161

Czy ktoś może przypadkiem potrafi i zechce podzielić się ze mną niezwykłą umiejętnością odczytywania własnych uczuć? Będę dozgonnie wdzięczna.


Crawlin' back to you
Ever thought of calling when you've had a few?
Cause I always do


But I'm a creep, I'm a weirdo. 
What the hell am I doing here? 
I don't belong here...


I know sometimes I get angry, and I say what i don't mean.
I know I keep my heart protected, far away from my sleeve.
But don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you


Words with no meaning
Have kept me dreaming
But they don't tell me anything...


I'll wrap up my bones
and leave then 
out of this home
out on the road


heavy words are hard to take
under pressure precious things can break
and how we feel is hard to fake
so let's not give the game away


And I wanna kiss you, make you feel alright
I’m just so tired to share my nights
I wanna cry and I wanna love
But all my tears have been used up


Tylko tyle mam dziś do powiedzenia. 
Pure emotions.
Merci.


Spodoba Ci się również

11 komentarze

  1. Jak nie wiem co czuję i mam totalny mętlik w głowie, biorę kartkę papieru, długopis i jakoś samo to ze mnie wypływa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie wiem co czuję/mam mętlik w głowie, biorę kartkę papieru, długopis i samo to ze mnie wypływa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki tobie moja lista odtwarzania jest bogatsza w cztery piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tom Odell to mój wrześniowy soundtrack życia <3 wciąż pobrzmiewa w mych słuchawkach, gdziekolwiek się znajduję.. :)

    hej, hej, będę w Twych krakowskich okolicach w ten weekend! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba kazda dziewczyna czasem nie wie, o co jej chodzi, piona! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moja playlista <3 zarówno muzyczna, jak i emocjonalna, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne piosenki. Co do odczytywania uczuć- ech, sama czasem gubię się w natłoku emocji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Daughter <3 Uwielbiam !
    Czasami każda z nas przeżywa taką nostalgię nie wiadomo dlaczego....

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe