106


Nie złożyłam Wam życzeń świątecznych, ale w sumie może to i lepiej. Jakoś zdecydowanie bardziej odpowiada mi składanie ich na nowy rok, no bo czegóż innego niż wesołych świąt mogę życzyć na Boże Narodzenie? A teraz mam większe pole do popisu. I większe możliwości. Więc.

Chciałabym bardzo, by każdy z Was w roku 2013 rozwijał swe pasje i czerpał z tego mnóstwo radości. Uparcie dążcie do wyznaczonych sobie celów, odważnie sięgajcie po to, czym obdarza nas świat. Spełniajcie swe marzenia, otaczajcie się ludźmi, którzy wywołują uśmiech na Waszych twarzach. Nie pozwalajcie nikomu rządzić Waszym życiem-nie zmieniajcie się pod wpływem innych, prawdopodobnie pełnych złych uczuć i zazdrości ludzi. Weźcie sprawy w swoje ręce. Nie każcie losowi decydować za Was. I pamiętajcie, że wszystko jest możliwe, ale same chęci nie wystarczą-potrzebne są jeszcze czyny!

A teraz pochwalę się prezentami, a co mi tam :)



 J'aime tout! A 50 słodkościami dla duszy będę się z Wami sukcesywnie dzielić, zaczynając od dzisiaj!

Cisza
Przepiękne górskie jezioro, w którego tafli odbija się niebo.
Polana pełna kwiatów, na której słychać brzęczenie pszczół.
Odgłos morskich fal w piękny letni dzień.
Obrazy, które nosisz w swoim sercu, w cudowny sposób pomogą Ci odzyskać spokój.

Wam również cisza potrzebna jest, by zachować dobry nastrój każdego dnia? A może cisza to niechciany gość w Waszym mniemaniu? 

Och, i przy okazji podzielę się outficikiem z Wigilii, ale bez swojej twarzy, gdyż wszędzie wyglądała wyjątkowo niewyjściowo. 

 koszula♥, pierścionek-h&m, spódnica-reserved, sweterek-sh, kolczyk-claries, rajstopy-noname

A teraz kończę, by móc dokończyć oglądanie ostatniego, świątecznego odcinka Glee. Kolejny dopiero 24 stycznia, ugh! 
Podśpiewuję cały czas, mimo tego iż powinnam teraz ćwiczyć piosenki z Herkulesa do przedstawienia. Who cares! :)


Spodoba Ci się również

31 komentarze

  1. Moja piękna! <3 Wyglądałaś ślicznie podczas Wigilii. No i widzę sporo uroczych upominków. :) Czyżby mój jeszcze nie dotarł? Cholera jasna! :C Tak to jest, jak się ma zapominalską mamę... :P Ściskam cię mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci dokładnie tego samego na nowy rok, wierząc, że bardzo ci te życzenia się również przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja twarz niewyjściowa? Raczej never. Mimo, że to post, a nie osobisty mail to i tak czytając coś Twojego lekko się uspokajam. Dziękuję. Oh, i jak dobrze, że jednak Ci nie kupiłam tego angielskiego Pawlikowskiej... tak myślałam, że pewnie już to masz, bo Ty przecież masz każdą nowość pani Beaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny outficik - rajtki są GENIALNE! i tak z ciekawości - do tego kolczyka musisz miec przebite ucho, że tak powiem "u góry" ? c:
    prezenciki cudowne dostałaś, mega pozytywne! no i zapachowe świeczki, czyli po prostu mały cud! :D
    Tobie również wszystkiego co najlepsze - przede wszystkim wiary w siebie, w swoje możliwości. żebyś się nigdy nie poddawała i mimo porażek dążyła do wyznaczonych przez siebie celi. przyjaciół, takich prawdziwych, bo to najważniejsze. żeby w razie potrzeby zawsze przy Tobie byli i żebyś mogła na nich polegać. życzę Ci również spełnienia swoich marzeń - nie wszystkich, tych malutkich co jakiś czas. I żebyś pokochała samą siebie taką jaka jesteś! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, ale dostałaś duuużo prezentów! w pełni zasłużone, byłaś i jesteś bardzo dzielna, szkoda tylko, że nie możemy podziwiać Twojej pięknej buźki. Mam nadzieję, że święta się udały, a sylwester będzie wspaniałym wspomnieniem, które zamaże błędy z ubiegłych lat. Tak bardzo, bardzo, bardzo zależy mi na Twoim szczęściu, naprawdę. Kocham patrzeć jak się uśmiechasz, kocham zdjęcia, które masz razem z S. Ech, ten chłopak to jednak szczęściarz!! Mieć taką ślicznotkę na wyłączność, tylko pozazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty.. ii ślicznie wyglądałaś na Wigilii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne życzenia, trzeba je sobie wziąć do serca :)
    Prezenty dostałaś świetne, też bym takie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. te karty "zamiast cukru" dałam moim rodzicom m.in pod choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne są te karteczki, 50 słodkości dla duszy, coś miłego i pozytywnego na co dzień :)
    pięknie wyglądałaś i cudny kolczyk w uchu *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega prezenty <3 Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne włosy <3

    padziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też Ci życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    Super prezenty :D
    I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie również życzę Wesołego ,szczęśliwego Nowego Roku ! Pełno pozytywnych myśli i wytrwałości , dużo uśmiechu i spełnienia marzeń ;**
    Super prezenty ;d pewnie zadowolona !

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzenia na Nowy Rok, cudowne. Dziękuję i wzajemnie oczywiście. ;)
    Outfit jak zwykle ciekawy. Świetnie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Zamiast cukru" to ksiazka, prawda? Czy jakis tam poradnik. cos o tym w tv kiedys slyszalam. mozesz napisac cos wiecej o tej ksiazce, bardzo ibtrugujaca. ;) podobno fajne dla mlodziezy

    OdpowiedzUsuń
  16. Również życzę udanego 2013 roku, jak to się mówi obybył lepszy od poprzedniego ;)
    Jakie fajne prezenty :D
    Dla mnie cisza jest bardzo mile widziana podczas uczenia się, aleee jak się nie uczę to nawet fajnie jak jest głośniej tu i tam, np. jak jest nas dużo w domu.
    Lubię Glee <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty. :) Mi cisza jest potrzebna każdego dnia, zazwyczaj wtedy kiedy coś nie daje mi spokoju. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. KOCHAM GLEE. Beate Pawlikowską.Twój styl pisania. Myślę, że gdybym cię poznała, no, po prostu, chyba jesteś wspaniałą osobą :)
    Zapraszam: http://morning-kitchen-time.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie za bardzo widzę co tam dostałaś z twórczości Pani Beaty Pawlikowskiej. ;D Moja ślepota daje o sobie znać.;D Nawet w okularach nie widzę. ;)
    Stwierdzam, że muszę kupić sobie świeczki zapachowe :P Co to jest to" Ten pocztówkowy..." :P Bo też nie widzę.:) Wybacz, że tak się dopytuję, ale osobiście, nie przez wścibskość lubię oglądać prezenty :)
    Best wishes ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prezenty dostałaś :) No i świetny strój wigilijny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd ta koszula z ćwiekami jeśli można wiedzieć? :) Świetna jest. Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Um, to był prezent, więc nie wiem gdzie została zakupiona, ale ma metkę z firmy Only.

      Usuń
  22. Dobrze pomyślane życzenia noworoczne, dziękuję i nawzajem :) Cisza jest mi bardzo potrzebna, m.in. po to żeby móc spokojnie pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś przeze mnie otagowana, zapraszam :) http://breeakfastinthemorning.blogspot.com/2012/12/174-liebster-blog-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie cudowne prezenty dostałaś! :)
    uwielbiam ten zapach z Yves Rocher, dostałam też dokładnie te same karteczki Beaty Pawlikowskiej z angielskimi słówkami :D
    również życzę udanego roku 2013 i zapraszam do nas:
    http://hiddenfromtheday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jej, ale zazdroszczę ci tych fiszek Pawlikowskiej! też chciałam je dostać, ale mama najwyraźniej o tym zapomniała. ;<

    OdpowiedzUsuń
  26. tak, zaczełam bez instruktora;)
    sszukam filmików na internecie:) dopiero zaczynam, ale jest całkiem fajnie;))

    muszę zapytać! cóż to za karteczki ''wiem, że uda mi się'', ''my Polacy...''??

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo, wkłady cynamonowe! Mi się właśnie skończyły :/ Świetne prezenty dostałaś, tylko pozazdrościć ;)

    W nadchodzącym roku życzę Ci przede wszystkim siły, oraz determinacji. Abyś w końcu uwierzyła, że jesteś niesamowita i wyjątkowa. Ja także mam baardzo niską samoocenę, ale za sprawą ludzi, którzy we mnie wierzą, każdego dnia zaczynam coraz bardziej akceptować siebie. Jest mi teraz o wiele lżej, życzę abyś i Ty powoli zaczęła dążyć do pokochania swojej osoby :)

    Wiesz czego nauczyło mnie Glee? Że to czego najbardziej w sobie nie lubimy, czyni nas wyjątkowymi. I tego się trzymajmy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mnie dziś naszło...mam nadzieję, że nie uznasz mnie za wariatkę :)

    OdpowiedzUsuń

It means a lot, thank You!

Subscribe