132




So many things              Tak wiele rzeczy do zrobienia i powiedzenia
To do and say                Ale wygląda na to, 
But I can't seem              że nie potrafię znaleźć swojego sposobu
To find my way                 Chociaż bardzo bym chciała
But I wanna know how
I know                                 Wiem,  
I'm meant                               że jestem przeznaczona
For something else                 do czegoś innego
But first                                   Lecz najpierw
I gotta find myself                      muszę odnaleźć siebie
But I don't know how                  choć nie wiem jak.
Oh, why do                                  Dlaczego sięgam gwiazd, 
I reach for the stars                            kiedy nie mam skrzydeł,
When I don't have wings              by poniosły mnie tak daleko?
To carry me that far?

I gotta have                            Muszę mieć 
Roots before branches                korzenie przed gałęziami
To know who I am                   by wiedzieć kim jestem
Before I know                       zanim dowiem się, kim chcę być
Who I wanna be
And faith                                   i wiarę
To take chances                            by ryzykować
To live like I see                               i żyć tak 
A place in this world                     jak widzę miejsce dla siebie w tym świecie
For me

Sometimes                      czasami
I don't wanna feel          nie chcę czuć
And forget the pain          i chcę zapomnieć,
Is real                        że ten ból jest prawdziwy.
Put my head            żyć z głową w chmurach.
In the clouds
Oh, start to run         zaczynam biec,
And then I fall              lecz się przewracam
Seein'                          widząc, 
I can't get it all              że nie mogę mieć wszystkiego
Without my feet              jeśli moje stopy
On the ground                    nie będą stąpać twardo po ziemi

There's always a seed         zawsze jest ziarno,
Before there's a rose           zanim zakwitnie róża.
The more that it rains             im więcej pada, 
The more I will grow             tym wyżej urosnę.

Whatever comes               cokolwiek nadejdzie,
I know how to take it             wiem jak to przyjąć.
Learn to be strong                nauczyłam się, jak być silną
I won't have to fake it          nie muszę tego udawać.
Oh, you're understandin'
Oh, but when you come    lecz kiedy przychodzisz
And do it best                  i robisz co tylko możesz
There ain't nothin'            nie ma nic
To stoppin' east to west     co powstrzymałoby wschód do zachodu
But I'll still                         ale ja wciąż
Be standing                          będę.

I gotta have                            Muszę mieć 
Roots before branches                korzenie przed gałęziami
To know who I am                   by wiedzieć kim jestem
Before I know                       zanim dowiem się, kim chcę być
Who I wanna be
And faith                                   i wiarę
To take chances                            by ryzykować
To live like I see                               i żyć tak 
A place in this world                     jak widzę miejsce dla siebie w tym świecie
For me



Spodoba Ci się również

6 komentarze

  1. moja piękna BFF <3 jesteś niesamowicie piękna, know You?

    OdpowiedzUsuń
  2. Plażaaa <3 Zazdroszczę! Cudne zdjęcie z psiakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten tekst, życiowy ;)
    prześliczne zdjęcia, oba są świetne ! ten piesio kochany <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebrnęłam ostatnio przez całego Twojego bloga. Podoba mi się jak piszesz. Nie podoba mi się, że robisz tak mało zdjęć artystycznych ..cały czas czuje niedosyt... uwierz w siebie, bo ta twoja cholerna niska samoocena wszystko niszczy. RÓB ZDJĘCIA BO MASZ OGROMNY TALENT <3

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe