92


Taki mnie smuteczek dopadł.
I think I am scared of becoming not important. Unnoticed. Omitted.
That I'll lose all my powers and good attributes.
Shame on me, this thinking is so bad and has no sense. I know it tall.
So why I still care too much? Why I can't just live and stop expect of something more?
I'm starting to think that I overthinking it all and my problems are artifical and stupid. Maybe, in fact, i don't have any. I've got all I wanted to have.
I hope new day will bring me hope and good mood. Because I dont want to feel like this anymore.



 W takiej wspaniałej scenerii spędzałam ostatni dzień września. Pieczone w ognisku jabłka, zapach dymu we włosach, śpiewanie przedziwnych piosenek w łazience o pierwszej w nocy, trudne rozmowy po zapadnięciu zmroku, kiedy dopadł nas chłód. Następstwem tego było niestety przeziębienie, któremu prawie zawsze towarzyszy podwyższona temperatura, na szczęście trwało krótko, a mimo choroby weekend wspominam naprawdę dobrze. Dopiero poniedziałek przyniósł gorszy nastrój, kiedy to miałam zbyt dużo czasu wolnego dla siebie, ponieważ zostałam w domu. I dlatego usiłowałam jakoś zorganizować sobie czas. Oto, czym się zajmowałam.70 stron "Dżumy" już za mną, z przedsiębiorczości uniknęłam odpowiedzi, herbatę owocową byłam zmuszona wypić, chociaż bardzo jej nie lubię, a francuskiego uczę się z przyjemnością.


Jeszcze wrzucam szybkie What I ate on Wednesday, jadłospis sprzed tygodnia :)
(wspaniale zdjęcie o siódmej rano, hell yeah) oswianka waniliowa Nesvita
 bułka słonecznikowa z twarogiem i dżemem porzeczkowy/masłem i miodem, herbata Dilmah jaśminowa
 chleb słonecznikowy z dżemem morelowym

gulasz z mięsem drobiowym, papryką, ogórkiem i pieczarkami 

chleb słonecznikowy z szynką z indyka i ogórkiem/z pasztetem drobiowym 

 jogurt i dwa biszkopty

Spodoba Ci się również

25 komentarze

  1. Och, każdy czasem tak ma, nie martw się.
    Fajny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smuteczków nie lubię
    Twoje obrazki i pyszności bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, chyba sobie ustawię na tło do pulpitu *_* Uwielbiam! :)
    Robienie zdjęć o 7 rana mnie również niesamowicie uszczęśliwi. Szczególnie to, gdy muszę przyjąć milion pozycji w której zdjęcia wyszłoby "w miarę" a i tak wszystkie wyglądają jak jedno wielkie...no właśnie :-D
    Taką bułeczkę z miodem i twarożkiem z dżemem bym sobie zjadła, oj tak..

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie menu :) Wszystko bym zjadła ;)

    Chyba wszyscy się czasem tak czujemy.. niepotrzebni, nic nie warci. A przecież to nieprawda. Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień będzie bardziej pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :-) mam nadzieję, że się nie obrazisz za to pytanie, ale.. tyjesz coś na takim jedzeniu? ile wynosi aktualnie Twoje bmi?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zachód słońca! <3
    uwielbiam szynkę z indyka :) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny widok. Chciałabym tam być...

    OdpowiedzUsuń
  8. nanana, same pyszności! :))
    a smuteczek? wygon go!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie można się smucić :) Uszy do góry :D Na pewno wszystko się ułoży i będzie dobrze :)

    Śliczne zdjęcia ♥ Uwielbiam takie scenerie ♥

    Masz super kubki *.* Wiesz, mam na ich punkcie obsesję XD Uwielbiam je *.*
    Ostrzegam Cię, że przeprowadzę się do Ciebie ze względu na to smakowite jedzenie ! XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką samą książkę do francuskiego ; D A serduszko uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, ale Ty masz zawsze pyszne śniadanka... I widzę tam ulubioną mą herbatę jaśminową <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ano, i to niesamowite, że uczysz się francuski. Marzy mi się umieć ten cudowny jezyk... będziesz mnie uczyć, o. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet jeśli coś się wali myśl pozytywnie !!
    A tak w ogóle to kiedy mogę spodziewać się listu od ciebie ? Wiem, że masz nawał pracy, ale może znajdziesz dla mnie chwilę na wyskrobanie choć słówka :) W każdym razie bardzo niecierpliwie czekam na Twoją odpowiedź. :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm ten gulasz i kanapeczki *.* pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  15. Everybody has some problems, and everybody has worst days, but maybe you really care too much?
    But you can change it! And your activities can change your mood!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze masz takie pyyyszne rzeczy. A smuteczki dopadają co chwilę każdego, ja w tym tygodniu załamałam się tylko raz (jest się czym chwalić...).

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, tylko nie wszyscy mają boczną klawiaturę.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma sprawy! chętnie zrobię Ci takie śniadanko!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. 8 miesięcy miałam indywidualną, grupa to jest kolejny krok na przód.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabyś zrobić posta o tym w jaki sposób się uczysz, przygotowujesz się do szkoły, sprawdzianów, zadań itp?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie Ty masz pyszne rzeczy :OO Ja bułki rzadko mam, przeważnie chleb :< :P

    OdpowiedzUsuń
  22. O NIE.
    JOGRUT I DWA BISZKOPTY.
    O NIE
    O NIE
    O NIE
    Przez 38 dni everyday.
    A potem znowu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Still cant believe
    Jogurt i dwa biszkopty.

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe