123

Wreszcie kilka nowych zdjęć! Niestety, nie satysfakcjonuje mnie to...Narzekam, a przecież mam możliwość. Inna sprawa, czy znajdę odwagę. Przecież raz już to zrobiłam, umówiłam się z kompletnie obcą osobą na zdjęcia...Ale nie byłam wtedy sama. Nie wiem, nie wiem, nie wiem...Odłożę tę decyzję do czwartku.
Kwiecień, kwiecień...kolejny miesiąc, którego nie pamiętam z zeszłego roku, dlatego w jakiś sposób muszę sprawić, by ten zostawił ślad w mej pamięci. Wiosna! Porządki, zmiany, nowe wyzwania. Mam w planach uczyć się wdzięczności, cytując inspirującą myśl na dzisiaj: "Nieustannie zdarzają się rzeczy, które się powiodły bez naszego udziału, prawda? Szczęśliwy traf można przypieczętować wdzięcznością, która działa jak tajemniczy magnes-przyciąga dobre wydarzenia i cudowne przypadki". A ja wierzę w karmę, chociaż jako osoba wierząca(poszukująca utwierdzenia w swej wierze, gwoli ścisłości)powinnam nazwać to zjawisko inaczej. Co więcej, nie zgadzam się wcale ze słynnym powiedzonkiem "Karma is a bitch". Moja odpowiedź brzmi " Karma is a bitch only if you are".

"Świąteczny" otficik mam dla Was! Tym razem pokażę również warstwę "outdoor", czyli wreszcie mogę zastąpić czymś nieco lżejszym nudną, nieciekawą, zimową kurtkę.
 buty-noname(osiedlowy sklep), płaszcz-h&m, szalik&czapka-house


bluzka-h&m, rajstopy-noname, spódniczka-wholesale-dresses, bransoletka-noname

Wybaczcie mi tego gifa, ale nie mogłam się powstrzymać przed zmontowaniem go, kiedy ujrzałam wszystkie swoje miny, którymi obdarowywałam siostrę podczas fotografowania mnie :D

Już właściwie mamy po świętach, ale na pyszne wypieki zawsze jest odpowiednia pora-oto i dwa ciasta, które w mój gust wpasowały się idealnie. 
Seromakowiec z nutą pomarańczową, pieczony przez Mamę, przepis tutaj.
 Oraz mój własny wypiek, z którego jestem niezwykle dumna-sernikobrownie, inspirowany przepisem z tego bloga. Mój ideał-nie przesłodzony, zdrowy, pyszniutki.

Składniki na ciasto:
szklanka mąki pełnoziarnistej
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 szklanki cukru trzcinowego
2 łyżki kakao
1/2 szklanki mleka
1/2 tabliczki czekolady
jajko
25 g masła
2 łyżki oleju
parę kropel aromatu wanilinowego

Masło, olej i czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej, po jej przestudzeniu dodać jajko, aromat i mleko, zmiksować, następnie dodawać kolejno suche składniki, jeszcze raz dokładnie zmiksować.

Składniki na masę serową:
500 g chudego twarogu
2 jajka
3/4 szklanki mleka
1/2 szklanki cukru trzcinowego
aromat wanilinowy

Zmielić twaróg, wszystkie składniki zmiksować. Do tortownicy(moja miała 22 cm średnicy) wlać masę na ciasto, następnie masę serową, ja posypałam ją jeszcze makiem.
Piec w nagrzanym do 180 stopni piekarniku przez ok. godzinę.

Ktoś na asku podał mi pomysł, bym napisała o swych ulubionych książkach, ale stwierdziłam, że raczej nie ma to sensu, bo wszystkie ulubione znajdziecie TUTAJ, a każdą książkę po przeczytaniu recenzuję, lub przynajmniej krótko opisuję na blogu :)

Teraz już żegnam się z Wami i zapraszam na mojego fotobloga, tutaj możecie zadawać pytania, maxmodels i jeszcze tumblr , o :D

Korzystajcie z ostatniego dnia "wolności"! Kolejne dopiero w maju :((

Spodoba Ci się również

28 komentarze

  1. Gif STOP na uśmiechu!!! Czemu on się mnie nie słucha? :((( stop! Tak piękny uśmiech, tak piękny!

    A o reszcie pewnie w mailu napiszę, to się produkować w komentarzu nie będę, a co.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są naprawdę piekne, kocham twoje włosy :)
    Mam nadzieję, że kwiecień będzie kolejnym krokiem ku lepszemu! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmarzłaś w tych rajstopkach? Brrrr! Ja nie mogę doczekać, kiedy założę kurtkę bez ocieplającej podszewki. Tylko, czy się doczekam!?

    Jej, mam tyle ciast w lodówce! Ciasta są wszędzie - w domu, na talerzu, w brzuszku i na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ukradnę ci te włosy! ;)
    Zakochałam się w tej cudnej spódniczce i płaszczyku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie jest genialne !! Naprawdę bardzo bardzo mi się podoba :)

    Już Ci to mówiłam, ale masz śliczne włosy <3

    Mmmm, ciasta *.* Też mam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś śliczna. i szczupła. wiesz co? według mnie nawet ładniej byś wyglądała gdybytwoje nogi nabrały jeszcze trochę kształtów ;) Więc tylko mi tu nie myśl żeby przejmować się jedzeniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjecia ;) nie ma to jak wiosenna aura ;p
    te cicha są świetne, oba pewnie przepyszne *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre zdjęcia, ciekawa sukienka, a podobny smakołyk mam teraz w ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne musi być to twoje dzieło, pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie wyglądasz w tym płaszczyku i to właśnie mój ulubiony odcień żółtego :)) i uśmiechnęłam się dzięki Twojemu giftowi, jesteś przeurocza! nie przepadam za słodkimi wypiekami, ale na sernik czy makowiec zawsze się skuszę, a połączenie obu składników to już w ogóle musi być wspaniałe :)) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasto wygląda obłędnie!

    A zdjęcia urocze po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. oba wypieki zachwyciły mnie tak samo bardzo jak Twoje włosy*.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądałaś :D
    A wypieki coś czuję, że i w moje upodobania by trafiły :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś taka piękna, że aż nierealna...
    Na pierwszym zdjęciu masz buzię jak porcelanowa laleczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym zdjęciu jest moja siostra...

      Usuń
    2. HAHahah ale ktoś zorientowany! Świetny gif.

      Usuń
  15. piękne zdjęcia :) a taki kolor płaszczyka ubóstwiam *.*
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te wypieki, mmm *.*
    Śliczne zdjęcia, co się dziwić, takie piękne dziewczyny ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Twoje zdjęcia i Ciebie jako modelkę :D ślicznie wychodzisz.
    Siostre też masz śliczną :)
    Mmm jakie dobre ciasto *o* muszę je wypróbować kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jeeeejkuuu, a mi się taaak marzy, żeby być w Krakowie i żebyś mi zrobiła zdjęcia *____* serio, chciałabym maks <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że wstawiłaś nowe zdjęcia. :) Twoja siostra ma cudną urodę i jest do Ciebie pod tym, ale i pod wieloma innymi względami bardzo podobna. :) Te kwiatki przy ciastach tak bardzo je upiększają, jeśli bardziej się da ? i tak są piękne ! :) Gratuluję nowego wypieku, chyba sama się na niego skuszę. :) Na mnie wiosenne porządki jeszcze czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohhh, N! Nie mogę przestać się Tobą zachwycać, wyglądacie z siostrą jak dwa aniołki, jesteście przeurocze!
    A co do zdjęć, jeśli chcesz wcielić się w rolę fotografa to nie masz się czego obawiać, bo po pierwsze- masz talent, to pewne, więc spokojnie, wszystko wyjdzie fantastycznie :) a po drugie- nie obawiaj się robić zdjęć ludziom, których nie znasz( chociaż wiem, że to trudne, bo sama się z tym zmagałam, ale jakże przydatne, chcąc nie chcąc tym sposobem otwierasz się na świat i ludzi) to jeden z wielu plusów fotografii, pokazujesz nie tylko siebie i swoje umiejętności, ale też odkrywasz nowe, wspaniałe twarze, pozy, to jest coś podobnego do formowania z modeliny, poznajesz ludzi, a z autopsji wiem, że zazwyczaj są to oryginalne i ciekawe osóbki.Nie ma się czego obawiać, serio serioooo! aparat w dłoń i działaj kochana, bo nie możesz zmarnować swojego talentu. Trzymam kciuki :}
    Może też chodzić o modelowanie? Jeśli tak, tym bardziej nie przepuszczaj okazji, nadajesz się do tego jak mało kto, czarujesz sobą, masz w sobie coś magicznego, dosłownie jakbyś została wyjęta z jakiejś bajki :)

    ehhhh... jak zwykle przepraszam za obszerny komentarz, starałam się by był jak najkrótszy, ale chyba mi nie wyszło...
    Ściskam mocno!
    O.

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie masz przecudowne włosy! <3 i cała jesteś taka urocza :) płaszczyk świetny.
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka Ty jesteś piękna, poważnie - zazdroszczę.
    Ja prędzej otrułabym swoją rodzinę, niż upiekła coś dobrego i zjadliwego. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. nie dopuść do tego, żeby Twoja siostra kiedykolwiek ścięła włosy. piękny skarb!
    i ja w karmę wierzę, ale wierzę też, że sami ją kreujemy. i widzimy (czujemy?) ją tak, jak chcemy. można nadać jej taki odcień jaki chcemy, kierować w pozytywną stronę. trzeba chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja siostra umawia się regularnie na zdjęcia z obcymi osobami. Właśnie przez maxmodels i jest bardzo zadowolona. Więc chyba nie ma się czego obawiać ;) A Twój żółty płaszczyk jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe