59.

Cześć, cześć!

W ostatnim czasie udaje mi się wypełniać swoje postanowienie, mianowicie, spędzać mniej czasu przed komputerem, nie siedzieć bezczynnie, raz po raz odświeżając fejsbuka. Swoją drogą, zastanawiałam się nad jego usunięciem, ale chyba się z tym wstrzymam, po cóż popadać w skrajności? Nich już sobie będzie, czasem się przydaje.
Ostatnio mam ogromną chęć kupowania. Zwłaszcza internetowo, gdyż w tygodniu nie mam zbytnio czasu na wyprawy do sklepów. Nie mogę, nie powinnam kupować więcej książek, dopóki nie przeczytam przynajmniej połowy tych, które czekają na swoją kolej w mej biblioteczce. Ach, tak bardzo chciałabym móc nawiązać współpracę z jakimś wydawnictwem. Robiłabym to, co lubię, a w zamian za to dostawałabym nowe tytuły do kolekcji. Marzenie.

Podejmowałam kilka prób sfotografowania outfitów, a jak wyszło, oceńcie sami. Niestety, nikt nie potrafi zrobić zdjęć tak, jakbym tego chciała, a swego statywu nie będę przecież targać przed blok, jest odrobinkę zbyt ciężki i masywny. Wyszło na to, że jedynie jedna fotografia zrobiona przez mamę nadaje się do wstawienia tutaj. Resztę wykonywałam metodą "aparat w górę i jedziem", co było nie lada wyczynem, by równocześnie pokazać Wam strój jak najlepiej. Premierowy post, czyli outfit po raz pierwszy, ta daaa!






spódniczka-Zara~sweterek-sh~koszulka-H&M~buty-sklep osiedlowy+DIY

I co myślicie o wpisach tego typu? Więcej? Czy może NIGDY więcej? :>
O, właśnie, jeszcze jedno, mini ogłoszenie, mianowicie rzeczy do sprzedaży:
http://s1088.photobucket.com/albums/i329/nieliczysie/sale/
Wspomóżcie mnie w zbieraniu kasiory na nowy aparat, nooo .___.


Tymczasem się żegnam i wszystkim życzę dobrej nocy! :*

Spodoba Ci się również

23 komentarze

  1. Oj, mi też ostatnio udaje się spędzać mniej czasu przed komputerem. Ale głównie z tego powodu, że mam też na telefonie. Chociaż staram się rzadko korzystać, lecz od gg na pewno się nie oduzależnie. To już jest ode mnie silniejsze! ;P Mhm, też się zastanawiałam ostatnio nad usunięciem facebook'a, ale stwierdziłam, że potem mi się odwidzi i będę musiała wszystko na nowo ustawiać, dodawać itp. Ja kupuję mało książek i ogólnie mało czytam, bo nie mam czasu. Chociaż chciałabym tak przynajmniej codziennie na godzinę zrobić sobie przerwę, usiąść i coś poczytać. Niestety, szkoła robi swoje. A za rok to już w ogóle tego czasu będzie o wiele mniej. Aż się boję myśleć co będzie w tym liceum.

    O jejku, jakie masz przepiękne włosy! *.* Najpiękniejsze jakie w życiu widziałam! Ile ja bym dała, żeby takie mieć. Przepiękny strój, bardzo ładnie w nim wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WIĘCEJ *______* zazdroszczę włosów... i mają jakiś nietypowy kolor, ni to blond, ni to rudy. albo mi się tak wydaje, w każdym razie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał świetny pomysł! ;) ale masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam postanowienie żeby mniej czasu siedzieć na kompie i udaje mi się to ;) np. dziś dopiero teraz pierwszy raz wszedłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja znam to marnowanie czasu na fejsie ;( Okropny nawyk, ale ciężko się go pozbyć. Outfit bardzo ładny, Przy okazji mamy podobny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz! Uroczo Ci w takich słodkich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajnie wyszedł ci ten strój. Więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę sobie zrobić takie postanowienie, by ograniczyć się z komputerem. Nic tylko siedzę przy nim (głównie na twitterze), a później płaczę, bo się z niczym nie wyrabiam. Gdybym tylko mogła również przez cały czas siedziałabym w sklepach internetowych, można tam znaleźć naprawdę świetne rzeczy, a do tego czasami o wiele tańsze, niż w normalnym sklepie. Ostatnio byłam w bibliotece i wypożyczyłam z 8 książek, a i tak 4 jeszcze stoją na mojej półce, nieprzeczytane. Nie wiem, kiedy się z tym wyrobię. Chciałabym powrócić do pisania recenzji, bo jakoś zaniedbałam 'Cmentarzysko Książek', ale dawno tego nie robiłam i chyba zapomniałam, jak to wszystko powinno wyglądać. Każda próba napisania czegoś nowego spełza na niczym. Trudno. Mam nadzieję, że moja umiejętność do pisania recenzji powróci bardzo szybko, bo tęsknię za tym.

    Mam bardzo podobną bluzkę, wręcz identyczną, tylko, że moja nie ma kieszonki i jest z Pull&Bear. Świetny outfit, super w nim wyglądasz! Idealnie do Ciebie pasuje :) Zazdroszczę Ci włosów *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dokładnie takie samo postanowienie i dokłądnie tyle samo czasu spędzam przed kompem. Ale nie przed fb ale przy blogach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. O,nowy wpis mojej Natalii :-)
    Pewnie nie będziesz mnie kojarzyła,ale ja "znam Cię" (o ile można tak powiedzieć) od paru miesięcy,głownie dzięki fotoblogowi. Wiem,przez co przechodziłaś,bo sama otarłam się o szpital.Jestem z Ciebie cholernie dumna,trzymaj tak dalej. Wyglądasz teraz o wiele,wiele lepiej. A włosów zazdroszczę i zgadzam się z poprzedniczką-nietypowy kolor... ale piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit, oby więcej takich postów :) A nawyk odświeżania fejsa co 10 minut także posiadam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, pisałaś w komentarzu na moim blogu, że masz jakieś pytania na temat współpracy z Wydawnictwami. Napisz proszę na maila :
    jeah1@autograf.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. peikna spodniczke masz *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kojarzysz mnie jeszcze? priscc z fbl ?
    Siedze sb dzisiaj i tak myślę, co się z tb dzieje, osttanio jeszcze jak patrzyłam żadnej notki, ostatnia ta co szłas do szpitala. Po zobaczeniu zdjęć widzę, że z tobą lepie i cieszy mnie to ogromnie, nie wyglądasz już jak śmierć, a teraz znowu stajesz się tą piekną dziewczyną którą pamiętam z pierwszych zdjęć które zamieściła <3 teraz tylko abyś utrzymała się w takim stanie i aby było tylko lepiej. Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że jesteś z powrotem :-)
    Również staram się nie przesiadywać zbyt długo przed komputerem, ale z różnym skutkiem mi to wychodzi.
    Posty z outfitem jak najbardziej dodawaj częściej, świetnie wyglądasz :-) Masz cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, spódniczka jest świetna, też taką chcę ;) Kurczę, te spodnie z pull&bear... Jaki to jest rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, z tego co widzę to 40, ale na długość wcale takie nie są. Mogę podać dokładne wymiary, jeśli chcesz :)

      Usuń
  18. ja też ograniczam siedzenie przy komputerze!
    patrzę, że z koleżanką mam wiele wsólnego: książki, FOTOGRAFIA, ciuszki, gitarka :)
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć. Odwiedzałam czasami Twojego fbl, czytałam notki i trafiłam też tutaj. Chciałam Ci napisać, że bardzo przyjemnie czyta się Twoje wpisy i ogląda zdjęcia, które zamieszczasz. Fajnie, że zdecydowałaś się na częste dodawanie postów.
    Jeju, masz prześliczne, długie włosy! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe