255

Dziwne uczucie-mam Wam tyle do opowiedzenia, dużo się dzieje, a ja, dziwnym trafem, nie mam pojęcia o czym napisać. Ale zaczynam, uruchamiam puste pole tworzenia posta, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Mamy czerwiec. A ja, jak co roku kiedy zaczynają się wakacje, wraz z początkiem miesiąca zaczynam nieco świrować. Bo, wiecie, to JUŻ czerwiec, coraz bliżej końca...tak. To zdecydowanie bardzo racjonalne zachowanie, biorąc pod uwagę bonus, jakim zostałam obdarowana-dodatkowe 2x30 dni. Nieźle.

W każdym razie, nie powinnam się chyba niepokoić. Jeszcze. Póki co, nie tracę czasu. Chociaż wydawać by się mogło, że nie robię zbyt wiele.

Udało mi się podjąć nowej współpracy-z wydawnictwem Sensus. Cieszę się bardzo, bo otrzymywać będę książki o tematyce związanej z jednym z moich zainteresowań, a bardzo przyda mi się poszerzenie zakresu wiedzy z dziedziny psychologii.


Speaking of...od razu przypomniałam sobie o pewnej idei godnej rozgłosu. Pisałam już na instagramie, ale powtórzę i tutaj. W idealnym czasie trafiłam na informacje o fundacji, bo moja aktywność fizyczna wskakuje na wyższy poziom, treningi z ciężarem własnego ciała, w domu, zacznę powoli zamieniać w trening z obciążeniem(siłownia mnie przyciąga do siebie, mimo wycisku i niezapomnianych zakwasów w moich biednych łapkach, jakie mi zaserwowała).
Rozumiem doskonale jak wiele znaczy czyjaś pomoc i szczera jej chęć. Być może dlatego, że sama ją otrzymałam, kiedy była mi bardzo potrzebna i dziś, właśnie dzięki temu jestem tu gdzie jestem-szczęśliwa, rozpoczynająca swoją przygodę z treningiem bardziej na poważnie niż do tej pory, kochająca siebie i swoje ciało. Dlatego nie wahałam się ani chwili przed wsparciem wspaniałej idei Fundacji Trenuję-Pomagam Jeśli i dla Ciebie ważne jest niesienie pomocy oraz dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną-zapoznaj się koniecznie z działalnością wyżej wymienionej.

Co jeszcze...A, tak. Już wiem. Ha. 
Nagraliśmy vloga. A nawet dwa.
Co prawda...w całości raczej nie nadają się do publikacji, ale...przed Wami wersja demo... Wasze zadanie polega na tym, by wyrazić swoją opinię, bo baaardzo Nam się przyda. Chcecie więcej? Co jeszcze możemy nakręcić? Liczę na Wasze zdanie!




Słonecznego weekendu!

Spodoba Ci się również

0 komentarze

It means a lot, thank You!

Subscribe