IV.

Just look at me - I'm limited


Hm, hm, z racji tego, że brak mi lepszego pomysłu, dzisiaj podzielę się z Wami moimi propozycjami ukochanych przeze mnie kolacji. Nic specjalnego, ale może ktoś zechce spróbować i akurat trafi w jego smak, o.
Co do moich zdjęć, jeśli ktoś zechciałby obejrzeć sobie więcej mojej "twórczości",  zapraszam TU.


Na pierwszy ogień-wczorajsza kanapka z tuńczykiem z puszki w sosie własnym i kukurydzą. Połączenie prawie idealne. Mój tata ma dietę układaną przez dietetyka i kiedyś znalazła się w nim kromka chleba z serkiem almette śmietankowym i tuńczykiem właśnie. Byłam nieco sceptycznie nastawiona do takiego połączenia, ale gdy spróbowałam...uh, marzenie. Nie chciałam przesadzać z tym i odpuściłam twarożek, zamiast tego dodałam kukurydzę z puszki, którą kocham, na pewno bardziej niż chociażby Nutellę. Druga kanapka dość klasyczna, plasterek drobiowej szynki i ogórek. Obowiązkowo posolony.


Następnie, pomysł podebrany od mojej kochanej babci. Chudy twaróg zgnieciony widelcem zmieszany z odrobiną mleka i gorącej wody(dla tych, którzy mają luksus jedzenia co tylko zechcą bez przybierania na wadze może być śmietana :3), starta papryka i koperek/pietruszka. Obowiązkowo przyprawy, tj pieprz i sól. Pyszności!

Ostatnia propozycja, coś, co moja przyjaciółka nazwała hamburgerem w wersji light, chociaż nie mam pojęcia dlaczego. Trochę tutaj tego dużo, więc pozwalam sobie na taką kanapkę raz na jakiś czas i we wcześniejszej porze. Ser biały zmieszany jak wyżej, z odrobiną mleka lub śmietaną i szczypiorkiem. Jajko na twardo, pomidor i ogórek kiszony. Spróbujcie koniecznie, całość daje niezwykle smaczny efekt. :)


Przepraszam za zdjęcia, które nie grzeszą ciekawym wykonaniem, ale były pstrykane przy okazji i na szybko. :) A jutro już czwartek! Kto się (nie?) cieszy razem ze mną?

xoxo,
N.

Spodoba Ci się również

9 komentarze

  1. Chyba wykorzystam któryś z twoich pomysłów i niedługo zrobię sobie taką kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie danie brzmi i wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your food pics make me hungry ! I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it follow it ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne przepisy :D Może kiedyś skorzystam, chociaż nie lubię gotować i ogólnie we wszelkiego rodzaju "babskich" zajęciach jestem koszmarna :)
    Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia na Deviantarcie ;)
    I widzę, że fanka Glee <3 W dodatku duet Kurt/Rachel, o Boże jak ja kocham Hummelberry xD Dwa najlepsze głosy w całym serialu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie oglądam VD, Gossip Girl, Pretty Little Liars, House'a i Secret Circle.. wow, dopiero do mnie doszło jak to wiele:P

    jednak zawsze będzie dla mnie najlepszy Ian:)

    OdpowiedzUsuń
  6. i dodałam komentarz pod złą notką hah:D
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze też bym go przeżyła nic o nim nie wiedząc ale nie ma to jak znajomi xD dziękuję wzajemnie ♥ :*

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe