232

Do jedzenia chyba nikogo nie trzeba motywować, prawda? Zdradzę Wam nawet, że często w nauce mi pomaga, bo mówię sobie "zrobię te dwa przykłady i idę jeść!" Działa? Działa! I chociaż w ten weekend nie spróbowałam po raz kolejny swych sił w kuchni, to w ostatnim czasie całkiem sporo(jak na mnie)nowych smaków tworzyłam. A dziś chciałabym Was odrobinkę zainspirować, pokazując efekty :)

Płatki ryżowe na mleku z duszonymi jabłkami z cynamonem i serkiem wiejskim

Pierwsze podejście do figi całkiem udane, chociaż szkoda, że nie znalazłam koziego serka takiego, jak chciałam.
Tu ze zwykłym twarożkiem, rukolą i miodem. Za to w rukoli się zakochałam na dobre!

Omlet kukurydziany z duszoną brzoskwinią i waniliowym serkiem (stąd)

Płatki ryżowe na mleku z śliwkowym dżemem i prażonymi płatkami migdałowymi




































Budyń jaglany(bananowy) z karmelizowanym jabłkiem (stąd)
Owsianka z chia na mleku sojowym z karmelizowaną gruszką i płatami migdałów

Dzisiejsze, prawie patriotyczne śniadanko :D Wiejski z dżemorem, mleko.
I dwa moje pyszne cheat'y-treat'y, o.

Masełku wciąż pozostaję wierna-koniecznie podpieczone z bananem na chrupiącym chlebku!
A o takim (drugim) śniadanku marzyłam od dawna-croissant(lidlowski! :D) z kawusią(od
której się chyba uzależniam...hm)

Jest wciąż ranek, więc macie czas upichcić coś dobrego-do dzieła! 

Spodoba Ci się również

0 komentarze

It means a lot, thank You!

Subscribe