158

A dzisiaj nie będzie wstępu przepełnionego emocjami, nie dowiecie się co obecnie rozpracowuję w swym umęczonym matematyką i innymi, zbędnymi informacjami móżdżku. W zamian za to, od razu na wstępie, odpowiem na pytania od Subtelnej w ramach Liebster Blog Award i spróbuję stworzyć 20 faktów o mnie, ponieważ zostałam do tego wytypowana przez Kingę.
Hey ho, let's go.

1) Dlaczego założyłeś/ założyłaś bloga?

Zakładałam go w czasie, kiedy cały wolny czas spędzałam w domu i praktycznie z nikim nie rozmawiałam. Myślę, że brakowało mi kontaktu z ludźmi, a że w internecie nie wymagało to tyle odwagi i było o wiele prostsze-założyłam bloga.

2) Co jest dla ciebie najważniejsze w blogowaniu?
Autentyczność. I radość z blogowania-bez tego, prowadzenie bloga nie ma najmniejszego sensu,

3) Jakie masz rady dla początkujących blogerów?
Bądźcie wytrwali i sami sobie pomóżcie nieco w promowaniu własnego bloga, pozostawiając po sobie ślad w innych miejscach w sieci.

4) Wykonywanie jakiego zawodu byłoby spełnieniem Twoich marzeń?
Sama już nie wiem, ostatnio zaczęłam się wahać...Ale mimo wszystko skłaniam się ku temu, że nade wszystko chciałabym pomagać innym, tak więc wybieram zawód psychologa.

5) Twoje największe osiągnięcie…
Umm, nie mam żadnych osiągnięć, jakimi mogłabym się poszczycić. 

6) Twój ukochany film…
"Nędznicy", "Zielona mila", "Skazani na Shawshank", "Amadeusz".

7) Jaką książkę zabrałbyś/ zabrałabyś na bezludną wyspę?
Jedną?! Nie potrafię wybrać.

8) Wymarzone miejsce na wakacje…
Eurotrip z S. Lub jakiekolwiek inne miejsce, w którym jeszcze nie byłam. (z S!)

9) Ulubiona gazeta…
Sens, Elle, NG Traveler, Coaching

10) Co chciałbyś/ chciałabyś w sobie zmienić?
Chciałabym być bardziej pewna tego, co jest "moje". Swoich opinii, swojego gustu, swojego zdania, swoich uczuć. 

11) Za co siebie lubisz?
Za to, że lubię ludzi.

Jako przerywnik, by nie zarzucić Was nadmiarem informacji o mnie-krótko przedstawię Wam moje najnowsze odkrycie, czyli organizer, który zaczęłam używać wraz z początkiem roku szkolnego.



Ogólną ideę zaczerpnęłam z wspaniałego, inspirującego bloga Aliny. Początkowo, mój organizer miał mieć nieco inną formę, byłam też gotowa poddać się, kupić zwykły zeszyt i w nim prowadzić własny planner, lecz ostatecznie z pomocą Taty udało mi się stworzyć nieco uboższą wersję tego, co przedstawiła autorka bloga DesignYourLife. 

Zaraz na pierwszej stronie umieściłam kalendarz na trzy miesiące, ponieważ właśnie taki okres czasu obejmuje mój organizer, by nie obciążać dodatkowo szkolnej torby bądź plecaka. Stwierdziłam, że będzie to przydatne, kiedy szybko zechcę sprawdzić jakąś konkretną datę. Zaznaczam też tutaj ważne terminy oddania projektów, sprawdziany, urodziny bliskich, etc.



A tak oto prezentuje się mój planner wewnątrz-skorzystałam z projektu Aliny, choć jak już wspomniałam, miałam zamiar wykorzystać TEN pomysł, w ostatniej chwili, tuż przed drukowaniem, wraz z sugestią rodziców, zdecydowałam się na ten, który widnieje na zdjęciu powyżej. Organizację czasu muszę opanować jak najlepiej, by oszczędzać go jak tylko się da i maksymalnie wykorzystywać w tym roku szkolnym, bo obawiam się, że zabraknie mi wolnych chwil poświęconych na odpoczynek, bloga, film lub jakąkolwiek inną formę rozrywki. 

A teraz czas na to, co będzie dla mnie najtrudniejszym wyzwaniem. Zapraszam na 20 faktów o mnie. 

1. Właściwie to prawie lubię szkołę. Gdyby nie matematyka, ilość czasu, jaką zabiera uczenie się tego, co nie koniecznie mnie interesuje i polski system szkolnictwa, który pozostawia wiele do życzenia, mogłabym powiedzieć to z pełnym przekonaniem.

2. Ciągle jestem w trakcie czytania jakiejś książki bądź gazety, rzadko kiedy robię sobie od tego przerwy.

3. W sierpniu tego roku po raz pierwszy w życiu byłam na koncercie. Od tamtego czasu pokochałam Florence jeszcze bardziej, zaczęłam się nią interesować, przeczytałam biografię, która akurat w tamtym czasie została wydana w Polsce, zachwycam się jej urodą i stylem. 

4. Zainspirowana panną M oraz Flo właśnie, zafarbowałam sobie włosy prawdziwą farbą, u fryzjera. Nie wyszło do końca tak, jak sobie to wyobrażałam, ale ostatecznie efekt całkiem mi się podoba. Niestety, pewnie nie zostanę przy tym kolorze na zawsze, bo przez ciągłe farbowanie u fryzjera straciłabym majątek...

5. Sen, który najczęściej mi się powtarza, to taki, ze szpitalem w roli głównej. 

6. W podstawówce, przed lekcjami matematyki zawsze bolał mnie brzuch ze strachu przed odpowiedzią ustną przy tablicy. Byłam pewna, że zapomnę wtedy tabliczki mnożenia, pomylę się w najprostszym dodawaniu i ogółem polegnę.

7. Miałam fotobloga, wraz z którym zaczęłam dawno temu swoje diety i "odchudzanie". Około pół roku temu poprosiłam S, żeby zmienił mi na nim hasło na takie, którego nie będę znała, żebym nie miała możliwości pisania i odwiedzania tego przeklętego miejsca.

8. Co do powyższego-pewnego dnia napisałam nawet do administratorów fotobloga, bo zdenerwowałam się strasznie czytając jakiś wpis, by ogarnęli jakoś tą chorą "motylkową społeczność", lecz oczywiście nie otrzymałam odpowiedzi

9. Chciałabym w przyszłości wydać własną książkę. 

10. Jestem zdecydowanie zbyt zależna od innych-od tego, co ktoś mówi na mój temat, obawiam się tego, czy ktoś mnie lubi, co sobie pomyśli jak zachowam się tak a nie inaczej, etc.

11. Marzą mi się podróże i wspaniałe fotorelacje z nich, którymi mogłabym dzielić się z Wami na blogu.

12. Boję się przyszłości, tego, co mnie czeka, jak potoczą się moje losy w związku z karierą, przyjaciółmi, S...

13. Książek nigdy za wiele! Mam w swej biblioteczce sporo takich, które wciąż czekają na swoją kolej i doczekać się nie mogą, bo szkoda mi je przeczytać, a poza tym ciągle wypożyczam coś nowego z biblioteki.

14. Nie piję napojów gazowanych.

15. Dawniej nie lubiłam słuchać muzyki na głos, wstydziłam się tego, że ktoś usłyszy czego słucham i mnie wyśmieje(?)

16. Ciągle obiecuję sobie, że wreszcie obejrzę jakiś film, ale bezustannie brakuje mi na to czasu.

17. Niedzielny poranek to kanapki z masłem orzechowym i bananem podgrzane w piekarniku + cappuccino/chai tea latte/caffe latte karmel

18. Dawniej uwielbiałam Boże Narodzenie. W zeszłym roku zaczęłam odczuwać niechęć na myśl o nich i o zimie, teraz jest podobnie.

19. Chciałabym być "kimś". Wyjątkowym, popularnym. Ale nie bez powodu, lecz zasłynąć z czegoś dobrego. 

20. Często jestem zazdrosna, wciąż jednak próbuję się tego oduczyć. Zwykle powodem jest coś, co bardzo chciałabym potrafić, a na co nie mam wpływu. 


Dałam radę! A teraz Was zostawiam, gdyż mam dziś sporo do zrobienia. Sprawdzian z trygonometrii we wtorek, mój pokój obecnie jest nieźle rozwalony, projekt z angielskiego czeka...a jeszcze do galerii trzeba pojechać, ha! :D
Cześć, cześć! :*

Spodoba Ci się również

19 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ten pomysł z organizerem, jaki przedstawiła Alina i Ty ostatecznie mnie zmobilizowałaś do tego, żebym wreszcie się za to zabrała :) dzisiaj wszystko ogarnę, wydrukuję, jutro zaniosę do zbindowania. I voila! Będę się organizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam "motylkowego" fotobloga...
    założyłam potem kolejnego, napisałam do adminów, żeby coś z tym zrobili, to mi odpisali, że nie mogą nic zrobić, bo nie mają do tego prawa!
    a dziewczyny się zabijają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny taki organizer. Mi też by się przydał, bo z organizacją czasu to u mnie licho. Jak znajdę czas to się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli w przyszłości wydasz własną książkę to na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,2,3,14,16,17 - mam podobnie :) co do 17 to uwielbiam te kawy i tą herbatkę -czyżby Dolce Gusto ?
    szkołę sama bardzo lubię, naukę też, ale w polski system nauczania sama wprowadziłabym dużee zmiany.
    na koncercie byłam pierwszy raz w lipcu ;p

    podoba mi się pomysł z tym organizerem, ja zapisuję zazwyczaj wszystko w kalendarzu, ale widzę że i to jest świetny pomysł, może sama też coś takiego stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo przewija się tu o pewności siebie i o.. S! Mam nadziję, że obawy wszelkie odnośnie obu rzeczy się nie będą się spełniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, ze odpowiedziałaś! ;) Co do pytania o największe osiągnięcie - nie wierzę, że nie masz żadnego na koncie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam dokładnie to samo z matematyką w podstawówce, przeżywałam prawdziwe koszmary! Również od dziecka marzy mi się własna książka, chociaż z wiekiem coraz bardziej w to powątpiewam niestety, jeszcze kilka lat temu jak była w twoim wieku myślałam o tym, no ale cóż, zobaczymy :) Jeśli chodzi o organizer to świetna rzecz, ja od gimnazjum zawsze mam przy sobie kalendarz i nie wyobrażam sobie jak można bez niego funkcjonować!
    No i jak ja bardzo chciałabym nie pić napojów gazowanych :) Często mi się udaje przez jakiś czas, ale niestety potem ktoś przyniesie do domu pepsi, no i koniec :)

    Chciałam jeszcze spytać o "Nędzników", film z którego roku jest twoim ulubionym :) ?

    Jeszcze jeśli chodzi o punkt 10) zarówno w faktach o Tobie jak i odpowiedziach na pytania, niezależnie od tego co mówią inni i co myślą o twoich opiniach i zachowaniu, najważniejsze abyś to ty potem zawsze mogła spojrzeć sobie w lustrze oczy i wiedzieć kim jesteś i co myślisz i była w zgodzie z samą sobą. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 9, 11, 14, 16, 18, 19, 20- jakbym czytała o sobie. Kolejny post świadczący o tym jaką jesteś ciekawą i wartościową osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne odpowiedzi na pytania ;))) wgl to ciekawy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. To w takim razie życzę powodzenia na sprawdzianie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ZDJĘĆ, ZDJEĆ, ZDJĘĆ ! więcej Twoich zdjęc maleńka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie nadal boli brzuch przed lekcjami matematyki, mimo że stosunkowo lubię ten przedmiot ^^
    Ja też chciałabym kiedyś napisać książkę! To jedno z moich marzeń. Mam nadzieję, że nam się uda :)
    Niedzielne śniadanie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł ze zorganizowaniem czasu :) Miło dowiedzieć się czegoś o tobie! <3 Kochana, powodzenia na tych sprawdzianach! <3 Uśmiech na twarzy i ze wszystkim sobie poradzisz :*
    http://juliablonnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ten organizer jest świetny! :))

    jesteśmy do siebie tak bardzo podobne...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem tu z polecenia Krufki. Nie da się nie zostać dłużej. Pozdrawiam Cis serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jest mi niezmiernie miło, dziękuję! I również pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Przepiękny organizer, muszę zrobić sobie podobny, bo wszystkie kalendarze mnie drażnią - coś zawsze jest z nimi nie tak. Zniechęca mnie konieczność bindowania tego wszystkiego, co się wiąże z wędrówką do jakiegoś punktu xero :) Ale możliwość zaprojektowania własnej okładki zachęca... :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe