebuję profesjonalisty, by mógł sprawić, że będę wyglądać choć odrobinę lepiej na zdjęciach.






&piękna piosenka na koniec.

/Och God, zgrało mi się Glee. Wish me luck, a może się odważę obejrzeć go jeszcze dziś.//

Spodoba Ci się również

38 komentarze

  1. Te czarno-białe zdjęcia są piękne. I szczerze mówię, że wygladasz zjawiskowo.

    NIGDY w swoim życiu nie oglądałam glee, a z tego, co widzę, chyba muszę zacząć oglądać. Moja przyjaciółka próbowała mnie już do tego namówić, ale na razie mam jeszcze ostatnie cztery odcinki trzeciego sezonu pll (dzięki idiotkom z każdej mi wiadomej internetowej społeczności niestety wiem, kto jest kolejnym "A") i zaległe odcinki TVD. Dodatkowo chcę wrócić do pisania recenzji, więc glee zostawię sobie na trochę później :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego wreszcie nie uwierzysz, ze jesteś piękna?! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) Szczególnie ubóstwiam Twoje włosy ♥ Są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejjku jaka jestes sliczna ! Ja sama chciala bym wychodzic na zdjęciach tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie wiem, co Ty chcesz, moim zdaniem jesteś piękna<3 i za każdym razem tak samo mocno zachwycam się Twoimi włosami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi się podobają ale przedostatnie jest absolutnie cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezuniu, jaka Ty jesteś śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. masz fajne włosy :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś prześliczna, powinnaś stawać po tej stronie obiektywu jeszcze częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz tak wspaniałe włosy i urodę, że mogłabym oglądać codziennie Twoje zdjęcia! *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ty jesteś śliczna!
    muszę obejrzeć :>

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś prześliczna, podobasz mi się po obu stronach obiektywu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 4 zdjęcie <3 ! jakiego specjalisty?! wyglądasz genialnie!!! :)
    zuzia

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 zdjęcie <3 ! jakiego specjalisty?! masz genialną urodę i genialnie się ubierasz! (mówię to zupełnie szczerze) :)
    zuzia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie! W dodatku jesteś śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz ślicznie na tych zdjęciach!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja piękna Księżniczka! M. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia są piękne i nie warto tak się krytykować , bo wyglądasz cudnie ! mówię serio ;)
    tego serialu nie oglądam ,ale zachęcasz , jednak chyba nie znajdę na to czasu...

    OdpowiedzUsuń
  19. nie oglądam tego serialu:)
    sukienka&torba boskie*.* no i wcale nie wyglądasz okropnie na zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam wczoraj Glee i muszę Ci powiedzieć, że jest inny niż pozostałe. Jeszcze nie bardzo umiem stwierdzić czy pozytywnie inny, ale myślę, że przekonamy się w następnych tygodniach ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie obejrzałam, ale już się nie mogę doczekać, mam nadzieję że będzie dobry :)
    Jesteś śliczna, i żaden profesjonalista nie jest Ci potrzebny. Zresztą, na zdjęciach widzimy siebie inaczej, na żywo jest zazwyczaj lepiej :3

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jestem zakochana w Twoich włosach! *____*

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, jestem w drugiej klasie liceum (profil humanistyczny).

    OdpowiedzUsuń
  24. ja już obejrzałam Glee i odcinek był asdghfghfh ♥. Cassandra jest prześwietna, It's Time Blaina leci na nowy dzwonek do telefonu, scena Kurt/Burt brak słów ♥. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. masz takie włosy o których zawsze marzyłam-kręcone ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh, ślicznoto, przestań narzekać na swoją urodę! A sukienki zawsze masz taki cudne, oddaj mi jakąś :( Uwielbiam sukienki! A kiedyś sukienka to było ostatnie co bym na siebie włożyła. :o
    Gdyby mój ulubiony serial już się rozpoczął to od razu bym brała się za oglądanie! Tak właśnie wyczekuję na Gossip Girl. O Glee dużo słyszałam, ale nigdy nie oglądałam. Hm, może zacznę?

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś PRZEPIĘKNA! Chciałabym wyglądać tak jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowy odcinek GLEE?! Kurcze, nie, nie... dzisiaj nie mogę zobaczyć.. będzie musiał poczekać na mnie parę dni.
    Ale masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow. Wow wow wow. Nie spodziewałam się takich pięknych słów, które napisałaś do.mnie w komentarzu. Dziękuję.

    Tak, wracam do pisania recenzji. W bardzo dużej mierze zainspirował mnie Twój post o zmienianiu "muszę" na "chcę". To dzięki niemu usiadłam na łóżku, z kartką i kredką w dłoni, kreśląc na górze strony "CHCĘ napisać recenzje tych książek". Zrobiłam sobie listę, zaczęłam robić notatki do jednej powieści i wszystko zmierza w dobrym kierunku :) cieszę się, że komuś się moje recenzje kiedyś podobały, to dodatkowo motywuje mnie do działania.

    Nawet nie wiesz, jak mi się miło zrobiło, gdy napisałaś, że moje posty są inspirujące. To bardzo wiele dla mnie znaczy. Postaram się pisać częściej, na zmianę z recenzjami. Wrzesień będzie zdecydowanie miesiącem planowania, układania wszystkiego na swoim miejscu i początkiem działania. A muszę powiedzieć, że bez Twojej osoby jako inspiracji a także motywacji chyba nawet nie zaczęłabym robić planów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Stoisz po właściwej stronie aparatu! I jak dla mnie możesz już tam zostać. Tylko uśmiechnij się czasem, proszę :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś prześliczna, masz niesamowitą urodę!
    Zadziwiające jest to, że Birdy jest w naszym wieku :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Co ty gadasz, jesteś naprawdę prześliczna! <3 Chciałabym mieć takie pełne usta i tak piękne włosy! <3 No i masz na ścianie tapetę, która mi się od dawna marzy ^^ haha :D Chodzi mi o tą na czarno białych zdjęciach :D Jakoś nigdzie jej już nie mogę dorwać, a strasznie mi się podoba :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się również podoba twoja uroda i włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience, i masz prześliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe