206

 Jakie jest moje hobby?
Mówienie, rozmyślanie, marzenie i ubolewanie nad tym, jak bardzo chciałabym umieć robić wyjątkowe zdjęcia, robić coś niekonwencjonalnego, gdzieś wyjechać, podróżować, pisać, prowadzić bloga, który będzie dobry i znany, rysować, gotować, piec i śpiewać.
Jestem sobie takim pseudo-podróżnikiem wzdychającym do nieznanych miejsc i nieodkrytych krajów, chłonącym cudowne blogi, łaknącym przygód, chcącym zaznaczać szpilką na mapie każde odwiedzone miasto, równocześnie bojąc się jak cholera faktycznie wreszcie zaryzykować, wyjść z ciasnej sfery komfortu, przestać liczyć każdą złotówkę, i wyjechać.
Jestem pseudo-fotografem, który może i nawet ma pomysł i sprzęt, ale za mało próbuje, zbyt łatwo się poddaje, no i bezustannie się porównuje do innych, lepszych, zdolniejszych.
Jestem pseudo-artystą, o czym już kiedyś pisałam zresztą. Artystą uwięzionym w ciele beztalencia nie-artysty. Czuje okropny wewnętrzny ścisk, ogromna potrzebę wyrażenia swoich uczuć, uwolnienia emocji, stworzenia czegoś pięknego, czegoś dla innych, ale nie mam jak. Nie potrafię, a to duży dyskomfort.
I tak sobie żyję, nic nie robię, marudzę i narzekam. A nie mam na co. Bo Ty jesteś ze mną. Czas spędzony w Twojej obecności to skarb, który mam szczęście otrzymywać niemal każdego dnia.
To wszystko...dręczy mnie, owszem. Ale wiele już zmieniłam, ułożyłam na nowo, nauczyłam się i przyswoiłam. Może teraz też mi się uda i wreszcie te wszystkie żale usuną się w cień, a ja rozpocznę konstruktywne działanie. Z Tobą?

Spodoba Ci się również

6 komentarze

  1. Moim marzeniem też jest podróżowanie, jednak na razie nie mam takich możliwości, więc podziwiam zdjęcia innych. :) Ryzyko się opłaca, bo w końcu jeśli nie spróbujemy to nie przekonamy się jak będzie. :) Czasami warto poświęcić się pasji i przeznaczyć na nią więcej czasu, oraz rozwijać ją, a nasze umiejętności się polepszą i satysfakcja będzie większa. :) Każdemu zdarzają się chwile w których musi ponarzekać, oby szybko minęły. :) A mi podobają się twoje zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak dużo o mnie w tym co piszesz. ale ostatnio zebrałam się na odwagę. podróżowanie autostopem z kimś bliskim jest niesamowite, otwiera Cię na ludzi, pokazuje zupełnie inną stronę świata. Musisz spróbować koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, ja też marzę żeby gdzieś się ruszyć. I pisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och, sama mam potrzebę tworzenia, tylko, że ja obracam się raczej w sferze filmów niż zdjęć, ale też mam problem porównywania się do innych. słyszę ciągle 'dobrze ci idzie, coraz lepiej tworzysz, super to wygląda' a ja mam wrażenie, że i tak to wszystko jest jedną wielką kupą i nie będzie lepiej -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o podróżowaniu, wszędzie gdzie to jest możliwe:) jestem bardzo niecierpliwa i chciałabym zwiedzić cały świat od razu. Dlatego staram się stopniowo zwiedzać ciekawe miejsca w Polsce, ale marzy mi się wyjechać kiedyś do Pragi! :)
    Pozdrawiam jagutkaa

    OdpowiedzUsuń
  6. :( kiedy coś nowego? uwielbiam tego bloga, jest dla mnie odskocznią, proszę o nowy wpis! :(

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe