118



Twoje serce wypełnia radość i spokój.
Gdzieś w głębi duszy masz swoją wyspę szczęścia.
Pozwól, by ta radość przenikała Twoją duszę i ciało.


Każdy z nas ma swój własny, indywidualny sposób na poprawę nastroju. Różnimy się od siebie wszyscy, więc co innego sprawia, że usta wyginają się na kształt uśmiechu, a oczy wyrażają szczęście. Za oknem obecnie aura niezbyt sprzyja dobremu humorowi, dlatego też wpadłam na pomysł, by przeprowadzić akcję: uwolnij radość. A zasady (pierwszego przedsięwzięcia :) ponieważ chciałabym następnie kontynuować ten cykl prowadzący do szczęścia :)) są następujące:

Akcja numer jeden trwać będzie tydzień. Rozpoczyna się w poniedziałek, 4 marca, kończy 10 marca. A jakie jest założenie mojego pomysłu? Chciałabym, by każdy z nas podczas tych siedmiu dni potrafił maksymalnie czerpać radość z każdej drobnostki, której doświadczył. A co najważniejsze, byśmy nauczyli się je dostrzegać, bo od tego trzeba zacząć. Następnie, niech każdy uczestnik akcji podsumuje jej rezultaty, ponieważ chciałabym, by było to również coś na kształt wyzwania fotograficznego. Wszyscy dokumentujmy więc w miarę możliwości dobroci, które nas ucieszyły. Zapis w kalendarzu, notesie bądź na zwykłej kartce również się liczy! Byłoby mi bardzo miło, gdybym mogła obejrzeć później rezultaty akcji na Waszych blogach :) Tak więc kto jest ze mną? :)



     
       
 

Spójrzcie, jakie cudeńko sprawiła mi w minionym tygodniu Mama! Niby drobnostka, a jak cieszy moje oczy za każdym razem, kiedy relaksuję się z kubkiem herbaty w dłoni. A do tego przesyłka, którą dostałam na początku tygodnia-tyle miłości otrzymuję, ach!



Prawda, że niezwykłe? A mnie nie pozostało nic innego, jak na nowo nauczyć się cieszyć. Chociaż nie, to potrafię. Zatrzymać tę radość, to co innego. Mniej życia życiem innych, więcej mnie. Złota, bardzo cenna rada, jaką ostatnio otrzymałam. 
Wycieczkowy stres mnie naszedł. Niedziela-wtorek na trasie Kraków-Murzasichle. Spore wyzwanie, trzy dni poza domem, trzy dni bez ciągłej kontroli. Boję się, że nie będę w stanie reagować spontanicznie i wyluzować się na tyle, by korzystać z wyjazdu. But I'm gonna try. For me & for A. 

Outfit, książka...Sama nie wiem. Niech będzie to pierwsze, jako że w komentarzach otrzymałam takową prośbę. :)

   
      
 spodnie-Bershka//bluzka-noname//brasnsoletka-momi//kolczyk-Clarie's

I znów pewnie niczego nie obejrzę. Zasiedzę się na Waszych blogach, nadejdzie 21, posprzątam pokój, bo jego obecny stan mnie przeraża, zaczytam się w Hamlecie. Jutrzejszy ranek rozpocznę angielskim (btw, byłam na francuskim dzisiaj i jestem mega zadowolona!), zanim się obejrzę będzie wieczór, spakuję się na wycieczkę, a w niedzielę rano wyjeżdżam. Naprawdę rozważam zaprzestanie spania osiem godzin, by mieć więcej czasu na...wszystko?

O, wiem o czym zapomniałam poprzednim razem. Chciałam podzielić się z Wami moim last.fm i poprosić o Wasze profile, jeśli takowe posiadacie :3

Spodoba Ci się również

36 komentarze

  1. aaa! dzisiaj to Ty jesteś moim powodem do uśmiechu: pierwsze zdjęcie z Twoją śliczną buzią na prawo <3

    do akcji się dołączam, a u Ciebie wiosna nawet w kubku herbaty <3 o Ty cwaniaro ;p

    ściskam mocno i całuję moją Ślicznotkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ode mnie zaproszenie na laście :) Jestem oddajkrzyz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie bardziej podobasz mi się w takich dziewczęcych zestawach. pasuje Ci taka eteryczność

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajny zaparzacz (tak to się pisze?) *.* ♥

    Miłej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to miłe dostać takie prezenciki :3
    Ładne ubrania i modelka :D
    Hmm... gdzieś, kiedyś czytałam, że kobiety (podobno) powinny spać krócej niż 8 godzin xd chociaż sama się z tym jakoś nie umiem zgodzić

    OdpowiedzUsuń
  6. akcja super-jestem za!!
    a gdzie mama wynalazła takie cudeńko do herbaty?

    OdpowiedzUsuń
  7. To zaparzacz do herbaty, aa! :D
    Też często tak się 'zasiaduję' stety czy niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. tyyyle miłości! to i ja się dołączam! wysyłam miłość <3
    skorzystaj z wycieczki także dla mnie, dobrze? chciałabym, żebyś pisała do mnie smsy z uśmiechem, żebym wiedziała, że moja kochana przyjaciółka się dobrze trzyma!
    love you so much!

    podoba mi się bardzo Twoja akcja, więc wezmę udział! chociaż nie robię chyba dobrych zdjęć, ale trudno.
    wogóle podoba mi się ten post. jest pełen dobrych postanowień! a nawet nie postanowień. czuję, że to coś więcej, że Ty już z tego korzystasz, z tych rad, może sama jeszcze tego tak nie czujesz w sobie, ale czuję, że one już w Tobie kiełkują. cieszę się bardzo bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. z checią wezmę udział w akcji! ;)

    a mnie na last.fm mozna szukac pod nazwą 'rudowszedzie' ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne masz te swoje cudeńka! Widziałam kiedyś takie coś na zdjęciach do herbaty, ale nie sądziłam, ze da się to gdziekolwiek kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. akcja bardzo fajna , warto czerpać radość z życia ;)
    outfit też boski , jak zawsze ;*
    udanej wycieczki , nie ma się czym stresować tylko cieszyć ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzka, świetna bransoletka i świetny gust muzyczny :) mój last.fm - http://www.lastfm.pl/user/klaudynkaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy pomysł z tą akcją "uwolnij radość", pomyślę nad wzięciem udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robiłam tak jak tu http://nastolatkawkuchni.blogspot.com/2013/02/suflet-z-kaszy-manny.html
    dodatkowo na wierzch dałam drobne kawałki jabłka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna akcja, aczkolwiek nie zawsze udaje mi się zrobić satysfakcjonujące zdjęcia codziennie, haha :) Mimo wszystko będę się starać czerpać radość z tych małych rzeczy, bo warto :) Kocham twój zaparzacz i strój również... Trzymaj się! Przesyłam dużo uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdego dnia powinniśmy czerpać radość z drobnostek, mam nadzieję, że te siedem dni sprawią, że tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł z tą akcją. :) i masz kochaną mamę! a lasta miałam wieki temu, ale ostatnio jakoś przestałam tak nałogowo słuchać muzyki, więc i jego porzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. rozszerzona matematyka i geografia :)
    na pewno też dacie sobie rade z maturą!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. z chęcią wezmę udział w akcji ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chyba nie umiem się tak cieszyć każdą chwilą ;p
    No! Wyglądasz coraz piękniej! :)
    życzę udanej wycieczki, wyluzuj i baw się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś wierząca?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, po dzisiejszej rozmowie z S mam niezły mętlik w głowie, jeśli chodzi o sprawy wiary, ale chyba mimo wszystko tak.

      Usuń
  22. Co planujesz po liceum? Jakie studia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym studiować psychologię, a później szkolenie na psychoterapeutę.

      Usuń
  23. Świetny pomysł! Ja niczego nie obiecuję ale postaram się niestety moją największą wadą jest niezorganizowanie/lenistwo ale w tym miesiącu zmieniam swoje życie na lepsze więc może coś z tego wyjdzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo ładny kolor ust na zdjęciu. To szminka(?) jaka?
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. No to już wiem o czym mówiłaś :) Pewnie, że wezmę udział ! :) Od jutra zaczynamy :) Wszystko będzie opublikowane na blogu :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladnie sie ubrałaś i super wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj jakie fajne prezenciki ! : ))
    + fantastyczna bluzeczka !

    OdpowiedzUsuń
  29. Od poprzedniej hospitalizacji miałam nawrót choroby i waga mi spadła do tej początkowej... Na szczęście, nie muszę tam iść, widocznie mam jeszcze jedną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, jesteś niesamowita! Jesteś moją inspiracją i motywacją, by w końcu zacząć żyć i dbać o siebie. I cokolwiek bym tu nie napisała, zabrzmi to banalnie w porównaniu do tej siły którą mi dajesz. I na pewno nie tylko mi, a całej masie innych dziewczyn z ed. :) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejny dający dużo od myślenia post, w każdym jest coś, co daje taką jakby siłę na każdy kolejny dzień ;)

    Z pozdrowieniami,
    Anonim sprzed 2 postów

    Zdziwiona? :>

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejny dający dużo od myślenia post, w każdym jest coś, co daje taką jakby siłę na każdy kolejny dzień ;)

    Z pozdrowieniami,
    Anonim sprzed 2 postów

    Zdziwiona? :>

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe