110

A teraz, zamiast panikować, że już jest środa i jeszcze tylko x dni ferii mi zostało, skupię się na przeżywaniu tu i teraz, wybieganie w przyszłość ograniczę do minimum, bo inaczej ani się obejrzę, a czas wolny minie pozostawiając mnie w poczuciu braku jakiegokolwiek wypoczynku. Muszę też pamiętać o tym, by przestać ganić się w myślach bez przerwy za to, że nie siedzę nad książkami. No bo kto przy zdrowych zmysłach się do tego zmusza podczas ferii? Poza tym, przecież korzystam z "Blondynki na językach" wersji francuskiej i niemieckiej, to też zalicza się do nauki. A co ważniejsze, robię to z ochotą. Dla siebie. Podsumowując:

Dokładnie tak. Niech ostatni rok mojego dzieciństwa(tylko formalnie!) będzie rokiem samorozwoju.



A oto i druga rzecz, którą dostałam od wholesale-dresses.net, a która sprawdziła się podczas świątecznych odwiedzin(i nie tylko!). Jak już powszechnie wiadomo, wszelkie kołnierzyki są teraz pożądane, mnie również zauroczyły, dlatego więc właśnie taki był mój wybór :) A jakie jest Wasze zdanie na temat tej bluzeczki? A skoro już jestem przy ubraniach, oto małe new-in. Sklepowe, więc nieduże. Koniecznie muszę wybrać się do sh w czasie najbliższym!



Jednym z moich feriowych postanowień, było wypróbowanie choćby kilku nowych przepisów. I wczoraj pokusiłam się na placuszkowe śniadanko.



Makowe pancakes z miodem i mandarynkami
Składniki (na porcję ze zdjęcia+1):
~ 1/2 szklanki mąki pełnoziarnistej
~ 2 łyżki maku
~ jajko
~ 1/2 szklanki mleka
~ łyżeczka sody, łyżeczka przyprawy do piernika
~ mandarynka, miód
Mieszam mąkę z makiem, jajkiem, sodą, przyprawą i mlekiem. Sparzam mandarynkę, ścieram jej skórkę na drobnych oczkach i dodaję do ciasta. Mieszam dokładnie, smażę placki na patelni teflonowej uprzednio posmarowanej odrobiną oleju. Podałam z miodem, który dodaje idealną ilość słodyczy i mandarynką, która nie pozwala na zasłodzenie. Zapachniało świętami!


Tymczasem idę sobie pośpiewać, póki nie ma nikogo w domu, o! 
&szukacie dobrego filmu do obejrzenia w weekend/ferie? TUTAJ znajdziecie recenzję wspaniałego "Amadeusza" oraz wielu innych produkcji :)


Spodoba Ci się również

31 komentarze

  1. Śliczna bluzeczka z uroczym kolnierzykiem ;)
    Pyszne placki.
    Też mam wyrzuty sumienia, że nic nie robię w te ferie, ale potem tłumaczę sobie, że każdy potrzebuje odpoczynku. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz stu-procentową rację!Ja też myślami "jestem" w szkole,obawiam się czy ze wszystkim zdążę, masa sprawdzianów...Ale mimo wszytko ferie są czasem lenistwa i odpoczynku.Trzeba nabrać sił :)Uwielbiam Twoje włosy,chyba się takich nigdy nie doczekam.Pozdrawiamy gorąco! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka bardzo mi się podoba, ale pomarańcz to nie jest mój kolor :(
    Placuszki wyszły cudowne! Zapisuję sobie przepis, bo od dłuższego czasu mam już ochotę na pancakesy z makiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter niezbyt mi się podoba, ale lubię drobiazki takie jak ten listek z bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelkiego rodzaju placuszki, Twoje rzeczywiście wyszły świąteczne :)
    Ciesz się feriami i nie odliczaj do ich końca, to tylko dodatkowo dołuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jakie smakołyki ! :)
    + cudny kołnierzyk ! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. korzystaj z ferii i wypoczywaj piękna! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się takie kołnierze! a z taką sukienką to już w ogóle :)
    nie ma co myśleć ile jeszcze zostało, trzeba korzystać z tu i teraz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeny, jaka jesteś przepiękna! Tak, właśnie, przepiękna. Zakochuję się w Tobie, wiesz? Haha :D Ale tego nie rozumiem i pewnie nie zrozumiem nigdy - PO CO CI UCZYC SIE OKROPNEGO NIEMIECKIEGO?!?!?!?!? :O

    OdpowiedzUsuń
  10. masz fenomenalny kształt ust! na tle Twych obłędnych niebieskich oczu i pięknych włosów kołnierzyk wygląda fantastycznie, prezentuje się bardzo elegancko i szykownie :* i te pyszniutkie placuszki *.* zrób mi takie proszę!!!


    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna sukienusia, uwielbiam kołnierzyki i takie barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam ,ale świetne te placuszki ,zjadłabym taką górę pyszności <3
    ale ty śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne placki, super czapka, kołnierzyk niczego sobię - i twoje przemyślenia też akurat ;) Uwielbiam cię czytać!

    OdpowiedzUsuń
  14. pysznie wyglądają te placuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ci zazdroszczę, ja mam ferie dopiero pod koniec lutego ;/
    Pyszne placki!
    A co do jajka w owsiance to mam nadzieje, że jednak spróbujesz- wystarczy ubić białko i dodać, a owsianka jest puszysta niczym chmurka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łaa, jestem totalnie zakochana w bluzce! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny blog, dodaję do obserwowanych :)
    placki z makiem prezentują się świetnie, muszę je kiedyś zrobić <3

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna bluzka *.* jesteś bardzo ładna, zazdroszcze urody ;> i robisz świetne zdjecia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Smaczne ostatnie fotografie :3
    Wiedziałam, że coś zemną nie tak xd masz rację kto normalny marnuję ferie na naukę? *odrzuca książki w kąt* trzeba się nacieszyć śniegiem, wolnym.
    Piękna jest ta bluzeczka *q* chociaż nie przepadam za czerwonymi ubraniami , ta mi się podoba, szczególnie kołnierzyk.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia :D Zgłodniałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ferie trzeba korzystać w pełni, póki są :)

    Super zdjęcia :) I genialna bluzka *.*

    Aż mi ślinka pociekła <3

    OdpowiedzUsuń
  22. I tego Ci też życzę niech ostatni rok dzieciństwa będzie rokiem, w którym będą Cię czekały same sukcesy i w którym będziesz się rozwijać. :)
    Pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twoja bluzka, kołnierzyk dodaje jej fajnego uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta bluzka jest rewelacyjna ;) w kolniezyku sie zakochalam :) CUDOWNA :D a francuskiego ucze sie dopiero od pazdzienrika ;D no mozna powiedziec ze od listopada w sumie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. omomom jak to pysznie wygląd + super bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czerwień! Na paznokciach,na bluzkach,nawet na spinkach do włosów :) Nie Ciebie jedną zauroczyły kołnierzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super zdjęcia!
    jakie masz piękne długie włosy
    korzystaj z ferii ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile czekałaś na przesyłkę od wholesale-dress? Ile zapłaciłaś za nią? Od dawna zastanawiam się nad zamówieniem martwi mnie jednak kwestia przesyłki.
    A poza tym głęboko w Ciebie wierzę.

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe