III

Obejrzałam trzeci odcinek Glee, niestety znów każą nam czekać, aż do listopada.
Dzisiaj też pogoda była wspaniała, uwielbiam taką złotą, polską jesień. Mimo wszystko wciąż jest mi zimno, chociaż z dnia na dzień ubieram się co raz cieplej.

Zastanawiam się od 15 minut co też zamieścić w dzisiejszej notce, i zadecydowałam, że poczęstuję Was porcją fotografii mojego wykonania-jako że jest to jedno z moich licznych i rozległych zainteresowań, he. Enjoy!





Zostawiam Was z nimi do jutra, albo i dłużej. Trzymajcie się cieplutko! :*
N.

Spodoba Ci się również

10 komentarze

  1. Bardzo ciekawe zdjęcia♥
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. to Twoje zdjęcia? jeśli tak,są genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jelonki tez są ciekawe. super zdjęcia. !

    OdpowiedzUsuń
  4. To gratuluję talentu :)
    A mogę wiedzieć jaki masz aparat? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam glee ;)
    oglądam 3 sezon i czekam na nowy odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te zdjęcia!!!! pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. twaróg z papryką i koperkiem jest pyszny! "

    Również polecam. Poza tym blog prowadzony jest ciekawie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne sa, ostatnie genialne ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zastanawiałam się, czy nie obejrzeć Glee. Kiedy skończę "Pamiętniki Wampirów" z pewnością zabiorę się za ten serial.

    Wspaniałe zdjęcia! Zazdroszczę pomysłu i oczywiście talentu ;)

    xoxoxo,
    Annie

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe