237

Bardzo na czasie, fotograficzny kalendarz adwentowy(z kilkoma brakami), czyli krótkie streszczenie mojego grudnia.

 1. Ulubiony gadżet/ 14. Moja pasja

Stwierdziłam, że nie ma sensu tego rozdzielać, bo oba zagadnienia się przenikają. Chociaż książek akurat gadżetem bym nie nazwała, więc je przypisuję bardziej do pasji. Zastanawiając się nad pierwszym tematem, rozważałam sfotografowanie długopisu...Tak. A wiecie, że początkowo w moim zamyśle było jedynie uchwycenie aparatów? Przypadek(a raczej brak miejsca na półkach)chciał, że w kadrze znalazły się również książki...ciężko mi uznać czytanie za pasję, miałam takie bardzo głupie przeświadczenie, że jeśli czegoś nie tworzę, pasją tego nazwać nie mogę. Not anymore!

2. Pysznie

Że niby nie wygląda pysznie? Trudno. Mnie tam urzekają te słodkie nasionka chia. Tu w owsiance z dodatkiem prażonego jabłka z cynamonem.
3. Moja praca

Ambitnie. Angielski na przemian z matematyką(ha,ha. ha.) i polskim. 
4. Kolory jesieni

5. Czytam

Straszne.
Stadium życia wewnętrznego bohaterów i jego ciągłe postępowanie-przerażające. Idealnie zobrazowana determinacja przyszłych wzorców myślowych człowieka przez doświadczenia dzieciństwa. Każdy z głównych bohaterów został naznaczony, głównie w sferze relacji, przez co ucierpiał budując własne. Nic mnie tak nie przeraża jak ludzkie cierpienie psychiczne, dlatego też tak bardzo ta opowieść mnie poruszyła.
(A potem czytałam "Szewców" przez ponad tydzień..)

6. Prezent

Niespodziankowy! Przypomniał mi, jak świetnie jest otrzymać zaskakującą przesyłkę. Dziękuję J&M!
7. Leniwy poranek

Popijając herbatkę dokańczałam "Upiora w operze"-mój nowy ulubiony film. Przez muzykę głównie(przedziwne instynkty we mnie obudziła, odtańczyłam zastanawiający taniec opętanego człowieka do jednego z utworów), ale i całokształt-ujęcia, obrazy, historię.

9. Relaks

(Który następuje po ćwiczeniach) To moje nieszczęsne chorowanie uniemożliwiło mi tego typu relaks, ale już wracam do Cassey i zaczynam trzeci kalendarz! :)

11. Kawa

Brakowało mi tego lekko gorzkiego smaku prawdziwej kawy! Wczorajsze popołudnie spędziłam na rozcinaniu klisz, skanowaniu i usuwaniu wrednych drobinek kurzu z przeskanowanych zdjęć. Chcecie Zenitowe efekty na blogu? :)

12. Dłonie

(Pan S zadowolony, że zaistniał na blogu??)

13. Słodki

Zapas na rok, czy coś? :D

16. Nowe

To ja poproszę o dodatkowe wydłużenie dobry...to by było już o jakieś 4 godziny, dobrze?

17. Miłość

Nie, wbrew pozorom nie obrazuje to mojej miłości do jedzenia. Cynamonowe ślimoki już trzeci rok z rzędu rozdaję najbliższym w okresie przedświątecznym :)

19. Ja

Składam się z tych wszystkich wspomnień tu przechowywanych, wszystkich minionych chwil, tych trudnych oraz tych najpiękniejszych. 

20. Wygodnie

Siedzę sobie na podłodze i wypełniam mój nowy workbook, kupiony dzięki Happyholic. Obecnie jestem na etapie wspominania i podsumowywania minionego roku. Trochę smutków, paru spraw mi trochę szkoda, zwłaszcza, że ostatnio nie daje mi to spokoju, ale i mnóstwo zmian na lepsze, spełnione marzenia, nowe doświadczenia i wiele radości.

23. Choinka

Kosmiczna choinka. 

24. Wigilia

Ja chcę jeszcze pierogów z suszoną śliwką!


Spodoba Ci się również

1 komentarze

  1. W skrócie - to wszystko, co opisuje twoją osobę. Fajne zestawienie. U mnie pewnie byłyby to nieco niestandardowe rzeczy, ale sposób ich pokazania bardzo mi się spodobał. tylko moja praca jest bardzo nudna :P

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe