164

Dzisiaj mało ambitnie-wybaczcie mi to, ale zwyczajnie brak mi czasu, by stworzyć coś sensowniejszego. A wciąż czeka mnie jeszcze 3 godzinny sens Potopu, notatka z wosu, historii i zadanie z matematyki, ale co to dla mnie, prawda? Przecież ostatnio nawet matematyka nie powoduje u mnie wstrętu-jestem żywym dowodem na to, że wszystko zależy od nastawienia. No, i nauczyciela. Ale nie będę zapeszać, zobaczymy, czy po sprawdzeniu ostatniego testu nie zmienię zdania.

Special for all of You, efekty mojego projektu(?) wrześniowego. Ja(prawie)każdego dnia w obiektywie.










Wybaczcie ten gest-oczywiście nie jest on kierowany do Was. Odzwierciedlał po prostu mój nastrój tamtego dnia. 













Tyle mnie tutaj jeszcze nigdy nie było.
Wszystkich, którzy czekali na nowy post i nie są nim usatysfakcjonowani-nie dziwię się Wam i przepraszam, postaram się to naprawić kolejnym razem! :)




Spodoba Ci się również

29 komentarze

  1. Genialny pomysł! Trochę mnie ten palec przeraził i zasmucił, ale dobrze, że zrobiłaś podpis pod zdjęciem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. "Potop" to jedyna licealna lektura, której nie dałam rady przeczytać... Na filmie prawie zasnęłam, ale mam nadzieję, że tobie to się nie zdarzy!
    A matematyka jest naprawdę super, gdy tylko się ją zrozumie :)

    Masz sznaucerka? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdecydowanie mój ULUBIONY post! jestem w Tobie zakochana! jesteś taka śliczna, drobniutka, ach... nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ty jesteś piękna! :) Martwią mnie tylko takie smutne oczy na niektórych ujęciach... Chciałabym sprawić, żebyś uśmiechała się częściej! :* Ale wiem po sobie, jakie to trudne mieć dobry humor, kiedy jest się obładowanym obowiązkami szkolnymi i innymi takimi zmartwieniami, ech.
    http://juliablonnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to za osóbka z tobą na zdjęciach, hmm? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam bardzo ciekawa efektów i napiszę tylko krótko, że zazdroszczę - każdego dnia wyglądasz tak samo ślicznie :) Ja mam problematyczne włosy i każdego dnia wyglądam lepiej/gorzej w zależności od tego jak mi się ułożą. Tak w ogóle zainspirowałaś mnie i kupiłam "Blondynkę na językach", tyle że do włoskiego. Fajny post i udanego przyszłego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ty jesteś śliczna, masz cudowną urodę. c:

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś piękna i masz cudowne włosy! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ciekawy projekt. Kiedyś widziałam filmik faceta, który robił sobie codziennie zdjęcia chyba przez rok czy nawet dłużej - to dopiero wytrwałość! Masz wspaniałą urodę, taką niewinną, naturalną. A najbardziej podoba mi się kolor twoich włosów! *.*
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! (nieiwem czy mnie jeszcze pamiętasz, mnie, a raczej mojego bloga! :*) Nie było mnie tu u Ciebie szmat czasu, mam do nadrobienia mnóstwo notek, ale chciałam Ci tylko napisać, że cieszę się, że nadal tu jesteś i to tak aktywnie! Uwielbiam Twoje notki! Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Jesteś bardzo ładna i fotogeniczna. Uwielbiam kościste dłonie :) Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny był ten projekt! miło zobaczyć tyle twoich zdjęć :) jesteś śliczna i z dnia na dzień ładniejsza :*
    u mnie też niewiele czasu, zaczyna się od pon. tydzień testów i sprawdzianów...
    trzymaj się :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz piękne włosy! ten warkocz - och i ach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy projekt, tym bardziej jak robi to ktoś tak ładny jak Ty i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne włosy, cera (tak btw może używasz czegoś specyficznego do jej pielęgnacji i mogłabyś się tym tutaj podzielić? ;>) na prawdę pozazdrościć urody :)
    a pomysł ze zdjęciami świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super projekt ! ♥
    Jesteś bardzo ładna, i masz przepiękne włosy, których ci zazdroszczę ♥

    Oj to dużo pracy :((
    Ja od wtorku zaczęłam studia. Oficjalnie nie mam jeszcze nic do roboty, ale już zaczęłam czytać książki (a dokładnie jedną), bo dwie z nich mają po 800 kartek, a jeszcze nie zakupiłam wszystkich...ech.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwa razy przejrzałam wszystkie zdjęcia dokładnie, nie mogłam się napatrzeć. ;) Współczuję tak dużej ilości roboty, ale masz rację. Dasz radę! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna, piękna, piękna, piękna ! Nie zapominaj o uśmiechu, on jest zawsze lepszy niż makijaż ( a o ile tańszy i zdrowszy!)
    Nigdy nie przestanę się zachwycać twoimi włosami - i pomyśleć ze miałam ich kiedyś tyle co ty ! Ale wiem, że czas zrobi swoje i jakoś mi się odbudują.
    Chcemy więcej ciebie, nadal czuje niedosyt !

    OdpowiedzUsuń
  19. A wiesz, kojarzysz mi się trochę z Anią z zielonego wzgórza ;D Niezły projekt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz cudowne włosy i urzekające spojrzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oddaj włosy :p

    Czekam na kolejne takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Potop - współczuję :) dasz radę!

    jesteś bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  23. w jakich sklepach ubierasz się najczęściej? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, śliczne włosy, te delikatne piegi i uroda! Ale bym Cię wzięła na klimatyczne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nastawienie rzeczywiście gra dużą rolę, ja nauczyciela od matmy mam niezbyt fajnego, kiepsko tłumaczy więc to gorzej.. Masz genialne włosy.. Ja zdecydowałam się na szamponetkę i w przyszłym tygodniu farbuję, też postawiłam na rudy, tylko ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe