157

Haters gonna hate, wiemy o tym wszyscy doskonale. A jednak, mimo to, niezwykle trudno jest mi się z tym pogodzić. Cóż, nie będę się dziś nad sobą użalać, wciąż wierzę w zjawisko zwane w buddyzmie karmą, wciąż wierzę w ludzi, wciąż trwam w przekonaniu, że każdy z nas jest wyjątkowy i dobry, po prostu pogubiliśmy się gdzieś po drodze. Może i mnie to zgubi pewnego dnia...ale warto próbować.

Whatever, dzisiaj luźny post, kilka migawek z zeszłego tygodnia. Najpierw-obiecana JA, proszę bardzo, wszyscy, którzy czekaliście na moje zdjęcia(?!) :)





Drugiego września jadłam razem z Wami owsiankę! :) Z jagodami goji, które moja siostra uważa za okropnie niedobre, suszonym mango i jaśkami z miodowym nadzieniem.




A ostatnio dostałam takie urocze niespodzianki! "Droga do domu przyjaciela nigdy nie jest za długa" od J oraz piękną pocztówkę DIY w ramach wymiany pocztówkowej organizowanej przez art attack.



A na koniec, wspaniały utwór, który siedzi w mojej głowie, polecony przez moją muzyczną inspirację M.


Macie może jakieś specjalne życzenia co do kolejnego wpisu? :) (oprócz odpowiedzi na TAG, które muszę koniecznie wreszcie napisać)

Spodoba Ci się również

19 komentarze

  1. Natalia jesteś taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nie przejmuj się innymi :) Jeśli ktokolwiek cię "zhejtował", to tylko i wyłącznie z zazdrości, bo jesteś wspaniałą osobą i powinnaś to wreszcie docenić! Uśmiechnij mi się tam na kolejnym zdjęciu, bo zabiję :*
    http://juliablonnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to szczera prawda ;*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach pięknoto :)
    Twoja owsianka...Jagody goji są przepyszne :) A Jaśki to smak mojego dzieciństwa! Potrafiłam jeść suche z opakowania...Kurcze, zatęskniłam za tym smakiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mój prezent, jejku, jejku! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buty! Gdzie takie znalazłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tego dobrego zdania o ludziach:-) ja już wiele razy sie zawiodłam i raczej podchodzę do nich negatywnie- najwyżej się mile zaskakuje;-)
    Piękna jesteś! I to trzecie zdjęcie jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju ale ty śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezus nie znam delikatniejszej dziewczyny od Ciebie... chodzi i o wyglad i charakter A N I O Ł ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznoto ;* cieszę się że piszesz :)
    bardzo fajny strój, i buty świetne!
    oczywiście tak samo pyszna owsianka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą piosenkę, teraz do końca dnia będę ją nucić w głowie <3
    Śliczny masz pierścionek :>
    owsianki rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie buty na pierwszym zdjęciu! :)

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo wyglądasz, Natalko. (: A piosenka - śliczna. Mam dla Ciebie jeszcze jedną ciekawą nutkę: http://www.youtube.com/watch?v=8mVbdjec0pA

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nigdy nie przestanę podziwiać tych twoich włosów :D
    A te kartki też śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś prześliczna, nie mogę się napatrzeć! a i piosenka wspaniała, uwielbiam birdy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki uroczy pierścionek :3
    I ta kartka wprost cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepieknę zdjęcia! I te włosy, piękne :)

    Nie przejmuj się innymi! Zawsze znajdzie się ktoś negatywnie nastawiony, ale to od Ciebie zależy czy pozwolisz komuś wpłynąć na Twój nastrój czy nie.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne są takie ręcznie robione kartki, muszę się kiedyś za to zabrać.
    Piękne, długie włosy i kwiatek-spinka. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe