190

Drodzy czytelnicy :)

Jako że tego bloga prowadzę już ponad dwa lata, uznałam, że to najwyższy czas, by przeprowadzić coś w rodzaju ankiety. Poza tym, zwyczajnie chciałam dowiedzieć się co nieco o Waszych odczuciach i preferencjach na temat tego, jak prowadzę ten swój niewielki skrawek sieci, na którym mi tak zależy :)
Dlatego bardzo Was proszę o odpowiedź na poniższe pytania, nawet jeśli zwykle się nie ujawniacie-to dla mnie ważne, bo czasem nachodzi mnie przykre wrażenie, że zainteresowanie blogiem znacznie spadło, a moje prowadzenie go mija się z celem(na szczęście zdarza się to niezbyt często, tylko w chwilach kryzysu)

1) Jak długo śledzisz mojego bloga?
2) Jak często mnie odwiedzasz?
3) Jaki rodzaj wpisów lubisz czytać najbardziej?
4) Czy masz jakieś konkretne zastrzeżenia co postów?
5) Czego brakuje Ci na moim blogu?
6) Jaki jest Twój ulubiony wpis spośród wszystkich?
7) Czy przydatny byłby dla Ciebie w jakimś stopniu fanpejdż bloga?
8) Czy jest coś co powinnam zmienić w wyglądzie bloga?
9) Skąd dowiedziałas sie o moim blogu?
10) Inne uwagi odnośnie czegokolwiek, co tylko przyjdzie Wam na myśl, a co mogłoby mi w jakiś sposób pomóc :)

Z góry bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi, liczę na Was :))




Spodoba Ci się również

22 komentarze

  1. 1) myślę, że ok. rok
    2) jak tylko w liście czytelniczej na bloggerze zobaczę, że dodałaś nowy post :)
    3) kulinarne i modowe (outfit'y), czasami te z przemyśleniami
    4) raczej nie
    5) chyba niczego ;)
    6) w sensie jeden spośród wszystkich opublikowanych? ojj, nie wiem...
    7) trudno powiedzieć, ale na pewno gdyby powstał to bym polubiła :)
    8) nie, jest ładny i przejrzysty
    9) ------

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) rok, może 2) co 4 dni, mniej więcej 3)wpisy o Twoich uczuciach, małych buntach i dużych niepokojach 5) dozy o Tobie, bo chociaż tyle Cię czytam, wciąż bardzo mało wiem o tym, kim jesteś 8) witryna jest raczej przejrzysta, ale spróbowałabym wszystko zespoić kompozycyjnie. tak, żeby nie było z różnych bajek 9) pewnie Ci to nie pomoże, ale jesteś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią odpowiem ;)
    1. Myślę, że coś około pół roku.
    2. Za każdym razem, gdy pojawia się nowy post.
    3. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, inspirujesz mnie postami z nietypowymi pomysłami (jak to było ze słoiczkiem kilka postów temu).
    4. Nie mam żadnych. To Twój blog, piszesz co chcesz.
    5. Ciągle nienasycona pragnę jeszcze więcej inspiracji ;)
    6. Wszystkie mi się podobają, naprawdę ciężko wybrać.
    7. Niekoniecznie, nie korzystam z tej opcji facebooka.
    8. Zielony szablon pamiętam od kiedy zawitałam tu po raz pierwszy. Jeśli tak Ci się pogoda, to nic nie zmieniaj, ale od czasu od czasu można by odświeżyć wygląd.
    9. Sama go znalazłam.
    10. Gdybyś dodała zakładkę "inspiracje" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Od około roku
    2) Przy każdym nowym poście :)
    3) Nie mam żadnych konkretnych typów :)
    4) Brak
    5) Chciałabym więcej czytać recenzji książek/filmów :)
    6) Brak
    7) Tak, ponieważ na fb jestem codziennie i mogłabym na bieżąco śledzić co u Ciebie :)
    8) Nie
    9) Od koleżanki
    10) Brak

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Kilka miesięcy, może pół roku
    2. Przy okazji nowego posta, ewentualnie po mojej długiej nieobecności w internetach ;)
    3. Z przemyśleniami, o przeczytanych książkach, obejrzanych filmach
    4. Raczej nie
    5. Może więcej Twoich zdjęć? :)
    6. Trudne pytanie!
    7. Nie, rzadko korzystam z Fejsa
    8. Hmm, nie wiem, może zmiana czcionki?
    9. Ojj, nie pamiętam
    10. Prowadzenie bloga wcale nie mija się z celem, proszę odpędzić ten kryzys :p

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) jakiś rok
    2) na każdy nowy wpis
    3) kulinarne, ale i recenzję książek czy też bardziej "życiowe wpisy" ;)
    4) nie
    5) raczej niczego :)
    6) nie wybieram ulubionych, bo w każdym można coś ciekawego znaleźć ;)
    7) nie korzystam z tego, na fb nie wchodzę na fanpejdże
    8) nie wydaje mi się, jest dobrze :)
    9) przeglądając inne blogi
    10) -------

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) obstawiałabym jakoś rok, a może ponad?
    2) jak go dodasz - mam go w liście blogów
    3) okej, może to zabrzmi lizusowsko, ale każdy, bo po prostu lubię to jak piszesz. a jeżeli już mam się decydować na to o czym piszesz, to szczególnie podobają mi się posty nt samorozwoju (dzięki Tobie ten kalendarz samorobny wyczaiłam!) i kultury, bo muzykę fajną polecasz, a książek i filmów nigdy dość. a, i te podsumowania miesiąca pomysłowe były!
    4) nie, myślę, że nie ;)
    5) czego brakuje? hmmm... ciężko powiedzieć, może jedynie tylko częstszych Twoich wizyt tu! ;) ale wiem, że to ciężkie czasem
    6) ulubiony wpis... mimo że chyba wszystkie już przeczytałam i okropnie trudno wybrać, to skłaniam się ku ostatniemu. bardzo piękne słowa, dają do myślenia.
    7) o ciekawe pytanie! tylko że to zależy - bo jak fanpejdż miałby tylko informować o nowym poście, podawać do niego link, to to nie ma sensu dla mnie, bo i tak zaglądam (co w sumie innym mogłoby ułatwić tę sprawę, no ale), ale z kolei jak dodawałabyś też jakieś zdjęcia, krótkie cytaty, czy cokolwiek takiego błahego (nie do końca błahego, ale mam nadzieję że rozumiesz), co nie nadaje się na bloga, to jak najbardziej genialny pomysł!
    8) a to już zależy od Ciebie, żebyś Ty się tu dobrze czuła! ;)
    9) kurczę, tak dawno to było! ale chyba jakoś po komentarzach gdzieś u kogoś trafiłam na Twój profil, a następnie bloga, to najbardziej prawdopodobne
    10) pod żadnym pozorem nie miej wątpliwości, czy jest jakikolwiek sens prowadzenia bloga!

    to chyba pierwszy komentarz tu, bo nigdy nie pisałam, ale teraz nie mogłam tego nie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Jakoś od 1,5 roku
    2. Codziennie
    3. Każdy :)
    4. Raczej nie.
    5. Nie miałabym nic przeciwko gdybyś dodawała posty częściej. Może więcej twoich zdjęć?
    6. Nie potrafię wybrać jednego konkretnego. Jest dużo takich, które poprawiają mi humor, skłaniają do przemyśleń.
    7. Nie wiem. Zapewne bym polubiła, ale nie jest to cos bez czego się obejdę.
    8. Wszystko jest dobrze :)
    9. Trafiłam kiedyś na "tego" photobloga. Zainteresowała mnie Twoja historia i ucieszyłam się, że znalazłam tam link na tego bloga.
    10. Lubię każdy rodzaj Twoich postów. Uwielbiam je czytać. Codziennie tu zaglądam z nadzieją, że znajdę nowy haha Nie mam żadnych uwag. Jesteś cudowną osobą, piszesz "od serca". Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Chyba półtora roku.
    2. co kilka dni ;)
    3. Bardzo lubię, kiedy piszesz o swoich uczuciach, dodajesz swoje zdjęcia, które inspirują :)
    4. Za szybko się kończą :>
    5. Myślę, że większej ilości zdjęć :(
    6. Nie umiem stwierdzić.
    7. Taaaak, wiedziałabym, kiedy dodajesz nowe posty :)
    8. Nie, jeśli Ci odpowiada, to nie zmieniaj :) Jest przyjemny.
    9. Chciałabym kiedyś z Tobą pogadać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1) Od dwóch miesięcy.
    2) Ok. 2 razy w tygodniu.
    3) Kulinarne i ze zdjęciami
    4) Nie.
    5) Niczego. :)
    6) Nie wiem. :D
    7) Myślę, że tak.
    8) Masz ładny szablon, ale mogłabyś czasami zmienić go na jakiś inny, żeby było inaczej. :)
    9) Znalazłam link na Twoim profilu na wizażu. :)
    10) Brak

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem tu u cb pierwszy raz, więc raczej nie odpowiem na te pytanka, ale masz tu bardzo miło i będę częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Będzie 1,5 roku
    2. Codziennie c;
    3. Te, w któych piszesz dużo o sobie, o swoich emocjach, ale też gdy zamieszczasz swoje zdjęcia (a ostatnio jakoś ich nie widać!), przepisy, outficiki czy muzykę
    4. Jedno zastrzeżenie - zdecydowanie za rzadko są!
    5. Ciebie! Zdjęć Twojej osóbki i (wróć do tego koniecznie!!) Twoich coverów :>
    6. Jejku, trudno powiedzieć, musiałabym jeszcze raz przeglądnąć od początku wszystkie wpisy kilka razy, a i tak nie wiem czy wskazałabym ten konkretny jeden.
    7. Zależy co by na nim było :) Bo jeżeli sama wiadomość o nowym poście, to raczej nie c:
    8. Nie wiem, byle nie nagłówek :D
    9. O ile mnie pamięć nie myli to z Twojego photobloga.
    10. Nigdy nie usuwaj bloga !! & just be yourself :))

    OdpowiedzUsuń
  13. 1) Około 1,5 roku
    2) Cały czas śledzę czy nie dodałaś nowej notki :)
    3) Jak piszesz o ważnych sprawach, jestes niesamowicie mądra jak na swój wiek. Uwielbiam oglądać też Twoje zdjęcia! ;) (btw proszęęę rób więcej zdjęć! )
    4) Czciona chyba tylko.... reszta ok ;)
    5) Więcej outfitów!
    6) Przedstawiający Twój pokoik <3
    7) Hmm, szczerze to nie wiem. Napewno byłoby to coś na plus ;)
    8) Większych zastrzeżeń nie mam!
    9) Od koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Jakoś 1,5 roku
    2. Co dwa, trzy dni
    3. Wszystkie lubie czytać, a najbardziej lubię "oglądać" wpisy, na których jesteś ty :)
    4. Za rzadko piszesz :C
    5. Myślę,że Ciebie, twoich outfittów czy jak to się tam pisze no i mogłoby być więcej notek, w których byś pisała jak spędziłaś dzień, co robiłaś itd :)
    6. Wszystkie wpisy mają w sobie "to coś" , ale jedym z takich wpisów, którego mogę wyróżnić to wpis numer 189 :)
    7. W sumie to nie wiem sama.
    8. Nie, wszystko jest ok
    9. Zaintrygowałaś mnie swoją osobą na photoblogu i zaczęłam szperać w internecie i szukać informacji gdzie mogłabym Cię znaleźć ponieważ sama miała problemy ze sobą i z zaakceptowaniem swojego ciała.
    10. Jesteś śliczna, mądra, wartościowa i podziwam Cię za siłę, determinacje i doslownie za wszystko!!! :D A no i nie usuwaj nigdy bloga i pisz częściej.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1) Od maja 2013 roku.
    2) Zaglądam tu jakoś raz/dwa razy na tydzień, zależy :) Czasem codziennie.
    3) Z Twoimi przemyśleniami.
    4) Nie :)
    5) Twojego uśmiechu :*
    6) Post 189.
    7) Nie.
    8) Ja bym nie wytrzymała tak długo przy jednym szablonie, ale raczej nie :D
    9) Trafiłam przypadkiem chyba. W sumie nie pamiętam... :)
    10) Uwierz w siebie i inspiruj nas dalej!

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Na pewno ponad rok, a może dłużej.
    2. Raz, dwa na tydzień.
    3. Lubię oglądać Twoje zdjęcia, stroje. A czytać lubię o motywacji, inspiracjach.
    4. Nie.
    5. Raczej niczego.
    6. Ciężko odpowiedzieć.
    7. Osobiście nie, raczej jestem przeciwna wystawianiu swojego życia na facebooku.
    8. Raczej nie.
    9. Z Twojego starego fotobloga.
    10. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1) odwiedzam od początku, obserwuję od niedawna, bo niedawno wpadłam, że tego nie robię
    2) średnio 2 razy w tygodniu
    3) każdy ! lifestyle, zakupy, uczucia, przepisy...
    4) tylko że są za rzadko :P
    5) Ciebie !
    6) nie wybiorę jednego jedynego :(
    7) fajnie byłoby być na bieżąco z tym co się u Ciebie dzieje, w takich zwykłych rzeczach
    8) nie, chyba nie, wszystko jest ok
    9) prowadziłaś kiedyś innego bloga o innym temacie, ja też taki miałam. oglądałam Cię tam, logicznym było dla mnie, że skoro przeszłaś tu to i tu będę Cię oglądać ( brzmię jak stalker :( )
    10) tylko żebyś nie przejmowała się nikim i nic nie zmieniała, nie rób nic pod kogoś, co nie będzie 'Twoje' bo przestanie być prawdziwe. już to jaka jesteś jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  18. 1)1,5-2 lata
    2) Dwa razy w tygodniu
    3) Każdy po trochu, ale najbardziej te, z Twoimi żalami i przemyśleniami i te gdzie piszesz, że to nei jest wartościowa notka :p
    4)hmmm, poproszę więcej w miarę możliwości. :)
    5) Radości (ale nic na siłę)
    6)Na ten moment 188.
    7)Nie.
    8)Nie.
    9)Trafiłam z photobloga, bo nie lubiłam siebie, zwłaszcza ciała.
    10)Inspiruj dalej wszystkich, którzy tutaj wchodzą i nie zapominaj o sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. 1,5-2 lata
    2. 2 razy w tygodniu.
    3. Z Twoimi przemyśleniami i "żalami" :)
    4. Nie.
    5. Radości (ale nic na siłę :D )
    6. Na ten moment 188.
    7. Nie.
    8. Nie.
    9. Dotarłam tu jakoś z motylkowych photoblogów...wtedy też "bawiłam się" w zmienianie siebie na siłę..
    10. Dalej inspiruj wszystkich tutaj wchodzących i nie zapominaj o sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedzieć czemu (a właściwie to wiedzieć ale nie chcieć powiedzieć) miałam opory przed odpowiedzeniem na te pytania. Doszłam jednak do wniosku, że zbyt często wysysam z ludzi to, co jest mi w danym momencie potrzebna lub traktuję ich jako środek do utwierdzenia się w swojej zajebistości, dlatego też chciałabym choć raz odwrócić tę tendencję i zrobić ci przyjemność (ee.. mam nadzieję, że tak będzie)
    1. Od sierpnia 2012
    2. Często sprawdzam, czy nie pojawiło się u ciebie coś nowego, czyli odpowiadając na pytanie – średnio 2 razy w tygodniu)
    3. Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Zapewne zabrzmi to dziwacznie ale odpowiadając na to pytanie musiałabym albo skłamać , napisać coś pustego (czego nie zrobię) albo zacząć opisywać bardzo osobiste stany umysłu (czym nikogo nie zamierzam zadręczać).
    4. Zasadniczo wychodzę z założenia, by nie oceniać. Jeśli potrzebuję przeczytać coś, czego na pewno nie znajdę u ciebie, poszukuję tego w innych blogach. Kreujesz (jak każdy inny bloger/blogerka charakterystyczny styl, który jest zgodny z tobą (przynajmniej takie odnoszę wrażenie) i gdybym zaczęła dawać ci rady co to tego, jak powinno wyglądać to miejsce i co więcej ty byś się do nich zastosowała, przestałoby to być prawdziwe. Lubię odwiedzać miejsca, w których czuć autentyczność. Jeśli to co napotykam mi nie odpowiada, klikam X w prawym górnym rogu, jeśli jest wręcz przeciwnie – zostaję i poznaję inny punkt widzenia, sposób na życie i postrzegania rzeczywistości. Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi. Po prostu nie mam zamiaru w taki sposób wpływać na kształt tego bloga. W momencie gdy poznaję kawałek twojego świata w danym wpisie, zostawiam część mojego. I tak według mnie jest w porządku.
    5. W zasadzie to patrz punkt 4 ;)
    6. Nie mam ulubionego wpisu.
    7. Nie.
    8. I znów patrz punkt 4.
    9. Zostałam przekierowana z photobloga
    10. Nie sugeruj się tym, co wymagają od ciebie inni. Znajdź w sobie to, czym chciałabyś się podzielić ze światem i pisz właśnie o tym. Bądź prawdziwa, a na pewno znajdą się ludzie, którzy będą chcieli poznać twoją rzeczywistość. Część odejdzie, to normalne, przecież nie możesz się podobać wszystkim, bo jak mówi stare przysłowie pszczół – jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził ;)

    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również przeglądam Twojego bloga od ponad roku :) mogłabyś wstawiać więcej outfitów takich do szkoły albo na impreze bo masz super styl i jesteś moją inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe